Niet als daar ook ouders aan meedoen van de kinderen waar ik elke week leiding over ben. Dan kan ik me moeilijk volgietenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij bbq hoort toch drank?
ik ben vrijdag uiteten geweest met mn zus en moeder. echt teveel gedronken en waggelend het bluesfestival bezocht. zaterdag de kroeg in, 's nachts weer naar buiten gewaggeld met teveel op. en gisteren naar de Red Bull Air Raceniets aan, alleen maar heel ver gelopen
i know. ik zag nu af en toe een vliegtuigje tussen de bomen door. en er waren 2 spectaculaire momenten toen er straaljagers laag over vlogen, maar ik zat beide keren op het toiletquote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je had het beter op Tv kunnen kijken, dan zag je tenminste nog wat
Heeej, goeiemorgenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:29 schreef IJlien het volgende:
Mogge
ben aan het werk! Kan niet teveel fok!ken want ik zit vol in the picture zeg maar!
Had je maar niet zo veel moeten drinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
i know. ik zag nu af en toe een vliegtuigje tussen de bomen door. en er waren 2 spectaculaire momenten toen er straaljagers laag over vlogen, maar ik zat beide keren op het toilet
1. doe niet zo overdreven vrolijkquote:
ik rij over 5 weken richting le francequote:Op maandag 13 juni 2005 09:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
over 4 weken ben ik nu onderweg naar italie
dan ikquote:Op maandag 13 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. doe niet zo overdreven vrolijk
2. iedereen z'n klep dichthouden als je eerder klaar bent als mij
Did I make myself clear?
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:32 schreef Fisher het volgende:
[..]
1. doe niet zo overdreven vrolijk
2. iedereen z'n klep dichthouden als je eerder klaar bent als mij
Did I make myself clear?
Deze kerel heeft echt een doodswensquote:
Wie helpt hem uit zijn lossen???quote:Op maandag 13 juni 2005 09:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Deze kerel heeft echt een doodswens![]()
Wie helpt hem uit zijn lossen ?
Dat is bakkers taal.. een brood dat net uit de oven is en je uit het blik haalt noem je lossen.. En tear vraagt dus wie mij daar mee komt helpenquote:
mja, je hebt ook 't lossen van een schip maar dat zal hij wel niet bedoelenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is de enige die begrijpt wat daar staat
Pffff zoals jullie merken ben ik dus nog niet helemaal wakker...quote:Op maandag 13 juni 2005 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij is de enige die begrijpt wat daar staat
wie helpt tear uit z'n lijden en geeft 'm een koude douche?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pffff zoals jullie merken ben ik dus nog niet helemaal wakker...
Moest natuurlijk zijn wie helpt hem uit zijn lijden
Of het lossen van een vrachtwagenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
mja, je hebt ook 't lossen van een schip maar dat zal hij wel niet bedoelen
Misschien helpt dat inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2005 09:40 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie helpt tear uit z'n lijden en geeft 'm een koude douche?
't helpt wel, maar 't moet ff gebeuren dus wie oh wie bied zich aan?quote:
have fun, dan gaat ik telefoonerenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg dames, ik ben even een mailtje aan het dichten voor mn afstudeerstage.
Tot zo
afstuderen? doe je universiteit dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef jitzzzze het volgende:
Zeg dames, ik ben even een mailtje aan het dichten voor mn afstudeerstage.
Tot zo
Als er zeep is doe ik dat welquote:Op maandag 13 juni 2005 09:41 schreef Fisher het volgende:
[..]
't helpt wel, maar 't moet ff gebeuren dus wie oh wie bied zich aan?
Hoeveel moet je er nog?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga leuk verder met mn lijst met adressen
Misschien is iedereen net zo vrolijk als altijd, maar ben jij gewoon degene die chacherijnig is..quote:Op maandag 13 juni 2005 09:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waarom is iedereen zo vrolijk vandaag![]()
Tot zoquote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, nu ga ik echt wat moois in elkaar flansen
flans' ze!quote:Op maandag 13 juni 2005 09:44 schreef jitzzzze het volgende:
Maar goed, nu ga ik echt wat moois in elkaar flansen
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokterquote:Op maandag 13 juni 2005 09:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aarrghh mn ogen jeuken en ik heb last van overtollig slijm in mn keel
Erm even voor de duidelijkheid, elk bericht van jou heeft geen toegevoegde waarde aan dit topicquote:Op maandag 13 juni 2005 09:46 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
pffff je hebt echt aandacht nodig he... Wat is de toegevoegde waarde voor dit topic om te weten dat jij last van die kwaaltjes hebt? Ga dan naar klaag baak of de dokter![]()
Maar nu wordt je afgeleid door onsquote:Op maandag 13 juni 2005 09:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk morgen. toen ik non-stop eraan werkte deed ik er bijna 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |