Niks volgens mij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doet Eurosport nog iets leuks met die wedstrijden?
bij golferquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:19 schreef SCH het volgende:
Ik zoek golfspullen voor een theateract, volgend weekend - zou je die ergens kunnen huren?
en damesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja, dat is zeker jammer. Zijn ze zeker niet jong genoeg voor Eurosport?
Ze zenden normaal toch best veel jeugdvoetbal uit.
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo naast Clau, neem je ook een laptop mee naar bed?Dat is wel een hele nieuwe dimensie van cybersex
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
nog moe van je USB-poortjequote:
hoezo dankzij jou danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:54 schreef Dos37 het volgende:
Volgende week dus al herkansingen
2 weken lang van 8:40 tot 16:10 op school zitten dankzij mijn eigen domme schuld
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, je moest eens weten wat je allemaal op die usb-poorten aan kunt sluiten.
Ik dacht dat ze alleen de wedstrijden van NL live uitzenden en de rest in de late uitzending van SS.
edit: weet het wel zeker
Als we gewoon meer hadden gedaanquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.lachmeister.de/lustige.php?id=1612
Heel erg goed kan ik wel zeggen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
PyTherbaas! Hoe gaat het met Mateja?
owja zo. mja komt door iedereen dus.quote:
*zelf ook een neemt:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:01 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Zonnetje schijnt, dus lekker binnen blijven.
Koffie graag, zwart.
Super! Het wordt een keeper.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heel erg goed kan ik wel zeggen.
Hij kan zich al naar beide kanten omrollen en hij stopt zelfs al z'n eigen fiep in z'n mond.
Zal vanavond wel even een picture update plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |