Ik doe gezellig met je mee.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:56 schreef yootje het volgende:
Ik wil niet leren voor mijn SE's! Ik wil niet ik wil niet ik wil niet!
Kutschool.![]()
Je kent het alquote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met je mee.
Morgen Engels literatuur. Een grote natte vieze berg literatuurgeschiedenis. Morality plays, mystery plays, miracle plays, Beowulf, Chaucer, bla bla bla..
Dude. Ik leer echt wel en ik wil ook best goede cijfers halen.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef jitzzzze het volgende:
Dan doe je het niet, je hoeft niet naar school. Je mag ook thuis gaan zitten; lekker steun trekken. Of een laaggeschoold en dito betaalde baan nemen.
Of nu gewoon leren en je kans op een betere baan vergroten.
Your choice
Dudequote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef yootje het volgende:
[..]
Dude. Ik leer echt wel en ik wil ook best goede cijfers halen.
Alleen leren is gewoon kutwerk.
Wat zeik je dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
DudeJa, ga mij niets vertellen over leren, heb het jaren lang gedaan.
En trouwens, daarbij heeft niemand gezegd dat naar school gaan leuk is
Ik zeik niet, jij loopt te zeiken dat je geen zin hebt. En ik vertel je de consequenties van het geen zin hebben en niet gaan lerenquote:
Even twee dingen:quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zeik niet, jij loopt te zeiken dat je geen zin hebt. En ik vertel je de consequenties van het geen zin hebben en niet gaan leren
Dus jij loopt gewoon te zeiken. Als je echt geen zin had, was je ook niet gaan leren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:08 schreef yootje het volgende:
[..]
Even twee dingen:
1. Ik heb geen zin in leren.
2. Ik leer wel.
Uhm. Volgens mij heb je dan niet echt de goede mentaliteit. Iedereen moet wel eens iets doen waarin hij/zij geen zin heeft.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus jij loopt gewoon te zeiken. Als je echt geen zin had, was je ook niet gaan leren.
Wat leuk, mensen die meteen gaan oordelen over anderenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef yootje het volgende:
[..]
Uhm. Volgens mij heb je dan niet echt de goede mentaliteit. Iedereen moet wel eens iets doen waarin hij/zij geen zin heeft.
Beat this:quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef yootje het volgende:
Morgen nederlands![]()
Overmorgen duits![]()
Daarna scheikunde![]()
Daarna engelsen wiskunde
![]()
![]()
Daarna frans![]()
En dan volgende week maandag latijn![]()
Ik denk het, ik weet het niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat leuk, mensen die meteen gaan oordelen over anderen
Heb ik ooit gezegd dat ik nooit wat doe wat ik niet leuk vind? Euuh, nee nooit gezegd.
Jij wint, jij verdient meer medelijden dan ikquote:Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Beat this:
Morgen Engels literatuur
Dinsdag Aardrijkskunde
Woensdag Nederlands literatuur (fucking 60 pagina's stampen.)
Donderdag Geschiedenis
Vrijdag ANW
Maandag Wiskunde
Dinsdag Management en Organisatie én Tekenen
Woensdag Latijn én Engels
Vrijdag Duits én KCV
Oh. Heb ik er bij verteld dat 't allemaal SE's zijn?.
Dat pretendeer jij door het openen van dit topic.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:14 schreef yootje het volgende:
[..]
Ik denk het, ik weet het niet.
Jij gaat er vanuit dat als ik ergens echt geen zin in heb ik het ook niet ga doen. Dat vind ik raar.
En molaire massa. En de gaswet. En dipoolmoleculen. En zeep.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Wat miept iedereen?.
Het is gewoon fijn om in deze zware tijden even je hart te kunnen luchten op Fok!. Even te kunnen zeggen dat je gek wordt van Edward the Confessor en William the Conqueror. En Harold. En Everyman. En Orwell, Huxley en weet ik 't. Bah.
Maar ik leer wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |