als je 't maar laat zo vroegquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef knox_ het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik met zo'n gastoeter in jullie oor toeteren
Dat is ook niet moeilijk aangezien jij geen werkzaamheden hebtquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had het ook over mezelf
Ik ben hier ook fulltime aanwezig geweest en toch loop ik niet achter met mijn werkzaamheden
Zal ik zeggen dat je elkaar leert kennen na 227 delenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?
Erm dream on dudequote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijk aangezien jij geen werkzaamheden hebt
't is vroeg, laat maar zittenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal ik zeggen dat je elkaar leert kennen na 227 delen
Of zal ik beginnen over latente homo's ?
iets met leren kennen, 227 topics enzoquote:Op maandag 13 juni 2005 08:58 schreef Fisher het volgende:
[..]
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?
Je rechterhand telt nietquote:Op maandag 13 juni 2005 09:00 schreef knox_ het volgende:
ik heb morgen een date met een heel leuk meisje![]()
![]()
Nee.. eerder een te lichte voor mijn intelligentie, maar ik ben gewoon lui en internet verslaafd.. en misschien heb ik ook geen zelfdisciplinequote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozen
wow, zullen we 'm geloven of is't gewoon gelul van 'm?quote:
meerdere keren toch?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben een n00b, dit soort dingen moet men altijd aan mij uitleggen
ik heb er speciaal vrij voor genomenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
wow, zullen we 'm geloven of is't gewoon gelul van 'm?
Duusss, je bent gewoon een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden. Die te snel afgeleid is door allerlij nutteloze zaken. Die denk dat ie heel slim is en denk dat alles later wel goed komt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:01 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee.. eerder een te lichte voor mijn intelligentie, maar ik ben gewoon lui en internet verslaafd.. en misschien heb ik ook geen zelfdisciplineMaar ja, ik mag er zo lang mogelijk over doen als ik wil dus zo'n ramp is het ook weer niet dat ik het niet af heb. M'n stage uren heb ik, mijn verslagen lever ik verder wel na de vakantie eens in...
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebtquote:
Het is altijd lente in de ogen van de tandartassistentequote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebt
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Duusss, je bent gewoon een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden. Die te snel afgeleid is door allerlei nutteloze zaken. Die denk dat ie heel slim is en denk dat alles later wel goed komt.
![]()
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 13 juni 2005 09:03 schreef Fisher het volgende:
[..]
zeg dan meteen dat je een afspraak bij de tandarts hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |