want dan komen ze m vervangen??quote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou moet je 'm wel als storing aanmelden bij de fabrikant he....
Ja dat is wel een proleem.. maar onze systeem beheerder zit aan de andere kant van nederlandquote:Op maandag 13 juni 2005 10:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Laat ik dan alleen zeggen dat ik hier precies kan zien wat er op welke computer geinstalleerd staat/stond en wie er op dat moment ingelogd was.![]()
begin maar zou ik zeggenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
wanneer komt het klaaguurtje nou eens?
Dit is pas de 2e die kapot is gegaan sinds een jaar ongeveer, ze sparen ze hier op zodat ze een grote zending kapotte dingen kunnen laten makenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nou moet je 'm wel als storing aanmelden bij de fabrikant he....
een echte sterquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ow jamaar dat ligt echt aan haar... ze zegt niet meer terug dan nodig is, net ene echte ster
die is over 10 minuten afgelopenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb niets te klagen..zit lekker thuisquote:Op maandag 13 juni 2005 10:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bek dichtquote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb niets te klagen..zit lekker thuis
Kunnen we geen Banaanvraagquote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
ik heb niets te klagen..zit lekker thuis
De hele dag fok betekend de hele dag dezelfde kleur.. daar ken zo'n monitor niet goed tegen hequote:Op maandag 13 juni 2005 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dit is pas de 2e die kapot is gegaan sinds een jaar ongeveer, ze sparen ze hier op zodat ze een grote zending kapotte dingen kunnen laten maken
graagquote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kunnen we geen Banaanvraagdoen voor deze kerel ?
wel chiquita vragen he?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Boeiend pak gewoon een nieuwe en kan er weer ff tegenaanquote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
De hele dag fok betekend de hele dag dezelfde kleur.. daar ken zo'n monitor niet goed tegen he![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben moe, heb wallen, keelpijn en een loopneus.daarnaast ben ik volgens mij ongesteld aan het worden en ben ik chagerijnig.ik wou dat er iemand kwam met een lekker warm kopje thee en een stroopwafel die me dan ook ff een aai over mn bol gaf
Banaanvraag!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vrouwen hebben altijd wat te klagenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ben moe, heb wallen, keelpijn en een loopneus.daarnaast ben ik volgens mij ongesteld aan het worden en ben ik chagerijnig.ik wou dat er iemand kwam met een lekker warm kopje thee en een stroopwafel die me dan ook ff een aai over mn bol gaf
hmmmm stroopwafelquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tear, rennen jijquote:Op maandag 13 juni 2005 10:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |