Jazeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg, ga een BHV-cursus volgen, iemand ervaring met een bedrijf?
Hoera!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
Voor diegenen die het gisteravond gemist hebben: Glenn loopt
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef SCH het volgende:
Eilanden, ga jij nog wedstrijdjes meepikken in de Galgenwaard van de jonkies?
Ik vond het wel lachen, maar ik moet de spelregels kennen om het echt te begrijpen. En ik heb dat bordspel niet, dus kan ook niet 'droog' oefenen. Ik weet van die mannetjes ook niet precies wat ze allemaal kunnen en loop dan dus altijd achter jou aan. Maar komt nog wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Suijk, over BB, even eerlijk: vond je er iets aan of was ik te enthousiast?
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik heb nog niet echt naar de planning gekeken, maar was het eigenlijk wel van plan ja
Wie spelen er morgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is zo'n saaie poule helaas - misschien ga ik morgen wel even.
Spanje M20 - Marokko M20quote:
Turkije - China en Panama-Oekrainequote:
Ja hoor, daar heb ik geen moeite mee, maar ik stort straks wel ff lekker inquote:
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptopquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:12 schreef Eilanden het volgende:
Morg'n Noca!
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:03 schreef PyTh het volgende:
-speelschema-
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Noca het volgende:
[..]
We zijn echt net wakker....lig nog in bed met laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |