inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokter![]()
Doe je ons wel vermelden met voor en achternaam dan? Dan lijkt de mail ook wat interesanter als al die nicknames waar je in je stage periode mee gechat hebt..quote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Doe je ons wel vermelden met voor en achternaam dan? Dan lijkt de mail ook wat interesanter als al die nicknames waar je in je stage periode mee gechat hebt..![]()
dan zit ik in het verkeerde topic want ik heb niets te klagen op het momentquote:Op maandag 13 juni 2005 09:48 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
inderdaad
iedereen heeft hier die klachten
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:49 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dan zit ik in het verkeerde topic want ik heb niets te klagen op het moment![]()
Ik heb er ook al spijt vanquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef Fisher het volgende:
[..]
je hoeft er niet over te beginnen hoor
hoe kom je erbij?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
vind je het niet leuk dat ik vrij bent en jij op je stage zit?
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:51 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hoe voelt het om hgeen stagiair meer te zijn?
Newbies snappen het nog niet helemaal Fisherquote:
je maakt maar een eigen topicquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vinden
Voor sommige mensen is dat heel erg moeilijk, je kunt het ze niet kwalijk nemenquote:
nou hier niet, dus 't woord vakantie word gewoon niet meer gezegd vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Maar daardoor ging ik ook even denken aan vakantie en dat voelde best goed![]()
Inderdaad ! helemaal mee eens, zeg het vrijdag nog maar een keerquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
nou hier niet, dus 't woord vakantie word gewoon niet meer gezegd vandaag
dat doe ik wel, ze doen hun best maarquote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is dat heel erg moeilijk, je kunt het ze niet kwalijk nemen
get a lifequote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
mensen misschien kunnen jullie me helpen.. heb nml een probleem: wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:52 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
Zwaar, heel zwaar.. maarja ik hoop hier wat mentale steun te vinden
Als het maar geen hele lappen tekst worden op de maandagochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we het klaaguurtje invoeren? ik heb nl wel ff zin om te klagen
Dat moeten we aan tear vragen.. onze topic-leiderquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef goddess-in-heaven het volgende:
zullen we het klaaguurtje invoeren? ik heb nl wel ff zin om te klagen
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dat moeten we aan tear vragen.. onze topic-leiijder![]()
gewoon een opsomming van je pijntjes en klachtenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als het maar geen hele lappen tekst worden op de maandagochtend![]()
niemand spreekt over einde stage e.d. totdat ik klaar benquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad ! helemaal mee eens, zeg het vrijdag nog maar een keer
Vakantiewerk zoeken?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
mensen misschien kunnen jullie me helpen.. heb nml een probleem: wat zal ik vanmiddag eens gaan doen?
je VAKANTIE plannenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:53 schreef c0mpleX het volgende:
ik zal jullie besparen hiermeequote:Op maandag 13 juni 2005 09:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
gewoon een opsomming van je pijntjes en klachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |