quote:Op zondag 12 juni 2005 15:41 schreef c0mpleX het volgende:
Hoi lieve lezers,
deze post mogen jullie negeren.
Het is namelijk een post om dit topic makkelijk terug te vinden.
Met vriendelijke groet,
c0mpleX
Hierbij wil ik u officieel feliciteren met het officieel behalen van het officieele netwerkbeheerder diplomaquote:Op zondag 12 juni 2005 15:52 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac is officeel geslaagd voor stage en mag zich de 30ste officeel netwerkbeheerder noemen
Het begin van het eindequote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef Maraca het volgende:
En het ergste is.. ik kijk er nog naar uit ook
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 12 juni 2005 17:44 schreef Maraca het volgende:
En het ergste is.. ik kijk er nog naar uit ook
woooowwww dies vet!quote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef jitzzzze het volgende:
Fisher, mocht de teaker jarig zijn en je wil hem iets geven (ik kan het me bijna niet voorstellen, maar goed) dan is dit wel een leuk kado voor hem:
[afbeelding]
Het binaire horloge
alleen per e-mailquote:Op zondag 12 juni 2005 21:24 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
kan je zeker alleen op internet bestellen?
Alleen op windows, die moet je dan af en toe opnieuw starten. En ze lopen ook vastquote:Op zondag 12 juni 2005 21:27 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
verkopen ze ook horloges die op linux draaien?
krijg je zeker zo'n leuk blauw scherm?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Alleen op windows, die moet je dan af en toe opnieuw starten. En ze lopen ook vast
Lieve medestagiairs,quote:Op maandag 13 juni 2005 07:18 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een goedemorgen op deze mooie maandag morgen mensen![]()
Een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuwe kans om toch nog iets van je stage te gaan maken!!!
![]()
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 13 juni 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
morge, lees ik een verkapte doodswens hierboven?
wie helpt 'm ermee?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Goedemorgen trouwens
Ik niet in ieder geval, duurt denk ik nog paar uur voordat ik eindelijk wakker benquote:
ik ga pas opleven om 16.55 uur dus van mij hoef je ook niets te verwachtenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, duurt denk ik nog paar uur voordat ik eindelijk wakker ben![]()
Geachte Teardrop-nl,quote:Op maandag 13 juni 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lieve medestagiairs,
Gaarna dit soort berichten voortaan niet meer posten hier,
Op de maandag ochtend zijn dit soort berichten niet gewenst![]()
Dank u !
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Nou volgens mij ben ik niet dood, maar zo voel ik me wel denk ikquote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geachte Teardrop-nl,
Het spijt mij dat ik dit bericht neergezet heb en ik heb niet nagedacht aan de gevolgen van het TE opgewekt zijn op de maandag morgen. Als het gewenst is zal ik dit bericht aanpassen, maar van de andere kant kan hij wel blijven staan om te laten inzien hoe het in de toekomst dus niet moet. Sorry dat ik vrolijk ben. Sorry dat ik besta.![]()
Met vriendelijke groet,
Tha Mr-Z
Goedemorgen mede postopkrikkende pauperquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen stelletje postopkrikkende paupers
En dat laatste maakt je gehele post belachelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geachte Teardrop-nl,
Het spijt mij dat ik dit bericht neergezet heb en ik heb niet nagedacht aan de gevolgen van het TE opgewekt zijn op de maandag morgen. Als het gewenst is zal ik dit bericht aanpassen, maar van de andere kant kan hij wel blijven staan om te laten inzien hoe het in de toekomst dus niet moet. Sorry dat ik vrolijk ben. Sorry dat ik besta.![]()
Met vriendelijke groet,
Tha Mr-Z
zegt degene welke hier op zondag ook nog zit te postenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen stelletje postopkrikkende paupers
WaT BeDoEl Je?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat laatste maakt je gehele post belachelijk
Ach, je moet wat als al je huisgenoten besloten hebben om een weekend weg te gaan en ik dus alleen zitquote:Op maandag 13 juni 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
zegt degene welke hier op zondag ook nog zit te posten
morge btw
Ik doe mee, ik moet ook nog een weekquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu de diehards weer aanwezig zijn....
Mag ik jullie verwelkomen bij mijn laatste stage week ?![]()
En DAT zouden we ook niet doenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu de diehards weer aanwezig zijn....
Mag ik jullie verwelkomen bij mijn laatste stage week ?![]()
Hij snapt ons wel goed hequote:
ja zelf ook iets ondernemen mssquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, je moet wat als al je huisgenoten besloten hebben om een weekend weg te gaan en ik dus alleen zit
Beste Mr-Z,quote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En DAT zouden we ook niet doen![]()
nog 2 weken
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijkquote:
Lekker met een biertje Fokken, thats lifequote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijk
En dan ben je zo weinig aanwezig?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beste Mr-Z,
Aangezien ik de TS ben van deze gehele reeks mag ik doen en laten wat ik wil
Gaarna uw respect hiervoor te tonen
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Dat is jouw leven, fokken met een bierijsjequote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lekker met een biertje Fokken, thats life
ik zeg toch niet dat je met hun mee moet gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijk
oke sorry tear...quote:Op maandag 13 juni 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beste Mr-Z,
Aangezien ik de TS ben van deze gehele reeks mag ik doen en laten wat ik wil
Gaarna uw respect hiervoor te tonen
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildizquote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je met hun mee moet gaan
naja, I rest my case.. hoe staat 't met ons fantopic?
leuke gast is't tochquote:Op maandag 13 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildiz
Deze week kan ik ook wel eens mee gaan doen met rellen, lijkt me leukquote:Op maandag 13 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildiz
quote:You now have 1 friend(s) that invited you to join SMS.ac, the largest mobile community in the world!
Er zijn dus echt nog mongolen in jou MSN lijst die zich daarvoor aanmeldenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
het wonder is geschiedt
![]()
Dit kreeg ik zojuist 4 maal per mail opgestuurd:
[..]
.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week kan ik ook wel eens mee gaan doen met rellen, lijkt me leuk
genoeg...quote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er zijn dus echt nog mongolen in jou MSN lijst die zich daarvoor aanmelden![]()
wow, dat is 4*1= 4 hele vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
het wonder is geschiedt
![]()
Dit kreeg ik zojuist 4 maal per mail opgestuurd:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
.
ik niet.. Ik moet m'n stage redden.. Mede door dit topic heb ik nogal achterstand opgelopen en moet dus nog 2 verslagen a 70 pagina's in twee weken af krijgen..![]()
![]()
Veel succesquote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
.
ik niet.. Ik moet m'n stage redden.. Mede door dit topic heb ik nogal achterstand opgelopen en moet dus nog 2 verslagen a 70 pagina's in twee weken af krijgen..![]()
![]()
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..quote:
knoxiequote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
Harder Harder Harder !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
net zoals met die ferrariquote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik viel ook bijna van mn stoel af toen ik het zag![]()
zoiets heet zelfdisiplinequote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..quote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
en zijn we daar trots op?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerderquote:
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?![]()
Volgende keer zal ik met zo'n gastoeter in jullie oor toeterenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerder
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozen
Ik had het ook over mezelfquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een latente homo![]()
als je 't maar laat zo vroegquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik met zo'n gastoeter in jullie oor toeteren
Dat is ook niet moeilijk aangezien jij geen werkzaamheden hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had het ook over mezelf
Ik ben hier ook fulltime aanwezig geweest en toch loop ik niet achter met mijn werkzaamheden
Zal ik zeggen dat je elkaar leert kennen na 227 delenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?
Erm dream on dudequote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk aangezien jij geen werkzaamheden hebt
't is vroeg, laat maar zittenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je elkaar leert kennen na 227 delen
Of zal ik beginnen over latente homo's ?
iets met leren kennen, 227 topics enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?
Je rechterhand telt nietquote:Op maandag 13 juni 2005 09:00 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
![]()
Nee.. eerder een te lichte voor mijn intelligentie, maar ik ben gewoon lui en internet verslaafd.. en misschien heb ik ook geen zelfdisciplinequote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozen
wow, zullen we 'm geloven of is't gewoon gelul van 'm?quote:
meerdere keren toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben een n00b, dit soort dingen moet men altijd aan mij uitleggen
ik heb er speciaal vrij voor genomenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
wow, zullen we 'm geloven of is't gewoon gelul van 'm?
Duusss, je bent gewoon een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden. Die te snel afgeleid is door allerlij nutteloze zaken. Die denk dat ie heel slim is en denk dat alles later wel goed komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee.. eerder een te lichte voor mijn intelligentie, maar ik ben gewoon lui en internet verslaafd.. en misschien heb ik ook geen zelfdisciplineMaar ja, ik mag er zo lang mogelijk over doen als ik wil dus zo'n ramp is het ook weer niet dat ik het niet af heb. M'n stage uren heb ik, mijn verslagen lever ik verder wel na de vakantie eens in...
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebtquote:
Het is altijd lente in de ogen van de tandartassistentequote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebt
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Duusss, je bent gewoon een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden. Die te snel afgeleid is door allerlei nutteloze zaken. Die denk dat ie heel slim is en denk dat alles later wel goed komt.
![]()
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebt
owweeeee als ik straks met dat lied in m'n hoofd zitquote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van de tandartassistente
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is altijd lente in de ogen van de tandartassistente
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 13 juni 2005 09:04 schreef Fisher het volgende:
[..]
owweeeee als ik straks met dat lied in m'n hoofd zit
Die eerste zin is niet waarquote:Op maandag 13 juni 2005 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat die eerste zin niet waar is..![]()
Zo maar eens proberen hoe ver die banaan in mijn oor pastquote:Op maandag 13 juni 2005 09:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jaja, nu kan je jezelf eindelijk vergelijken met mij![]()
groot zwart gat.. moet kunnenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:06 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo maar eens proberen hoe ver die banaan in mijn oor past
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:06 schreef knox_ het volgende:
[..]
Zo maar eens proberen hoe ver die banaan in mijn oor past
Weet niet zeker of dat gaat lukken hoorquote:
Je moet hem zo ie zo vermoorden als hij mee gaat zingen, maakt niet uit met watquote:Op maandag 13 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
ik vermoord die tweakerd als hij the bohemian rapshody mee gaat zingen
Hoor jij dat liedje ook?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:07 schreef Fisher het volgende:
ik vermoord die tweakerd als hij the bohemian rapshody mee gaat zingen
sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2005 09:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet hem zo ie zo vermoorden als hij mee gaat zingen, maakt niet uit met wat
indeed, voor zover ik tracht naar de muziek te luisterenquote:
Ik zeg altijd zo ie zo , vind ik leukerquote:Op maandag 13 juni 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
sowieso
mja, dat doe ik wel op m'n laatste dag, koffie moet ook gehaald worden hè
nou wordt het wel engquote:Op maandag 13 juni 2005 09:09 schreef Fisher het volgende:
[..]
indeed, voor zover ik tracht naar de muziek te luisteren
ik nietquote:Op maandag 13 juni 2005 09:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zeg altijd zo ie zo , vind ik leuker
hoe moet dat nou voor de rest van de week?quote:
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe moet dat nou voor de rest van de week?
Aaahh worden jullie van elkaar gescheiden danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?![]()
en dan lopen we allebei zeker een cikeltje?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?![]()
Heb toch niets beters te doenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan lopen we allebei zeker een cikeltje?
Braaf ? hoe doe je dat ?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
naja, ik ga ff naar m'n eigen gezeik luisteren en een telefoontje plegen...
braaf zijn zonder mij
hojje
Misschien komt ze wel weer buurten danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is ijmeis weer helemaal over de zeik
Wat leeuukk, dat had ik net nodig op maandagochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel weer buurten dan
LOL ik zie nu pas dat ik alweer aan het rellen ben in PTAquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat leeuukk, dat had ik net nodig op maandagochtend![]()
dat wordt een maandbanquote:Op maandag 13 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL ik zie nu pas dat ik alweer aan het rellen ben in PTA
Och als het alleen in PTA is vind ik het niet ergquote:
Jaja, dat denk jijquote:Op maandag 13 juni 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Och als het alleen in PTA is vind ik het niet erg
Als die dan maar vrijdag ingaat vind ik het goed, en natuurlijk ook op dit IPquote:Op maandag 13 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat wordt er één voor het gehele forum![]()
Omdat je belangst hebt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
vertel mij eens mensen, waarom stel ik dat bellen steeds uit?
Net als mr-z ben jij ook een prutser die zichzelf niet in de hand kan houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
Omdat je geen zin hebt om naar dat gezeik aan de telefoon te luisteren ?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
totaan mijn ballen ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
en tot waar komen jullie wallen?
Wallen ? die zitten in amsterdamquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
geen idee, heb de spiegel nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
mn enkelsquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net als mr-z ben jij ook een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden![]()
Nou moet je uit gaan kijken jitzquote:
Jitz heeft dit weekend hier lopen spammenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
nog iets leuks gedaan dit weekend?
ik teveel
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
ik teveel
Je vergeet teveel spammenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinken
goh, daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb geen zin in deze week
goeiemorgen
bij bbq hoort toch drank?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinken
Ik welquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb geen zin in deze week
goeiemorgen
Ik ook te veel... de gehele zaterdag GTA zitten spelen, zaterdag goed op stap en flink bezopen dus.. Zondag ochtend werken en de rest van de zondag tot vannacht 3 uur GTA zitten spelen, en vanmorgen om 6 uur er weer uit om stage te lopen..quote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
ik teveel
Je had het beter op Tv kunnen kijken, dan zag je tenminste nog watquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij bbq hoort toch drank?
ik ben vrijdag uiteten geweest met mn zus en moeder. echt teveel gedronken en waggelend het bluesfestival bezocht. zaterdag de kroeg in, 's nachts weer naar buiten gewaggeld met teveel op. en gisteren naar de Red Bull Air Raceniets aan, alleen maar heel ver gelopen
Wat heb ik je nou gezegdquote:
Niet als daar ook ouders aan meedoen van de kinderen waar ik elke week leiding over ben. Dan kan ik me moeilijk volgietenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij bbq hoort toch drank?
ik ben vrijdag uiteten geweest met mn zus en moeder. echt teveel gedronken en waggelend het bluesfestival bezocht. zaterdag de kroeg in, 's nachts weer naar buiten gewaggeld met teveel op. en gisteren naar de Red Bull Air Raceniets aan, alleen maar heel ver gelopen
i know. ik zag nu af en toe een vliegtuigje tussen de bomen door. en er waren 2 spectaculaire momenten toen er straaljagers laag over vlogen, maar ik zat beide keren op het toiletquote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je had het beter op Tv kunnen kijken, dan zag je tenminste nog wat
Heeej, goeiemorgenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
Mogge
ben aan het werk! Kan niet teveel fok!ken want ik zit vol in the picture zeg maar!
Had je maar niet zo veel moeten drinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. ik zag nu af en toe een vliegtuigje tussen de bomen door. en er waren 2 spectaculaire momenten toen er straaljagers laag over vlogen, maar ik zat beide keren op het toilet
1. doe niet zo overdreven vrolijkquote:
ik rij over 5 weken richting le francequote:Op maandag 13 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over 4 weken ben ik nu onderweg naar italie
dan ikquote:Op maandag 13 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. doe niet zo overdreven vrolijk
2. iedereen z'n klep dichthouden als je eerder klaar bent als mij
Did I make myself clear?
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. doe niet zo overdreven vrolijk
2. iedereen z'n klep dichthouden als je eerder klaar bent als mij
Did I make myself clear?
Deze kerel heeft echt een doodswensquote:
Wie helpt hem uit zijn lossen???quote:Op maandag 13 juni 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze kerel heeft echt een doodswens![]()
Wie helpt hem uit zijn lossen ?
Dat is bakkers taal.. een brood dat net uit de oven is en je uit het blik haalt noem je lossen.. En tear vraagt dus wie mij daar mee komt helpenquote:
mja, je hebt ook 't lossen van een schip maar dat zal hij wel niet bedoelenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is de enige die begrijpt wat daar staat
Pffff zoals jullie merken ben ik dus nog niet helemaal wakker...quote:Op maandag 13 juni 2005 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is de enige die begrijpt wat daar staat
wie helpt tear uit z'n lijden en geeft 'm een koude douche?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pffff zoals jullie merken ben ik dus nog niet helemaal wakker...
Moest natuurlijk zijn wie helpt hem uit zijn lijden
Of het lossen van een vrachtwagenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je hebt ook 't lossen van een schip maar dat zal hij wel niet bedoelen
Misschien helpt dat inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie helpt tear uit z'n lijden en geeft 'm een koude douche?
't helpt wel, maar 't moet ff gebeuren dus wie oh wie bied zich aan?quote:
have fun, dan gaat ik telefoonerenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg dames, ik ben even een mailtje aan het dichten voor mn afstudeerstage.
Tot zo
afstuderen? doe je universiteit dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg dames, ik ben even een mailtje aan het dichten voor mn afstudeerstage.
Tot zo
Als er zeep is doe ik dat welquote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
't helpt wel, maar 't moet ff gebeuren dus wie oh wie bied zich aan?
Hoeveel moet je er nog?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga leuk verder met mn lijst met adressen
Misschien is iedereen net zo vrolijk als altijd, maar ben jij gewoon degene die chacherijnig is..quote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom is iedereen zo vrolijk vandaag![]()
Tot zoquote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, nu ga ik echt wat moois in elkaar flansen
flans' ze!quote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, nu ga ik echt wat moois in elkaar flansen
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokterquote:Op maandag 13 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aarrghh mn ogen jeuken en ik heb last van overtollig slijm in mn keel
Erm even voor de duidelijkheid, elk bericht van jou heeft geen toegevoegde waarde aan dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokter![]()
Maar nu wordt je afgeleid door onsquote:Op maandag 13 juni 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk morgen. toen ik non-stop eraan werkte deed ik er bijna 300
inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokter![]()
Doe je ons wel vermelden met voor en achternaam dan? Dan lijkt de mail ook wat interesanter als al die nicknames waar je in je stage periode mee gechat hebt..quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe je ons wel vermelden met voor en achternaam dan? Dan lijkt de mail ook wat interesanter als al die nicknames waar je in je stage periode mee gechat hebt..![]()
dan zit ik in het verkeerde topic want ik heb niets te klagen op het momentquote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad
iedereen heeft hier die klachten
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dan zit ik in het verkeerde topic want ik heb niets te klagen op het moment![]()
Ik heb er ook al spijt vanquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hoeft er niet over te beginnen hoor
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vind je het niet leuk dat ik vrij bent en jij op je stage zit?
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe voelt het om hgeen stagiair meer te zijn?
Newbies snappen het nog niet helemaal Fisherquote:
je maakt maar een eigen topicquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vinden
Voor sommige mensen is dat heel erg moeilijk, je kunt het ze niet kwalijk nemenquote:
nou hier niet, dus 't woord vakantie word gewoon niet meer gezegd vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar daardoor ging ik ook even denken aan vakantie en dat voelde best goed![]()
Inderdaad ! helemaal mee eens, zeg het vrijdag nog maar een keerquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou hier niet, dus 't woord vakantie word gewoon niet meer gezegd vandaag
dat doe ik wel, ze doen hun best maarquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat heel erg moeilijk, je kunt het ze niet kwalijk nemen
get a lifequote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
mensen misschien kunnen jullie me helpen.. heb nml een probleem: wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vinden
Als het maar geen hele lappen tekst worden op de maandagochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we het klaaguurtje invoeren? ik heb nl wel ff zin om te klagen
Dat moeten we aan tear vragen.. onze topic-leiderquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we het klaaguurtje invoeren? ik heb nl wel ff zin om te klagen
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat moeten we aan tear vragen.. onze topic-leiijder![]()
gewoon een opsomming van je pijntjes en klachtenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als het maar geen hele lappen tekst worden op de maandagochtend![]()
niemand spreekt over einde stage e.d. totdat ik klaar benquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ! helemaal mee eens, zeg het vrijdag nog maar een keer
Vakantiewerk zoeken?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
mensen misschien kunnen jullie me helpen.. heb nml een probleem: wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?
je VAKANTIE plannenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
ik zal jullie besparen hiermeequote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gewoon een opsomming van je pijntjes en klachten
Over 4 minuten begint het klaaguurtjequote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gewoon een opsomming van je pijntjes en klachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |