Erg hequote:
Ik zag het ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar SBS. Zie je daar creatief met kurk presentatie, hey leuk even kijken
Zit er een of andere oude drilpudding een stipshow te geven op de achtergrond!
De mijne piept en kraaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets ... pratende bedden ... de mijne zegt niets .. ik loop hopeloos achter![]()
hij kan 't niet aan denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je kunt hem mooi meenemen naar kermis in vriezenveen
mijne ookquote:
jij toch wel hequote:
Ik ook, maar kan echt niks vinden.. Hopen dat BNN terugmailedquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef Noca het volgende:
Ik heb al wat webwinkels bekeken, maar kan dat shirt van filemon nergens vinden..
Ja ja..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er afgelopen week een keer doorheen gezakt
Weet nog steeds niet hoe het gebeurde
Sinds wij nieuwe matrassen en latten hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er afgelopen week een keer doorheen gezakt
Weet nog steeds niet hoe het gebeurde
Die van mij ook, ik kan niet eens mn arm of been optillen of dat bed kraakt als een mislukt spookhuisquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sinds wij nieuwe matrassen hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.
ja ik weet nog niet wat we dan doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
jij toch wel he
maar ik ga naar bedje toe
Ja Ja ..quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Sinds wij nieuwe matrassen en latten hebben piept en kraakt ons bed ook als je je omdraait, das soms best irritant.
ik neem aan van welquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie bedden wel goed gemonteerd?
Mijne is uitelkaar gehaald toen ik ging verhuizen naar mijn nieuwe kamer hier en toen weer in elkaar gezet. En toen ie nog bij mijn moeder stond vond ik het altijd leuk om een halve omhaal te oefenen op mijn bedquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn jullie bedden wel goed gemonteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |