Tear, ik zie een uitdaging voor jequote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben moe, heb wallen, keelpijn en een loopneus.daarnaast ben ik volgens mij ongesteld aan het worden en ben ik chagerijnig.ik wou dat er iemand kwam met een lekker warm kopje thee en een stroopwafel die me dan ook ff een aai over mn bol gaf
Dan stop je er maar wat watten inquote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en oja, ik heb geen maandverband bij me dus ik heb misschien een probleem
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dankje
en oja, ik heb geen maandverband bij me dus ik heb misschien een probleem
Ik heb mijn leven gebeterdquote:
dat hebben we hier ook nietquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan stop je er maar wat watten in
watten met een touwtje eraanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan stop je er maar wat watten in
liever doorlekken want dan mag ik naar huisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef snellejelle het volgende:
[..]hahaha
gewoon snel gaan kopen dus
Ben je homo?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd![]()
Vroegah zou ik de eerste zijn geweest die erop had gereageert zoiets als : Aaaah schatje ik kom er meteen aan....
Maar nu niet meer, ik heb mijn leven gebeterd![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb mijn leven gebeterd![]()
Vroegah zou ik de eerste zijn geweest die erop had gereageert zoiets als : Aaaah schatje ik kom er meteen aan....
Maar nu niet meer, ik heb mijn leven gebeterd![]()
meld jezelf ziek en ga naar huisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat hebben we hier ook niet
ik keek net ook in de spiegel en toen dacht ik echt: ooooh lag ik nog maar in bed
dat is ook een idee maar geeft zown kliederzooiquote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
liever doorlekken want dan mag ik naar huis
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
liever doorlekken want dan mag ik naar huis
vraag er dan ook niet naarquote:Op maandag 13 juni 2005 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom zijn dit nou weer van die zaken die ik liever niet wil weten?
dat kan je altijd nog doen, je ziet er vast belabberd genoeg uit nofi btwquote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat wilde ik vanochtend eigenlijk doenverkeerde keuze gemaakt
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van frustratie bij je vissertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |