Bron?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Sparta fans hebben klappen gekregen.
hier welquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
Heuj de Mateja banner doet het niet
We kunnen er wel een meet houdenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef 9christensen het volgende:
Zijn nog wel kaarten ja Robbie. Ga je ook
Meet in Reutumquote:
Ik zie hem hier toch echt...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
whahaha uitstekend ideequote:
Ja, hij kent wel onbekende namen, maar die 2 kende hij nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij was al niet in vorm, onze Zuid-Amerika kenner kende Hermano en Martinho niet eens.
Klopt, en voor de mensen waar hij het wel doet...ctrl-F5quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
Waarom die CTRL erbij, F5 is ook genoeg toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Doe eens CTRL+F5
Kijken of ie het dan nog doet
F5 is alleen vernieuwenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom die CTRL erbij, F5 is ook genoeg toch?
Eind juniquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wanneer gaat Bjoro z'n vrouw nou eens biggen?
Hij heeft nu een week de tijd om z'n kennis bij te schavenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij kent wel onbekende namen, maar die 2 kende hij niet
Eind juniquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ik moet eens mee op cursus met Tong.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
F5 is alleen vernieuwen
CTRL+F5 is de hele pagina echt opnieuw inladen
ja, dat hadden we doorquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
iets zegt me dat ik toch wel trots ben tot de 'stadsen' te behoren![]()
is dat niet hetzelfde danquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
F5 is alleen vernieuwen
CTRL+F5 is de hele pagina echt opnieuw inladen
Nee wist je dat nietquote:
Ze is 24-6 uitgerekend.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:16 schreef Elegantly Wasted het volgende:
haha ik zie 't al. hehe nee wist ik nooitquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee wist je dat niet
man wie is er nou blijven zitten![]()
lig je nog mooi voor je balkon?quote:
Als ik voor mijn balkon zou liggen zou ik drie verdiepingen lager op de grond liggen denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
lig je nog mooi voor je balkon?
Hoop ik niet voor hemquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:15 schreef StarGazer het volgende:
Weet iemand het adres van cultheld? Wil em graag een kaartje sturen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Nette reactie van van Bommel.
Die datum komt ons ook bekend voor of niet 9christensenquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die datum komt ons ook bekend voor of niet 9christensen
wat is er dan ook alweer?quote:
tuut84 komt dan of nietquote:
Netjes en slim idd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Nette reactie van van Bommel.
Tukkers gezegde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nee van 9christensenquote:
Mwah. Hij denkt nog steeds dat ie naar een groot toernooi gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Netjes en slim idd.
Realistisch ook nog
Hield zich goed op de vlakte en zei dat wat er tussen hem en Van Basten is voorgevallen iets is tussen hem en Van Basten en dat hij zich via Barca gaat proberen terug te knokkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zei van bommel? (zet mn tv net pas aan..)
god ja wat zal ie zwart zijnquote:
edit: nu doet iequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Zo win je natuurlijk wel of niet
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Oeiquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Nee man, Filemon is tof!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Dies tofquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Inderdaad een vervelende gast. Vervelende stem en vragen. Laat Sophiequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Ja kan me niks schelen wat jullie van hem vinden, waar haal je dat shirt!
WAAROM klik ik op de link ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nl
Denk ik.
quote:
Ik klikte ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik de enige die niet klikt ofzo?
En Verdiend die Filemon geen eigen topic hier?
Ben blij dat het er 1 is. Gisteren zouden het er meer zijn geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben je ff een avondje niet online... gelijk weer een Hools gemist. ..
Hier onderscheidt het intelligente gedeelte van Hools zich met het minder intelligente van Hoolsquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
nee ik klikte ook niet. kon je toch zo zien dat dat niet wat wasquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben blij dat het er 1 is. Gisteren zouden het er meer zijn geweest
je kunt hem mooi meenemen naar kermis in vriezenveenquote:
Nee,quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef appelsientje het volgende:
Lekker ben je er net ga ik al meteen weer weg
Maar mijn bedje roept me weer...
Horen jullie hem ook ??
Erg hequote:
Ik zag het ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar SBS. Zie je daar creatief met kurk presentatie, hey leuk even kijken
Zit er een of andere oude drilpudding een stipshow te geven op de achtergrond!
De mijne piept en kraaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets ... pratende bedden ... de mijne zegt niets .. ik loop hopeloos achter![]()
hij kan 't niet aan denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je kunt hem mooi meenemen naar kermis in vriezenveen
mijne ookquote:
jij toch wel hequote:
Ik ook, maar kan echt niks vinden.. Hopen dat BNN terugmailedquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef Noca het volgende:
Ik heb al wat webwinkels bekeken, maar kan dat shirt van filemon nergens vinden..
Ja ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er afgelopen week een keer doorheen gezakt
Weet nog steeds niet hoe het gebeurde
Sinds wij nieuwe matrassen en latten hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er afgelopen week een keer doorheen gezakt
Weet nog steeds niet hoe het gebeurde
Die van mij ook, ik kan niet eens mn arm of been optillen of dat bed kraakt als een mislukt spookhuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sinds wij nieuwe matrassen hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.
ja ik weet nog niet wat we dan doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jij toch wel he
maar ik ga naar bedje toe
Ja Ja ..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sinds wij nieuwe matrassen en latten hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.
ik neem aan van welquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie bedden wel goed gemonteerd?
Mijne is uitelkaar gehaald toen ik ging verhuizen naar mijn nieuwe kamer hier en toen weer in elkaar gezet. En toen ie nog bij mijn moeder stond vond ik het altijd leuk om een halve omhaal te oefenen op mijn bedquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie bedden wel goed gemonteerd?
ik heb er ook last van. ook hooikoorts?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Goeiedag zeg, ik loop al een kwartier te niezen. Mn neus rood, ik lijk wel een chineesje en pffff... *sip kijkt* maar goed, het kan en mag morgen weer over zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
EliZe heeft duidelijk geen verstand van voetbal![]()
6 jaar een seizoenkaart voor utrecht![]()
quote:Geachte relatie,
Op dit moment zijn een groot deel van onze webservers onbereikbaar i.v.m. een probleem met onze internetprovider. Wij doen er alles aan om alle webservers z.s.m. operationeel te krijgen.
Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak.
Voor eventuele vragen kunt u bellen met: 06 - 51812959.
Let op! Wij kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven over waneer alles weer online zal zijn, we doen ons uiterste best hiervoor!
Met vriendelijke groet,
Zenid.net
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb er ook last van. ook hooikoorts?
Sinds wanneer hebben Chinezen rode neusjes?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mn neus rood, ik lijk wel een chineesje
ja oud nieuwsquote:
ik heb het ook al heel lang. dit jaar valt het nog redelijk mee vergeleken met andere jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaZucht. Ik heb eht al vanaf ik klein kind ben, maar de laatste jaren ging het eigenlijk best goed. Maar dit jaar heb ik best veel last.
nou mooie bende daar. direct weggaanquote:
Whehe. Ik bedoelde eigenlijk dat ik zulke kleine spleetoogjes heb door het jeuken, prikken en wrijven dat ik net een chineesje lijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Chinezen rode neusjes?
Dat krijg ik alleen bij wol .... ben superallergisch voor wolquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whehe. Ik bedoelde eigenlijk dat ik zulke kleine spleetoogjes heb door het jeuken, prikken en wrijven dat ik net een chineesje lijk
Ook, jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat krijg ik alleen bij wol .... ben superallergisch voor wol
mja om na de 1e keer al meteen weg te gaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou mooie bende daar. direct weggaan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]Dan komen een giga-jeukende neus en tranende ogen jou ook wel bekend voor
Maar da's ook geen bier, dus da's logischquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef Noca het volgende:
Ik ben gelukkig nergens allergisch voor
Ow ja, voor oranjeboom.
Alleen het bed kraaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Goooolfer en Blueeeziee! Wat zijn jullie stil!
Das het betere werkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt samen met vriendin het bed in
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze!
Doe je goehoed!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt samen met vriendin het bed in
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze!
Hoe vreselijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik val zo ongeveer om. Moet ook maar es naar bed, denk ik. Stom he, dat je zooo moe bent maar geen zin hebt om naar bed te gaan.
Clau,duik er achteraan!quote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau,duik er achteraan!
Wie weet kan je daarna wel echt slapen.
niet genoeg gezopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:30 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar m'n nest
Lig vast toch nog wakker tot 3 uur maar toch
Is dat een bordspel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:40 schreef Suijk het volgende:
Eerste potje bloodbowl gespeeld. Kansloos met 1-0 verloren van de papa van de mascotte.
Ja, soort football in fantasy style.quote:
http://fumbbl.comquote:
ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://fumbbl.com
Het kostte mij ongeveer 3 dagen om een beetje door te krijgen hoe het werkt en voordat je een team hebt samengesteld.
ik heb gekeken maar het kan me niet echt boeien denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij werkt het beter als je het bordspel ook echt hebt, dan ken je in ieder geval de spelregels al. Je moet wat downloaden en je moet op die site een team maken en daarna pas iets opstarten...
Dylan Dog is de keizer in dit spel maar ik vind het nog erg ingewikkeld. Vooral zo 's nachts.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb gekeken maar het kan me niet echt boeien denk ik
Mijn zus is dan jarig.quote:
oooowwww sowwie en ik ging vroeg naar bed....quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Goooolfer en Blueeeziee! Wat zijn jullie stil!
wk tot 20quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen Vandaag de wedstrijd der wedstrijden natuurlijk!
Wromquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef Neva het volgende:
[..]
ff offtopic maar bleuzz.. kan je ff in r&p gaan kijken..
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger... Deel 3 zie het zelf maar persoonlijk getrol en gebash.. en dingen die uit de hand liepen/lopen.. gemaild al maar geen reactie van fa...quote:
Frenkie is er nu bezig as we speakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef Neva het volgende:
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger... Deel 3 zie het zelf maar persoonlijk getrol en gebash.. en dingen die uit de hand liepen/lopen.. gemaild al maar geen reactie van fa...
Volgende keer een mod via mail/msn of FB bereiken en niet zomaar ergens in een topic binnenvallen?quote:
Nope. Trusteh Boes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanaaf eindronde van de futsalbekercompetitie gehad, we wonnen eerst 2 potjes, maar zijn gestrand in de halve finale.
Nog iets te beleven hier?
Trustuh dan maar golfertquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga vaker naar Volendam. Meer wijven daaro dan paling, allemachtig
Waarom denk je dat een hoop mensen hier wilden dat ze zouden promoveren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga vaker naar Volendam. Meer wijven daaro dan paling, allemachtig
Verrek is dat vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We gaan vanavond wel allemaal naar Raffie en Sylvie kijken he!
Al in de baarmoeder begonnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef pfaf het volgende:
Voetbalt hij ook al DIGGER?
Godveâhrdomme Glenn, schop die bal nâh oâk eins met links!quote:
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
wat is er DD ??
En tof Digger
* Bjoro was daarbij, ze was onderdeel van de expositie "kreatief met kurk" ze hield nl. 1 hele kurk in haar handenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar SBS. Zie je daar creatief met kurk presentatie, hey leuk even kijken
Zit er een of andere oude drilpudding een stripshow te geven op de achtergrond!
Yep: http://www.stibened.nl/bedrijfshulpverlening.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.
Zeg, ga een BHV-cursus volgen, iemand ervaring met een bedrijf?
Niet te veel spelletjes spelen, DD.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.
PSV Eindhovenquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
Voor diegenen die het gisteravond gemist hebben: Glenn loopt
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Eilanden, ga jij nog wedstrijdjes meepikken in de Galgenwaard van de jonkies?
Ik vond het wel lachen, maar ik moet de spelregels kennen om het echt te begrijpen. En ik heb dat bordspel niet, dus kan ook niet 'droog' oefenen. Ik weet van die mannetjes ook niet precies wat ze allemaal kunnen en loop dan dus altijd achter jou aan. Maar komt nog wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Suijk, over BB, even eerlijk: vond je er iets aan of was ik te enthousiast?
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan ja
Wie spelen er morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.
Spanje M20 - Marokko M20quote:
Turkije - China en Panama-Oekrainequote:
Ja hoor, daar heb ik geen moeite mee, maar ik stort straks wel ff lekker inquote:
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Morg'n Noca!
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
-speelschema-
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Noca het volgende:
[..]
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptop
Niks volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?
bij golferquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik zoek golfspullen voor een theateract, volgend weekend - zou je die ergens kunnen huren?
en damesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, dat is zeker jammer. Zijn ze zeker niet jong genoeg voor Eurosport?
Ze zenden normaal toch best veel jeugdvoetbal uit.
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?Dat is wel een hele nieuwe dimensie van cybersex
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
nog moe van je USB-poortjequote:
hoezo dankzij jou danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
Volgende week dus al herkansingen
2 weken lang van 8:40 tot 16:10 op school zitten dankzij mijn eigen domme schuld
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
Ik dacht dat ze alleen de wedstrijden van NL live uitzenden en de rest in de late uitzending van SS.
edit: weet het wel zeker
Als we gewoon meer hadden gedaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612
Heel erg goed kan ik wel zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
PyTherbaas! Hoe gaat het met Mateja?
owja zo. mja komt door iedereen dus.quote:
*zelf ook een neemt:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zonnetje schijnt, dus lekker binnen blijven.
Koffie graag, zwart.
Super! Het wordt een keeper.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heel erg goed kan ik wel zeggen.
Hij kan zich al naar beide kanten omrollen en hij stopt zelfs al z'n eigen fiep in z'n mond.
Zal vanavond wel even een picture update plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |