gewoon verlegen, voelt zichzelf mss niet op d'r gemak.. gewoon wat geduld mee hebben, komt waarschijnlijk vanzelf welquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. iik ben ene ker met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
Ze wil gewoon niet met jou in contact komen.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. iik ben ene ker met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
Ze is verliefd op jequote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
ik denk verlegen.. gewoon zorgen dat ze zich op haar gemak voelt en ze gaat vanzelf meer pratenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
Je hebt gewoon 2 mogelijkheden ;quote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega'squote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet met jou in contact komen.![]()
ik heb vandaag ook alleen maar morge gezegd hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega's
Wijs haar op dit topic, misschien zegt ze dan wel wat er aan de hand isquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja dat dacht ik dus ook maarrrr zo doet ze tegen iedereeen... ik ben nu ruim ene uur op kantoor en ze heeft nog niets gezegd vandaag, niet tegen mij en niet tegen collega's
k denk dat ze gewoon verlegen is en weet niet hoe ze een gesprek kan aanknopenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:08 schreef snellejelle het volgende:
trowuens, ik heb ff hulp nodig van jullie. is dit normaal: wij hebben hier op het werk dus een nieuwe stagiaire, sinds twee weken. Hartstikke leuke meid, daar niet van maar ze zegt niks! niks uit zichzelf. ik ben een keer met haar met pauze gweest, ff wandelen enzo. dan praattten we wel maar t was meer een interview/ondervraging. ik vroeg, zij antwoordde. meer niet.... beetje raar vond ik. wel denke jullie? vindt ze ons stom? of gewoon heeeeel verlegen?
als ik hier neerzet wanneer k gaap dan blijf ik bezigquote:
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik heb vandaag ook alleen maar morge gezegd hoor
Dat vraag jij of ze nog iets in het weekend gedaan heeft ofzo.. gewoon wat doorvragen enzo. Ik kan wel begrijpen dat ze niet uit d'r eigen hele verhalen gaat vertellen terwijl ze daar niemand kentquote:Op maandag 13 juni 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
En vervolgens ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
als ik hier neerzet wanneer k gaap dan blijf ik bezig
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:11 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
k denk dat ze gewoon verlegen is en weet niet hoe ze een gesprek kan aanknopen
aaah, snelle is op d'r afgeknaptquote:Op maandag 13 juni 2005 10:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tja dat zal het wel zijn, jammer.... ik doe echt mijn best haar op d'r gemak te stellen enzo maar na twee weken zonder resultaat heb ik het wel een beetje gehad eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |