Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...
Wie helpt deze kerel uit zn lijden ?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik nog niets.. want er is verder niemand thuis
tja, onwennige situatie hèquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk een klein kansje...
En dan geeft ie zo snel op![]()
fijn dat je 't zo snel herkentquote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
*begint enthousiast te vertellen over vakantie enzo, en beseft zich ineens dat dat gevaarljk in het gezelschap van een aantal gefrustreerde, overwerkte stagiairs *
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
*begint enthousiast te vertellen over vakantie enzo, en beseft zich ineens dat dat gevaarljk in het gezelschap van een aantal gefrustreerde, overwerkte stagiairs *
als ik vraag of ze wat leuks heeft gedaan in t weekend is t antwoord steevats neequote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat vraag jij of ze nog iets in het weekend gedaan heeft ofzo.. gewoon wat doorvragen enzo. Ik kan wel begrijpen dat ze niet uit d'r eigen hele verhalen gaat vertellen terwijl ze daar niemand kent![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topic
beetje grapjes makenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef Vigile het volgende:
ik denk dat ze dan helemaal verpest isquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn advies : Stuur haar een mail met de URL van dit topic
Valt best mee eigenlijk.....quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
is 1360 euro bruto voor een 40-urige werkweek een ok salaris?
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:quote:Op maandag 13 juni 2005 10:13 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
beetje grapjes makenen hopen dat zij ze leuk vind
Echt niet.... wij gaan haar tips geven en dan komt het helemaal goed met drquote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik denk dat ze dan helemaal verpest is
mijn weekend was prima. heb wel spierpijnquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar de grapjes van snellejelle zijn als volgt:
SJ: zeg, heb jij de nieuwe intel-processor al gezien, hahaha
Zij: Hmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |