Hij snapt ons wel goed hequote:
ja zelf ook iets ondernemen mssquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, je moet wat als al je huisgenoten besloten hebben om een weekend weg te gaan en ik dus alleen zit
Beste Mr-Z,quote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En DAT zouden we ook niet doen![]()
nog 2 weken
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijkquote:
Lekker met een biertje Fokken, thats lifequote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijk
En dan ben je zo weinig aanwezig?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beste Mr-Z,
Aangezien ik de TS ben van deze gehele reeks mag ik doen en laten wat ik wil
Gaarna uw respect hiervoor te tonen
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Dat is jouw leven, fokken met een bierijsjequote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lekker met een biertje Fokken, thats life
ik zeg toch niet dat je met hun mee moet gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik hoef niet zo nodig naar iedereen z'n ouders of met het huisstelletje mee naar belgie. Vond het wel lekker rustig eigenlijk
oke sorry tear...quote:Op maandag 13 juni 2005 08:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beste Mr-Z,
Aangezien ik de TS ben van deze gehele reeks mag ik doen en laten wat ik wil
Gaarna uw respect hiervoor te tonen
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildizquote:Op maandag 13 juni 2005 08:47 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat je met hun mee moet gaan
naja, I rest my case.. hoe staat 't met ons fantopic?
leuke gast is't tochquote:Op maandag 13 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildiz
Deze week kan ik ook wel eens mee gaan doen met rellen, lijkt me leukquote:Op maandag 13 juni 2005 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niet zo best, die kan wel een schopje gebruiken. Ik was gister weer aan het rellen met die yildiz
quote:You now have 1 friend(s) that invited you to join SMS.ac, the largest mobile community in the world!
Er zijn dus echt nog mongolen in jou MSN lijst die zich daarvoor aanmeldenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
het wonder is geschiedt
![]()
Dit kreeg ik zojuist 4 maal per mail opgestuurd:
[..]
.quote:Op maandag 13 juni 2005 08:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze week kan ik ook wel eens mee gaan doen met rellen, lijkt me leuk
genoeg...quote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er zijn dus echt nog mongolen in jou MSN lijst die zich daarvoor aanmelden![]()
wow, dat is 4*1= 4 hele vriendenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
het wonder is geschiedt
![]()
Dit kreeg ik zojuist 4 maal per mail opgestuurd:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
.
ik niet.. Ik moet m'n stage redden.. Mede door dit topic heb ik nogal achterstand opgelopen en moet dus nog 2 verslagen a 70 pagina's in twee weken af krijgen..![]()
![]()
Veel succesquote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
.
ik niet.. Ik moet m'n stage redden.. Mede door dit topic heb ik nogal achterstand opgelopen en moet dus nog 2 verslagen a 70 pagina's in twee weken af krijgen..![]()
![]()
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..quote:
knoxiequote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
Harder Harder Harder !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
net zoals met die ferrariquote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik viel ook bijna van mn stoel af toen ik het zag![]()
zoiets heet zelfdisiplinequote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..quote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
en zijn we daar trots op?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerderquote:
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?![]()
Volgende keer zal ik met zo'n gastoeter in jullie oor toeterenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerder
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozen
Ik had het ook over mezelfquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een latente homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |