hoe moet dat nou voor de rest van de week?quote:
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef Fisher het volgende:
[..]
hoe moet dat nou voor de rest van de week?
Aaahh worden jullie van elkaar gescheiden danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?![]()
en dan lopen we allebei zeker een cikeltje?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, eeuuhh, ik ga naar links, en jij naar rechts?![]()
Heb toch niets beters te doenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
[..]
en dan lopen we allebei zeker een cikeltje?
Braaf ? hoe doe je dat ?quote:Op maandag 13 juni 2005 09:12 schreef Fisher het volgende:
naja, ik ga ff naar m'n eigen gezeik luisteren en een telefoontje plegen...
braaf zijn zonder mij
hojje
Misschien komt ze wel weer buurten danquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou is ijmeis weer helemaal over de zeik
Wat leeuukk, dat had ik net nodig op maandagochtendquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien komt ze wel weer buurten dan
LOL ik zie nu pas dat ik alweer aan het rellen ben in PTAquote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat leeuukk, dat had ik net nodig op maandagochtend![]()
dat wordt een maandbanquote:Op maandag 13 juni 2005 09:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL ik zie nu pas dat ik alweer aan het rellen ben in PTA
Och als het alleen in PTA is vind ik het niet ergquote:
Jaja, dat denk jijquote:Op maandag 13 juni 2005 09:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Och als het alleen in PTA is vind ik het niet erg
Als die dan maar vrijdag ingaat vind ik het goed, en natuurlijk ook op dit IPquote:Op maandag 13 juni 2005 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat wordt er één voor het gehele forum![]()
Omdat je belangst hebt.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
vertel mij eens mensen, waarom stel ik dat bellen steeds uit?
Net als mr-z ben jij ook een prutser die zichzelf niet in de hand kan houdenquote:Op maandag 13 juni 2005 09:24 schreef Fisher het volgende:
vertel mij eens mensen, waarom stel ik dat bellen steeds uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |