Veel succesquote:Op maandag 13 juni 2005 08:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
.
ik niet.. Ik moet m'n stage redden.. Mede door dit topic heb ik nogal achterstand opgelopen en moet dus nog 2 verslagen a 70 pagina's in twee weken af krijgen..![]()
![]()
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..quote:
knoxiequote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
Harder Harder Harder !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 08:53 schreef knox_ het volgende:
* knox_ zwaait wat door de lucht met zijn armen
net zoals met die ferrariquote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik viel ook bijna van mn stoel af toen ik het zag![]()
zoiets heet zelfdisiplinequote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..quote:Op maandag 13 juni 2005 08:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus daarom vind ik dat jullie mij moeten helpen omdat julle mede-verantwoordelijk zijn..
Doe maar 1 verslag administratie en 1 verslag bedrijfsvoering..
Alvast bedankt..![]()
en zijn we daar trots op?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En je bent zo weinig aanwezig geweest? Je bent gewoon een prutser, ik was hier zo goed als fulltime aanwezig, en ik loop niets achter..
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerderquote:
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zo zie je ook het verschil in opleiding misshien?![]()
Volgende keer zal ik met zo'n gastoeter in jullie oor toeterenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
volgende keer een vuurtje maken en met rooksignalen proberen, dan reageren we eerder
waarom haal je me de woorden uit m'n mond?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een te zware opleiding voor jouw intelligentie gekozen
Ik had het ook over mezelfquote:Op maandag 13 juni 2005 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een latente homo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |