En dat Piratenfestijn houdt in......quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijn
Had hem al gevonden. Heb hem gebruikt voor mijn geweldige "fok-google search geintegreerd in Firefox"quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je FOK toevoegt aan je favorieten in IE moet je het te zien krijgen
Joepie!!!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijn
Brunette.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Foto lijkt me een goed idee.
Kom op, clau. Een kleine reportage, je verveelt je toch!
ahahaha lolquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joepie!!!!Gezellig naar K-3 en Chipz!
![]()
Gezelligquote:
Het is nog erger zelfsquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Ja donders mooi. 5000 man. Wat genietenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gezellig
De Grolsch zal er rijkelijk vloeien lijkt me
Stuk voor stuk topperquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!
jaja echte HOLLANDSE muziek!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die niet, maar Koos Alberts, Jan Smit en Jacques Herb zijn goede vervangers...wat een verzameling slechte artiesten zeg!
quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:01 schreef Eilanden het volgende:
En dat voor het luttele bedrag van 16 Euro!
(is me alleen nog niet duidelijk of je dat moet betalen of toekrijgt?)
Goeie shitquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfsJacues Herpes, Koos Alberts, Mieke, Dennie Christian, Arne Jansen, Corry Konings
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |