quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:04 schreef Dione-de-Graaff het volgende:
Ach wat lief van jullie allemaal!
Ik werd door een collega op de redaktie, die dagelijks meeleest op deze site, gewezen op dit felicitatie-bericht en ben er werkelijk een beetje ontroert door.
Nogmaals: allemaal hartelijk bedankt en vooral die aardige mevrouw die dit bericht voor mij heeft geopend.![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:06 schreef popolon het volgende:
Oh hemeltje, het was natuurlijk te verwachten dat vroeg of laat zo'n kloon zou opduiken.![]()
Jep, Dione bewijs het maar op TV met een teken!quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
dat weet je nooit popo.
ze moet ons een teken geven op TV
quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:08 schreef Dos37 het volgende:
Wat kiezen we voor teken
ik weet wel wat maar ik wil niet grof overkomen
ik neuk liever dione dan die astridquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tja...de meeste zullen Astrid Kerseboom wel lekker vinden....maar die is niet jarig !
Dione, als je mee leestvan Harte !!!
Ik heb geen 5 korte pootjes hoor, lieve Dione, geloof haar maar niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ondanks dat alles thuis moet wijken als jij op de buis gaat, mijn vriend nergens oog meer voor heeft en lijkt op een bronstige tekkel op 5 korte pootjes als jij op tv bent, wil ik je toch even hartelijk feliciteren meid
Bluezz kennende vraagt ze of je een handtekening hebt gevraagd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
voor een nachtje met jou heb ik desnoods wel even 5 minuten ruzie met mijn vriendin over.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |