Ik kijk toch naar Boot.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ton Boot; wat een held.
Jammer dat het tegelijk met het voetbal is.
Fantastisch arrogant die kerel. Heerlijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk toch naar Boot.
Van Gaal is een mietje vergeleken.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:38 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Glenn Loopt
Begin van de week was het nog een voorzichtige pas of 3, maar inmiddels loopt ie al gerust een pas of 15 en overbrugt ie gerust een stuk van 3, 4 meter.
Dit weekend maar ff snel een goal voor in de tuin kopen, ballen heb ik al zat, en trainen met die handel.
Mijn neefje Jelle is het liefste leukste manneke van de wereld. Heeft voor alles een allergie en last van z'n longetjes. Maar hij jankt nooit. Laatst moest ie weer naar het ziekenhuis en moest een nacht blijven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
B. van 6 maanden - 3e kindje van mijn beste vriendin heeft net weer een epileptische aanval gehad waardoor mijn bezoek je voor morgen weer gecancelled is - echt afschuwelijk hoe een wereld binnen een week kan veranderen. Ze heeft een ernstige vorm en het is erg onduidelijk is hoe ze zich gaat ontwikkelen.
Zo kut - en niets kunnen doen.
Leuk trouwens Digger, van de stapjes - sorry dat ik dit nu post, moest het even kwijt.
Geeft niet hoor SCH, m'n vrouw vertelde haar beste vriendin van haar zwangerschap een week nadat zij haar oudste neefje van 5 had begraven, die dingen lopen nu eenmaal vaak zo bij elkaar, leven en dood, geluk en ongeluk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
B. van 6 maanden - 3e kindje van mijn beste vriendin heeft net weer een epileptische aanval gehad waardoor mijn bezoek je voor morgen weer gecancelled is - echt afschuwelijk hoe een wereld binnen een week kan veranderen. Ze heeft een ernstige vorm en het is erg onduidelijk is hoe ze zich gaat ontwikkelen.
Leuk trouwens Digger, van de stapjes - sorry dat ik dit nu post, moest het even kwijt.
Hij lust alles, behalve de dingen die ie qua leeftijd nog niet mag (zout, honing etc.)quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef SCH het volgende:
Lust ie ook olijven?
Leuk dat ie op ballet gaat zeg![]()
Is ook zo inderdaad - en ik vond het al een wonder dat er zoveel gezonde kinderen om ons heen zijn. Maar hun paniek en machteloosheid vind ik afschuwelijk. Ze hebben een week in de VU gezeten, nu zou ik net even langs gaan en zeggen ze het weer af, ze sluiten zich ook zo op. Wel begrijpelijk maar toch.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Geeft niet hoor SCH, m'n vrouw vertelde haar beste vriendin van haar zwangerschap een week nadat zij haar oudste neefje van 5 had begraven, die dingen lopen nu eenmaal vaak zo bij elkaar, leven en dood, geluk en ongeluk.
Hopelijk ontwikkelt het zich uiteindelijk goedquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
Waterpolo danquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Elegantly Wasted het volgende:
En op ballet gaat ie nooit van z'n leven niet.
Dat lijkt me frustrerend en afschuwelijk. En inderdaad, je begrijpt het, maar wil ook zo graag iets willen betekenen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo inderdaad - en ik vond het al een wonder dat er zoveel gezonde kinderen om ons heen zijn. Maar hun paniek en machteloosheid vind ik afschuwelijk. Ze hebben een week in de VU gezeten, nu zou ik net even langs gaan en zeggen ze het weer af, ze sluiten zich ook zo op. Wel begrijpelijk maar toch.
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hopelijk ontwikkelt het zich uiteindelijk goed
OK ik ben absoluut niet thuis in de medische hoek maar als jij al bent gestopt, dan zal ik niet verder vragen....quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.
Is beter Jaapquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Het heet tubereuze sclerose en ik ben na even googlen maar snel gestopt.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hoorde vandaag dat het Sophia dit jaar al 5 kinderen gehad heeft die gestorven zijn aan die afschuwelijke allerergste vorm van hersentumor en hoewel het aantal absoluut klein is, schijnt het wel steeds vaker voor te komen (op steeds minder geborenen) dus wordt het probleem relatief snel groter.
Oorzaak volledig onbekend.
En nu gaat bij kinderen de celdeling razendsnel natuurlijk, maar een tumor die van het moment van constateren (met terugrekenen toen bleek deze ca. 10 dagen oud) tot het fatale uiteinde nog geen 8 weken in beslag neemt is echt ongehoord snel.
Ik word op straat gek van al die studenten en scholieren die een goed gesprek met je willen aanknopen over van alles en nog wat aan goede doelen, maar voor goede doelen die te maken hebben met zieke kinderen (Stichting doe een wens, cliniclowns etc.) heb ik altijd wel wat over.
Glenn heeft trouwens 1 neef, van 3
We hebben hem dus verteld dat Glenn een broertje of zusje krijgt.
Snapt ie niet.
Dus hebben we hem verteld dat er straks 2 Glennen zijn.
Is onmogelijk volgens hem
Dus ik liet hem zondag wat foto's van Glenn zijn op m'n mobiele telefoon, in totaal 3 stuks
M'n neefje is er dus nu van overtuigd dat er 3 Glennen zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:58 schreef Elegantly Wasted het volgende:
M'n neefje is er dus nu van overtuigd dat er 3 Glennen zijn.
Sla zelden een rondje af, maar 1 van hem sla ik direct af!quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Dos37 het volgende:
Rondje op de kosten van Wiljam Vloet
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sla zelden een rondje af, maar 1 van hem sla ik direct af!
Hoe zit het met de talenwonders van 05?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard degradeerd met Sparta, en van Tiggelen promoveert met Sparta.
Je ziet gelijk wie de echte helden waren in 88.
Hoe zit het met de mierenneukers van 2005quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit het met de talenwonders van 05?
Is natuurlijk geen vergelijk, maar wel leuk voor Van Tiggelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:15 schreef tong80 het volgende:
Rijkaard degradeerd met Sparta, en van Tiggelen promoveert met Sparta.
Je ziet gelijk wie de echte helden waren in 88.
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef JaWi het volgende:
Zo, ik ga naar de klote.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.
precies. mokumquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Je zit al in de klote, aan je signature te zien.
Ok. Mij best. Maar vanaf nu ben je mijn man. Zal maar goed m'n best doen op je cursus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit het met de talenwonders van 05?
Het is in de nieuwe spelling miereneukers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de mierenneukers van 2005
jij ook alquote:
Dan ga je toch even met het Eiffeltorentje van je vriendje spelen?quote:
quote:(21:39) · +****** · die golfer he, op FOK!
(21:40) · +****** · ken die gewoon niet naar http://vak410.kindercreche.nl gaan ofzo :/
(21:40) · +****** · erger me dood aan die grafmongool
(21:40) · +****** · dat dat een mod is man :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |