Whehehehe; ik durf het ook best aan in mijn Lanciaquote:Op zondag 12 juni 2005 07:05 schreef dimage het volgende:
toch durf ik het zonder problemen met je aan hoorjij in die jappenbak en ik in mijn zielige oude lancia
Goede inhoud van je postquote:
Nee die is al bezet door een of andere ijsmutzquote:
You wish.quote:Op maandag 13 juni 2005 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee die is al bezet door een of andere ijsmutz
Hier in de buurt zijn ook een paar van die kruisjes langs de weg.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Hier is ook zo'n straatracer tegen een boom aangereden, dood.
Nu staan er rond die boom allemaal tekeningne en bloemen enzo, met opmerkingen in de trant van: Waarom moest dit gebeuren?
Zal ik het dan maar even vertellen, omdat je 200 reed in een bocht waar je 70 mag![]()
Pas maar op, straks beginnen ze over pk per literquote:Op maandag 13 juni 2005 00:57 schreef StefanP het volgende:
Verder heb ik in 1 cylinder waarschijnlijk al meer PKs dan die sjonnie auto's in hun hele blok dat moest ik even kwijt
wat is streetrace-geschikt?quote:Op maandag 13 juni 2005 10:29 schreef -Muse- het volgende:
Ik rij zelf een streetrace-geschikte auto,
da's wel handig als je wilt winnen natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef -Muse- het volgende:
Das waar, maar een beetje snelle wagen is altijd handig.
In ieder geval sneller dan de gemiddelde Golf gti of Slopel gsi
straatrace en stoplichtsprintje zijn 2 verschillende dingen, het laatste is spontaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:03 schreef -Muse- het volgende:
Als hij onder de 5 sec. naar de 100 gaat, dan is hij toch wel geschikt voor een stoplicht sprintje?
Mag ik vragen wat voor wagen je hebt dan? (onder 5 sec moet wel iets speciaals zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |