Netjes en slim idd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
Nette reactie van van Bommel.
Tukkers gezegde?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef 9christensen het volgende:
[..]
lig je nog mooi voor je balkon?
nee van 9christensenquote:
Mwah. Hij denkt nog steeds dat ie naar een groot toernooi gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Netjes en slim idd.
Realistisch ook nog
Hield zich goed op de vlakte en zei dat wat er tussen hem en Van Basten is voorgevallen iets is tussen hem en Van Basten en dat hij zich via Barca gaat proberen terug te knokkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zei van bommel? (zet mn tv net pas aan..)
god ja wat zal ie zwart zijnquote:
edit: nu doet iequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Zo win je natuurlijk wel of niet
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Oeiquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oops
Nee man, Filemon is tof!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Dies tofquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
Want een ramp die presentator die nu in Kerkrade loopt, wel een supergaaf shirt waar kan je die krijgen?
Inderdaad een vervelende gast. Vervelende stem en vragen. Laat Sophiequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:56 schreef VoreG het volgende:
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nlquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:58 schreef VoreG het volgende:
Ja kan me niks schelen wat jullie van hem vinden, waar haal je dat shirt!
WAAROM klik ik op de link ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
www.waarhaalikdatmooieoranjeshirtvanfilemon.nl
Denk ik.
quote:
Ik klikte ook nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben ik de enige die niet klikt ofzo?
En Verdiend die Filemon geen eigen topic hier?
Ben blij dat het er 1 is. Gisteren zouden het er meer zijn geweestquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben je ff een avondje niet online... gelijk weer een Hools gemist. ..
Hier onderscheidt het intelligente gedeelte van Hools zich met het minder intelligente van Hoolsquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
nee ik klikte ook niet. kon je toch zo zien dat dat niet wat wasquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben blij dat het er 1 is. Gisteren zouden het er meer zijn geweest
je kunt hem mooi meenemen naar kermis in vriezenveenquote:
Nee,quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:11 schreef appelsientje het volgende:
Lekker ben je er net ga ik al meteen weer weg
Maar mijn bedje roept me weer...
Horen jullie hem ook ??
Erg hequote:
Ik zag het ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:14 schreef VoreG het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik kijk even naar SBS. Zie je daar creatief met kurk presentatie, hey leuk even kijken
Zit er een of andere oude drilpudding een stipshow te geven op de achtergrond!
De mijne piept en kraaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben hopeloos ouderwets ... pratende bedden ... de mijne zegt niets .. ik loop hopeloos achter![]()
hij kan 't niet aan denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
je kunt hem mooi meenemen naar kermis in vriezenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |