Ok. Mij best. Maar vanaf nu ben je mijn man. Zal maar goed m'n best doen op je cursus.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe zit het met de talenwonders van 05?
Het is in de nieuwe spelling miereneukers.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:18 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe zit het met de mierenneukers van 2005
jij ook alquote:
Dan ga je toch even met het Eiffeltorentje van je vriendje spelen?quote:
quote:(21:39) · +****** · die golfer he, op FOK!
(21:40) · +****** · ken die gewoon niet naar http://vak410.kindercreche.nl gaan ofzo :/
(21:40) · +****** · erger me dood aan die grafmongool
(21:40) · +****** · dat dat een mod is man :/
Ja ik heb mn haar al gekleurd, een ketting gemaakt, opgeruimd en nu weet ik het niet meer. Fok!ken maarquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga je toch even met het Eiffeltorentje Wiebelkontje van je vriendje spelen?
whahaha wie zegt datquote:
Waaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef 9christensen het volgende:
Rondje van 9christensen voor de Hools!
Foto lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Blond? Brunette? Geel? Blauw? Groen/Wit?
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijnquote:
Als je FOK toevoegt aan je favorieten in IE moet je het te zien krijgenquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:51 schreef Noca het volgende:
Wie weet waar ik dat kleine icoontje van fok kan krijgen? Het favorieten icoontje zeg maar...in mn temporary internet files staat ie niet want ik gebruik firefox en als ik met IE naar het forum ga zie ik geen icoontje
oow met hoeveel man ga je heenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:52 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Ik heb m'n kaart binnen voor het Piratenfestijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |