waardeloze titel en een waardeloze OPquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:58 schreef Suijk het volgende:
Waardeloos. Slotje.
nog 1 dag... was origineler geweest inderdaadquote:Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waardeloze titel en een waardeloze OP
Die ene met dat vrouwtje op die blauwe achtergrond?quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:00 schreef Bos81 het volgende:
en drie keer raden wie er door een slotje heen post
ja Bluezz, maar volgens mij was het dit keer een bewussiequote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die ene met dat vrouwtje op die blauwe achtergrond?
Serieus?quote:
Waar haal je dat vandaan?quote:
Sinds wanneer weten zij waar Hools is gevestigdquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij mogen hem niet uitzenden van SBS.
Ze boycotten hools
Oh, op die fiets.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij mogen hem niet uitzenden van SBS.
Ze boycotten hools
of nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, op die fiets.
Onnavolgbaar die humor van je, soms.![]()
watquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef TimoBasso het volgende:
Onzin..
Welkom in hoolsquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:10 schreef TimoBasso het volgende:
Onzin..
Goedemorgen TOngquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Even 6 Hools bijgelezen.
En ben ik wat wijzer geworden ?
![]()
dione is jarigquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen.
Even 6 Hools bijgelezen.
En ben ik wat wijzer geworden ?
![]()
Met gebakquote:
Ik kan haar verjaardagstopic niet vinden.quote:
SPTquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan haar verjaardagstopic niet vinden.
Dank je welquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[24-UURS-topic] Dione wordt 36
Hier Tong staat in SPT
lol.. ik volg helemaal niks van deze topicquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welkom in hools![]()
Wacht maar totdat het over drollen gaat
Wat snap je nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol.. ik volg helemaal niks van deze topic![]()
laat maar.. ik hou mijn mond welquote:
Gewoon niet luisteren naar alles wat uit het Oosten of Zuiden komtquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:46 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
lol.. ik volg helemaal niks van deze topic![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon niet luisteren naar alles wat uit het Oosten of Zuiden komt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon niet luisteren naar alles wat uit het Oosten of Zuiden komt
quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk als je jou zo ziet in dat carnavals pak
Ik wil ook op kamersquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Mijn relaxplekje in de zon op het balkon
Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef Noca het volgende:
Misschien handig voor Firefox users
Met Firefox wat makkelijker searchen..
Echt wel. Foto is trouwens genomen met mijn relefoon en ge-resized. De kwaliteit is echt bizar goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow Schiggie! Daar kom je je dag wel door als het lekker weer is.
* Blumchen jaloers is op BliksemSchigtquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Mijn relaxplekje in de zon op het balkon
Vondelpark ook, lekker biertje in de zon gedronken, volgens mij ben ik nog verkleurd ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balkon is geniaal
Lekker in het zonnetje leren. Zometeen maar weer terug.
Waarom deden ze dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef JaWi het volgende:
Goedenmiddag, lekker gewerkt en op het strand gezeten met een schone jonge vrouwe![]()
Toch jammer dat de politie de pret kwam verstoren![]()
Vondelpark! Ben je er morgen ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vondelpark ook, lekker biertje in de zon gedronken, volgens mij ben ik nog verkleurd ook
Weet ik veel, er was vorige week een brandje geweest ofzo. Of ik er iets van wist. Ik heb niet altijd een even goede band met de politie hierquote:
Nee, morgen werk ik niet thuisquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net van m'n vader dat je Talpa vanaf augustus niet kan ontvangen als je ISDN hebt.
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verklaar je nader, of bedoel je versatel?
Dat is vervelend maar geen paniek. Ze moeten een 90% bereikbaarheid oid halen. Lijkt me sterk dat ze dat dan niet fixen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net van m'n vader dat je Talpa vanaf augustus niet kan ontvangen als je ISDN hebt.
raar want bij komt hij via de kabel binnen en niet via de telefoon lijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?
Het zal wel om Versatel ADSL gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
nouja k ben ervandoor, een avond doorbrengen in Rotterdam
Brrrrr.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat moet je daar nou weer..quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Van wat voor muziek hou je... Ik heb hier zo´n 32000 mp3s voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen nog met platentips die je altijd wel wilt luisteren voor op mijn geheugenkaart?
Jimmy eat Worldquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen nog met platentips die je altijd wel wilt luisteren voor op mijn geheugenkaart?
Asperges zijn lekker man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
Ze gebakken aardappels met rolade ging er zeker in
alleen asperges niet![]()
Ik heb 30gig aan mp3, dus dat is het probleem niet. Ik wil alleen weten of ik nummers aan het vergeten ben die altijd lekker zijn om te luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van wat voor muziek hou je... Ik heb hier zo´n 32000 mp3s voor je.
Het is gewoon bagger dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Het is wel geen Amsterdam, maar zo hard hoeven jullie nu ook weer niet te zijn
![]()
Waaromquote:
ah nee bahquote:
* JaWi tulpen uit amsterdam bommen op rotterdam opzetquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ik ben sinds donderdag weer helemaal into de uuhm house/hardsoul/hoe het ook heet, gregor salto, roog etc. Lekker zomers met een beetje beatquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb 30gig aan mp3, dus dat is het probleem niet. Ik wil alleen weten of ik nummers aan het vergeten ben die altijd lekker zijn om te luisteren
Nog maar twee jaartjes en dan ben ik klaar hier .. Hopelijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is gewoon bagger dat weet je zelf ook wel. Daarom ga ik ook naar Utreg
.
Misschien niet goed klaargemaakt, of waren ze te oudquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien niet goed klaargemaakt, of waren ze te oud
Ik vind ze heerlijk![]()
Als je Weert gewend bent is alles een vooruitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
![]()
Yup, lopen veel randdebielen bij Helmond trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Zit iedereen al klaar voor dè wedstrijd van vanavond?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je Weert gewend bent is alles een vooruitgang![]()
Dubbele wodka voor JMquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef just me het volgende:
* just me me heeft een pestpokke bui!
mijn printer is kapot, heb van school een andere printer geleend, usb-kabeltje gekocht, drivers gedownloaded, printer staat aangevinkt en hij doet het niet!!
ik moet printen vanavond![]()
net wel iemand van sparta een succes-sms-je gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!quote:
Ik stel het koken er zelfs voor uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Adem in door je neus, adem uit door je mondquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!
Rondje golfen? Ik dacht altijd dat je daar een halve dag voor nodig hebt, maar jij redt dat in een uurtje?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!
JM doet aan midget-golfen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:
Rondje golfen? Ik dacht altijd dat je daar een halve dag voor nodig hebt, maar jij redt dat in een uurtje?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Adem in door je neus, adem uit door je mond.
Ik denk eerder dat je gewoon te lui bent om te gaan koken en geen zin hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik stel het koken er zelfs voor uit
Ik zit ook al continu te f5-en.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Is Suijk al mod of hoe zit dat.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je gewoon te lui bent om te gaan koken en geen zin hebt
In je sig.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Waar kan ik opgeven dat jij mijn favoriet bent?
Euh geen middenindeverffoto hoor. Misschien een na-foto, ik beloof niksquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
FOTO! Hoe erg wordt het? Weet Noca het al?
quote:
Nee zeker nietquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:11 schreef Bluezz het volgende:
17 uur klaar met werken en over 19-en thuis is NIET leuk.
Ik ben gelijk tegenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
En dan als eerste de Ajax topics sticky maken
Omdat hij vandaag promotie met Sparta misloopt ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:14 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Adri van Tiggelen.
Ik heb het voor minder uitgemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:21 schreef SCH het volgende:
Thuiskomen en man heeft eten niet klaar
IS NIET LEUK
Ja ik wil Nickquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij wilt maar steeds dat ik het uitmaak he![]()
Intresse?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
Ben jij die ene in je fotoboek SCH?
Zit godverdomme net de Pizza er uit te boerenquote:
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.quote:
Ik ben godvergeten knapquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.
Doe je burka is af danquote:
Ik ook, maar er is geen hool die mij ooit heeft gezienquote:
Nick gaat pizza voor mijin de oven doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit godverdomme net de Pizza er uit te boeren
Kruising van Robert de Niro en Johnny Deppquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.
oow ik ken alleen 9christensen goed. En pfaf en Vaduz ben ik vast wel eens tegen gekomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is geen hool die mij ooit heeft gezien.
Op bananenman na, maar als we elkaar zien zijn we toch dronken of stoned.
bronquote:Tijdens een wedstrijd van de Amsterdam Admirals in de Arena dacht ik een lekker broodje te halen bij één van de verkooppunten op de lange zijde. Ik zag een pot zuur staan wat door moest gaan voor een lekkere garnering op een broodje. Echter zag de inhoud van die pot er nou niet echt bepaald fris uit. Aangezien ik al eerder gelezen en gehoord had dat er gerommeld wordt met etenswaren in de Arena, ging ik zelf maar eens op onderzoek uit. Want van drie keer opgewarmde broodjes worst en opnieuw ingevroren kroketten wordt je natuurlijk niet al te vrolijk.
Ik zag een tray met van die potten zuur staan en op slinkse wijze wist ik een pot zuur uit de tray te bemachtigen. Uiteraard liet ik mijn oog eerst op de houdbaarheidsdatum vallen. Ik viel nog net niet van de 1e ring naar het parkeerdek, want mijn ogen rolden inmiddels uit m'n porum. Tenminste Houdbaar Tot: 31-12-'96. Ja, echt waar: 31 december 1996!! Die zooi is godverdomme bijna 9 jaar over datum. En dat krijgen wij allemaal "lekker" te kanen binnen die fucking Arena.
Het wordt tijd dat de Keuringsdienst van Waren eens een bezoek brengt aan de keukens en opslagplaatsen van de Arena-catering! Liever nog vandaag dan morgen. De foto is immers het keiharde bewijs dat de kwaliteit van de stadion-snacks alles te wensen overlaat.
Ik ben voor altijd genezen. Voor mij NOOIT meer Arena-voer! Met de nadruk op VOER!
Ja SCH, staat voor de spiegel :quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kruising van Robert de Niro en Johnny Depp
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef Noca het volgende:
Ajax supporters hier die wel eens wat eten in de arena?
[..]
bron
Check de foto erbij
OMFGquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
bron
Check de foto erbij
Dus de (terugkeer van de) fotoboekicons is echt een uitkomst voor je?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja dan zegt ze na het neuken :quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Tong is te knap voor zijn leeftijd, zei mijn vriendin toen ze zijn foto zag.
Dus niet alleen het publiek in Amsterdam is verrot...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
bron
Check de foto erbij
Opa toch?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dan zegt ze na het neuken :
'Dank u wel meneer.'
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een post dan weet ik wanneer de rijst klaar is
* Dos37 noteert dat rijst 10 minuten moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rijst is klaar.
* BliksemSchigt gaat even de kip en groenten wokken en dan eten
Om eerst even te luisteren en dan de CD te kopen mag het Suijkie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Suijk het volgende:
Maar downloaden doen we niet aan, MM!
Ik heb dan ook nog heel veel CD's op mn verlanglijstje zijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Om eerst even te luisteren en dan de CD te kopen mag het Suijkie.
Komen ze nou mee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 noteert dat rijst 10 minuten moet
Moet je zeker doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komen ze nou mee.
Ik moet bij de Chinees altijd een kwartier wachten.
Zal ze d'r eens op aanspreken.
Welke zoal?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog heel veel CD's op mn verlanglijstje zijn
Pff lastig. Van Green Day, Jimmy Eat World, Lost Prophets, Face Tomorrow, Muse, Radiohead, 12 Stones en nog vele andere alle CD'squote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komen ze nou mee.
Ik moet bij de Chinees altijd een kwartier wachten.
Zal ze d'r eens op aanspreken.
Nevermind, Hotel California, Sgt. pepper, Is dat wat ?quote:
Wiequote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Mrs. Robinson is dood.
Mrs. Robinson.quote:
Anne Bancroft, Stage and Film Star in Voracious and Vulnerable Roles, Dies at 73quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef Suijk het volgende:
Mrs. Robinson is dood.
Die raad ik je allemaal af.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pff lastig. Van Green Day, Jimmy Eat World, Lost Prophets, Face Tomorrow, Muse, Radiohead, 12 Stones en nog vele andere alle CD's
Alleen die laatste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nevermind, Hotel California, Sgt. pepper, Is dat wat ?
Da's juist de minste van de driequote:
en die eerste ookquote:
Nieuw Haags talent dus?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Glenn Loopt
Begin van de week was het nog een voorzichtige pas of 3, maar inmiddels loopt ie al gerust een pas of 15 en overbrugt ie gerust een stuk van 3, 4 meter.
Dit weekend maar ff snel een goal voor in de tuin kopen, ballen heb ik al zat, en trainen met die handel.
Ik smelt al bij Jelle en Willemijn van anderhalf die niet te houden is en vreet als een bouwvakker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Glenn Loopt
Begin van de week was het nog een voorzichtige pas of 3, maar inmiddels loopt ie al gerust een pas of 15 en overbrugt ie gerust een stuk van 3, 4 meter.
Dit weekend maar ff snel een goal voor in de tuin kopen, ballen heb ik al zat, en trainen met die handel.
Ik kijk toch naar Boot.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ton Boot; wat een held.
Jammer dat het tegelijk met het voetbal is.
Fantastisch arrogant die kerel. Heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk toch naar Boot.
Van Gaal is een mietje vergeleken.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Glenn Loopt
Mijn neefje Jelle is het liefste leukste manneke van de wereld. Heeft voor alles een allergie en last van z'n longetjes. Maar hij jankt nooit. Laatst moest ie weer naar het ziekenhuis en moest een nacht blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
B. van 6 maanden - 3e kindje van mijn beste vriendin heeft net weer een epileptische aanval gehad waardoor mijn bezoek je voor morgen weer gecancelled is - echt afschuwelijk hoe een wereld binnen een week kan veranderen. Ze heeft een ernstige vorm en het is erg onduidelijk is hoe ze zich gaat ontwikkelen.
Zo kut - en niets kunnen doen.
Leuk trouwens Digger, van de stapjes - sorry dat ik dit nu post, moest het even kwijt.
Geeft niet hoor SCH, m'n vrouw vertelde haar beste vriendin van haar zwangerschap een week nadat zij haar oudste neefje van 5 had begraven, die dingen lopen nu eenmaal vaak zo bij elkaar, leven en dood, geluk en ongeluk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
B. van 6 maanden - 3e kindje van mijn beste vriendin heeft net weer een epileptische aanval gehad waardoor mijn bezoek je voor morgen weer gecancelled is - echt afschuwelijk hoe een wereld binnen een week kan veranderen. Ze heeft een ernstige vorm en het is erg onduidelijk is hoe ze zich gaat ontwikkelen.
Leuk trouwens Digger, van de stapjes - sorry dat ik dit nu post, moest het even kwijt.
Hij lust alles, behalve de dingen die ie qua leeftijd nog niet mag (zout, honing etc.)quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
Lust ie ook olijven?
Leuk dat ie op ballet gaat zeg![]()
Is ook zo inderdaad - en ik vond het al een wonder dat er zoveel gezonde kinderen om ons heen zijn. Maar hun paniek en machteloosheid vind ik afschuwelijk. Ze hebben een week in de VU gezeten, nu zou ik net even langs gaan en zeggen ze het weer af, ze sluiten zich ook zo op. Wel begrijpelijk maar toch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Geeft niet hoor SCH, m'n vrouw vertelde haar beste vriendin van haar zwangerschap een week nadat zij haar oudste neefje van 5 had begraven, die dingen lopen nu eenmaal vaak zo bij elkaar, leven en dood, geluk en ongeluk.
Hopelijk ontwikkelt het zich uiteindelijk goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Waterpolo danquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
En op ballet gaat ie nooit van z'n leven niet.
Dat lijkt me frustrerend en afschuwelijk. En inderdaad, je begrijpt het, maar wil ook zo graag iets willen betekenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo inderdaad - en ik vond het al een wonder dat er zoveel gezonde kinderen om ons heen zijn. Maar hun paniek en machteloosheid vind ik afschuwelijk. Ze hebben een week in de VU gezeten, nu zou ik net even langs gaan en zeggen ze het weer af, ze sluiten zich ook zo op. Wel begrijpelijk maar toch.
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hopelijk ontwikkelt het zich uiteindelijk goed
OK ik ben absoluut niet thuis in de medische hoek maar als jij al bent gestopt, dan zal ik niet verder vragen....quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.
Is beter Jaapquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hoorde vandaag dat het Sophia dit jaar al 5 kinderen gehad heeft die gestorven zijn aan die afschuwelijke allerergste vorm van hersentumor en hoewel het aantal absoluut klein is, schijnt het wel steeds vaker voor te komen (op steeds minder geborenen) dus wordt het probleem relatief snel groter.
Oorzaak volledig onbekend.
En nu gaat bij kinderen de celdeling razendsnel natuurlijk, maar een tumor die van het moment van constateren (met terugrekenen toen bleek deze ca. 10 dagen oud) tot het fatale uiteinde nog geen 8 weken in beslag neemt is echt ongehoord snel.
Ik word op straat gek van al die studenten en scholieren die een goed gesprek met je willen aanknopen over van alles en nog wat aan goede doelen, maar voor goede doelen die te maken hebben met zieke kinderen (Stichting doe een wens, cliniclowns etc.) heb ik altijd wel wat over.
Glenn heeft trouwens 1 neef, van 3
We hebben hem dus verteld dat Glenn een broertje of zusje krijgt.
Snapt ie niet.
Dus hebben we hem verteld dat er straks 2 Glennen zijn.
Is onmogelijk volgens hem
Dus ik liet hem zondag wat foto's van Glenn zijn op m'n mobiele telefoon, in totaal 3 stuks
M'n neefje is er dus nu van overtuigd dat er 3 Glennen zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
M'n neefje is er dus nu van overtuigd dat er 3 Glennen zijn.
Sla zelden een rondje af, maar 1 van hem sla ik direct af!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Dos37 het volgende:
Rondje op de kosten van Wiljam Vloet
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sla zelden een rondje af, maar 1 van hem sla ik direct af!
Hoe zit het met de talenwonders van 05?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard degradeerd met Sparta, en van Tiggelen promoveert met Sparta.
Je ziet gelijk wie de echte helden waren in 88.
Hoe zit het met de mierenneukers van 2005quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit het met de talenwonders van 05?
Is natuurlijk geen vergelijk, maar wel leuk voor Van Tiggelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard degradeerd met Sparta, en van Tiggelen promoveert met Sparta.
Je ziet gelijk wie de echte helden waren in 88.
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik ga naar de klote.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.
precies. mokumquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.
Ok. Mij best. Maar vanaf nu ben je mijn man. Zal maar goed m'n best doen op je cursus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit het met de talenwonders van 05?
Het is in de nieuwe spelling miereneukers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de mierenneukers van 2005
jij ook alquote:
Dan ga je toch even met het Eiffeltorentje van je vriendje spelen?quote:
quote:(21:39) · +****** · die golfer he, op FOK!
(21:40) · +****** · ken die gewoon niet naar http://vak410.kindercreche.nl gaan ofzo :/
(21:40) · +****** · erger me dood aan die grafmongool
(21:40) · +****** · dat dat een mod is man :/
Ja ik heb mn haar al gekleurd, een ketting gemaakt, opgeruimd en nu weet ik het niet meer. Fok!ken maarquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je toch even met het Eiffeltorentje Wiebelkontje van je vriendje spelen?
whahaha wie zegt datquote:
Waaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef 9christensen het volgende:
Rondje van 9christensen voor de Hools!
Foto lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Blond? Brunette? Geel? Blauw? Groen/Wit?
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijnquote:
Als je FOK toevoegt aan je favorieten in IE moet je het te zien krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Noca het volgende:
Wie weet waar ik dat kleine icoontje van fok kan krijgen? Het favorieten icoontje zeg maar...in mn temporary internet files staat ie niet want ik gebruik firefox en als ik met IE naar het forum ga zie ik geen icoontje
oow met hoeveel man ga je heenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijn
En dat Piratenfestijn houdt in......quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Had hem al gevonden. Heb hem gebruikt voor mijn geweldige "fok-google search geintegreerd in Firefox"quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je FOK toevoegt aan je favorieten in IE moet je het te zien krijgen
Joepie!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Brunette.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Foto lijkt me een goed idee.
Kom op, clau. Een kleine reportage, je verveelt je toch!
ahahaha lolquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joepie!!!!Gezellig naar K-3 en Chipz!
![]()
Gezelligquote:
Het is nog erger zelfsquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ja donders mooi. 5000 man. Wat genietenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig
De Grolsch zal er rijkelijk vloeien lijkt me
Stuk voor stuk topperquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!
jaja echte HOLLANDSE muziek!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
En dat voor het luttele bedrag van 16 Euro!
(is me alleen nog niet duidelijk of je dat moet betalen of toekrijgt?)
Goeie shitquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfsJacues Herpes, Koos Alberts, Mieke, Dennie Christian, Arne Jansen, Corry Konings
![]()
![]()
Hierrrr Robbie heeft er verstand vanquote:
Ja, de laatste als je je er te lang aan bloot stelt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wow, dan heb je echt de avond van je leven
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Ja, de laatste als je je er te lang aan bloot stelt.
Zekers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Tukkerland zeker?
Zekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:06 schreef VoreG het volgende:
Tukkerland zeker?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:08 schreef VoreG het volgende:
Blij dat ik wel in een normaal deel van het land woon
Jazekerquote:
Daar word nog eens bier geschonkenquote:
Ja zekerquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:10 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Daar word nog eens bier geschonken
Hij was al niet in vorm, onze Zuid-Amerika kenner kende Hermano en Martinho niet eens.quote:
verdommmequote:Op donderdag 9 juni 2005 22:12 schreef DarkShine het volgende:
[HOOLS] Het VBL-cafe # 746 Sparta is terug!
Game on...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |