gek, ik doet geen ictquote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:
SJ: zeg, heb jij de nieuwe intel-processor al gezien, hahaha
Zij: Hmmm
http://www.salarischeck.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is 1360 euro bruto voor een 40-urige werkweek een ok salaris?
ja, als ik dat zeg dan hou ik ook nog hoop voor mijzelf enzoquote:
ze haat jou, je collega's en stagequote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als ik vraag of ze wat leuks heeft gedaan in t weekend is t antwoord steevats nee
of ze wat gaat doen kan ik ook wel vragen maar dan is het antwoord ook altijd nee.
en verder geeft ze wel antwoord, maar vraagt nooit wat of verteld nooit iets uit zichzelf/meer dan 'nodig' is...
uuh ik denk dat mijn functie sales medewerker genoemd kan worden. Mijn taken zijn dezelfde als ik nu heb.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Valt best mee eigenlijk.....
ligt maar net aan je functie natuurlijk
Een ander voorbeeld:quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
ja, als ik dat zeg dan hou ik ook nog hoop voor mijzelf enzo
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een ander voorbeeld:
SJ: Er was echt iets onwijs grappigs op het forum, niet normaal gewoon hahaha
Zij: hmmm
SJ: Jaaa, en toen gingen we allemaal bananengrappen maken over jitzzzze, want die heeft namelijk een bananenicoontje, bla bla bla
gewoon vragen of ze wat met je wilt gaan doen en dan laat je haar kiezen waar, dan is't meteen vertrouwd voor d'r en is ze mss wat openerquote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
tis dat ze zo mooi is anders had ik 'r al lang opgegeven
Ik ben vant weekend ook verhuistquote:Op maandag 13 juni 2005 10:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mijn weekend was prima. heb wel spierpijngister mijn zus helpen verhuizen, wasmachine, droger, koelkast etc. naar derde verdieping getilt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een ander voorbeeld:
SJ: Er was echt iets onwijs grappigs op het forum, niet normaal gewoon hahaha
SJ: Jaaa, en toen gingen we allemaal bananengrappen maken over jitzzzze, want die heeft namelijk een bananenicoontje, bla bla bla
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avondquote:Op maandag 13 juni 2005 10:17 schreef Fisher het volgende:
[..]
gewoon vragen of ze wat met je wilt gaan doen en dan laat je haar kiezen waar, dan is't meteen vertrouwd voor d'r en is ze mss wat opener
Dat kan wel hoor, dat regel ik evenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Fisher het volgende:
[..]fijn dat je mij er neit in betrekt...
we hebben ong wel een fantopic
en wanneer ga jij 't nou eens leren?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je al vakantie hebt toch
Nee ik hoef steeds pas 10 uur te beginnen met stage, al voelt het wel erg vroeg aan na gisteravondquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je gaat niet zeggen dat je al vakantie hebt toch
tja, that's the riskquote:Op maandag 13 juni 2005 10:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mja wie weet... maar als het dan net gezellig is al tijdens onze gezamenlijke pauze's wordt het een lange avond
je moet haar ook geen meerkeuze vragen geven.. maar gewoon open vragenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
tis dat ze zo mooi is anders had ik 'r al lang opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |