Lieve medestagiairs,quote:Op maandag 13 juni 2005 07:18 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een goedemorgen op deze mooie maandag morgen mensen![]()
Een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuwe kans om toch nog iets van je stage te gaan maken!!!
![]()
Volgens mij wel jaquote:Op maandag 13 juni 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
morge, lees ik een verkapte doodswens hierboven?
wie helpt 'm ermee?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja![]()
Goedemorgen trouwens
Ik niet in ieder geval, duurt denk ik nog paar uur voordat ik eindelijk wakker benquote:
ik ga pas opleven om 16.55 uur dus van mij hoef je ook niets te verwachtenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval, duurt denk ik nog paar uur voordat ik eindelijk wakker ben![]()
Geachte Teardrop-nl,quote:Op maandag 13 juni 2005 08:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Lieve medestagiairs,
Gaarna dit soort berichten voortaan niet meer posten hier,
Op de maandag ochtend zijn dit soort berichten niet gewenst![]()
Dank u !
Met vriendelijke groet,
Teardrop-nl
Nou volgens mij ben ik niet dood, maar zo voel ik me wel denk ikquote:
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geachte Teardrop-nl,
Het spijt mij dat ik dit bericht neergezet heb en ik heb niet nagedacht aan de gevolgen van het TE opgewekt zijn op de maandag morgen. Als het gewenst is zal ik dit bericht aanpassen, maar van de andere kant kan hij wel blijven staan om te laten inzien hoe het in de toekomst dus niet moet. Sorry dat ik vrolijk ben. Sorry dat ik besta.![]()
Met vriendelijke groet,
Tha Mr-Z
Goedemorgen mede postopkrikkende pauperquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen stelletje postopkrikkende paupers
En dat laatste maakt je gehele post belachelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Geachte Teardrop-nl,
Het spijt mij dat ik dit bericht neergezet heb en ik heb niet nagedacht aan de gevolgen van het TE opgewekt zijn op de maandag morgen. Als het gewenst is zal ik dit bericht aanpassen, maar van de andere kant kan hij wel blijven staan om te laten inzien hoe het in de toekomst dus niet moet. Sorry dat ik vrolijk ben. Sorry dat ik besta.![]()
Met vriendelijke groet,
Tha Mr-Z
zegt degene welke hier op zondag ook nog zit te postenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Goeiemorgen stelletje postopkrikkende paupers
WaT BeDoEl Je?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat laatste maakt je gehele post belachelijk
Ach, je moet wat als al je huisgenoten besloten hebben om een weekend weg te gaan en ik dus alleen zitquote:Op maandag 13 juni 2005 08:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
zegt degene welke hier op zondag ook nog zit te posten
morge btw
Ik doe mee, ik moet ook nog een weekquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu de diehards weer aanwezig zijn....
Mag ik jullie verwelkomen bij mijn laatste stage week ?![]()
En DAT zouden we ook niet doenquote:Op maandag 13 juni 2005 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu de diehards weer aanwezig zijn....
Mag ik jullie verwelkomen bij mijn laatste stage week ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |