Volgende keer een mod via mail/msn of FB bereiken en niet zomaar ergens in een topic binnenvallen?quote:
Nope. Trusteh Boes.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Vanaaf eindronde van de futsalbekercompetitie gehad, we wonnen eerst 2 potjes, maar zijn gestrand in de halve finale.
Nog iets te beleven hier?
Trustuh dan maar golfertquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga vaker naar Volendam. Meer wijven daaro dan paling, allemachtig
Waarom denk je dat een hoop mensen hier wilden dat ze zouden promoveren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga vaker naar Volendam. Meer wijven daaro dan paling, allemachtig
Verrek is dat vanavondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
We gaan vanavond wel allemaal naar Raffie en Sylvie kijken he!
Al in de baarmoeder begonnen!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef pfaf het volgende:
Voetbalt hij ook al DIGGER?
Godveâhrdomme Glenn, schop die bal nâh oâk eins met links!quote:
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
wat is er DD ??
En tof Digger
* Bjoro was daarbij, ze was onderdeel van de expositie "kreatief met kurk" ze hield nl. 1 hele kurk in haar handenquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar SBS. Zie je daar creatief met kurk presentatie, hey leuk even kijken
Zit er een of andere oude drilpudding een stripshow te geven op de achtergrond!
Yep: http://www.stibened.nl/bedrijfshulpverlening.htmlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.
Zeg, ga een BHV-cursus volgen, iemand ervaring met een bedrijf?
Niet te veel spelletjes spelen, DD.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Te weinig geslapen de laatste dagen en dat wordt ook niet beter de komende dagen.
PSV Eindhovenquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Hoera!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
Voor diegenen die het gisteravond gemist hebben: Glenn loopt
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Eilanden, ga jij nog wedstrijdjes meepikken in de Galgenwaard van de jonkies?
Ik vond het wel lachen, maar ik moet de spelregels kennen om het echt te begrijpen. En ik heb dat bordspel niet, dus kan ook niet 'droog' oefenen. Ik weet van die mannetjes ook niet precies wat ze allemaal kunnen en loop dan dus altijd achter jou aan. Maar komt nog wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Suijk, over BB, even eerlijk: vond je er iets aan of was ik te enthousiast?
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan ja
Wie spelen er morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.
Spanje M20 - Marokko M20quote:
Turkije - China en Panama-Oekrainequote:
Ja hoor, daar heb ik geen moeite mee, maar ik stort straks wel ff lekker inquote:
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Morg'n Noca!
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
-speelschema-
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Noca het volgende:
[..]
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptop
Niks volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?
bij golferquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik zoek golfspullen voor een theateract, volgend weekend - zou je die ergens kunnen huren?
en damesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, dat is zeker jammer. Zijn ze zeker niet jong genoeg voor Eurosport?
Ze zenden normaal toch best veel jeugdvoetbal uit.
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?Dat is wel een hele nieuwe dimensie van cybersex
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
nog moe van je USB-poortjequote:
hoezo dankzij jou danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
Volgende week dus al herkansingen
2 weken lang van 8:40 tot 16:10 op school zitten dankzij mijn eigen domme schuld
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
Ik dacht dat ze alleen de wedstrijden van NL live uitzenden en de rest in de late uitzending van SS.
edit: weet het wel zeker
Als we gewoon meer hadden gedaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612
Heel erg goed kan ik wel zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
PyTherbaas! Hoe gaat het met Mateja?
owja zo. mja komt door iedereen dus.quote:
*zelf ook een neemt:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zonnetje schijnt, dus lekker binnen blijven.
Koffie graag, zwart.
Super! Het wordt een keeper.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heel erg goed kan ik wel zeggen.
Hij kan zich al naar beide kanten omrollen en hij stopt zelfs al z'n eigen fiep in z'n mond.
Zal vanavond wel even een picture update plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |