Omdat je geen zin hebt om naar dat gezeik aan de telefoon te luisteren ?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
vertel mij eens mensen, waarom stel ik dat bellen steeds uit?
totaan mijn ballen ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
en tot waar komen jullie wallen?
Wallen ? die zitten in amsterdamquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
geen idee, heb de spiegel nog niet gezien vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
mn enkelsquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
goedemorgen
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net als mr-z ben jij ook een prutser die zichzelf niet in de hand kan houden![]()
Nou moet je uit gaan kijken jitzquote:
Jitz heeft dit weekend hier lopen spammenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
nog iets leuks gedaan dit weekend?
ik teveel
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinkenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
ik teveel
Je vergeet teveel spammenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinken
goh, daar kom je nu pas achter?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb geen zin in deze week
goeiemorgen
bij bbq hoort toch drank?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht vergaderen, met ouders zeilen, bbq-en, teveel slapen, te weinig drinken
Ik welquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb geen zin in deze week
goeiemorgen
Ik ook te veel... de gehele zaterdag GTA zitten spelen, zaterdag goed op stap en flink bezopen dus.. Zondag ochtend werken en de rest van de zondag tot vannacht 3 uur GTA zitten spelen, en vanmorgen om 6 uur er weer uit om stage te lopen..quote:Op maandag 13 juni 2005 09:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat gevoel ken ik.
ik teveel
Je had het beter op Tv kunnen kijken, dan zag je tenminste nog watquote:Op maandag 13 juni 2005 09:28 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bij bbq hoort toch drank?
ik ben vrijdag uiteten geweest met mn zus en moeder. echt teveel gedronken en waggelend het bluesfestival bezocht. zaterdag de kroeg in, 's nachts weer naar buiten gewaggeld met teveel op. en gisteren naar de Red Bull Air Raceniets aan, alleen maar heel ver gelopen
Wat heb ik je nou gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |