quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geef me eens ongelijk als je jou zo ziet in dat carnavals pak
Ik wil ook op kamersquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Mijn relaxplekje in de zon op het balkon
Geweldigquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef Noca het volgende:
Misschien handig voor Firefox users
Met Firefox wat makkelijker searchen..
Echt wel. Foto is trouwens genomen met mijn relefoon en ge-resized. De kwaliteit is echt bizar goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow Schiggie! Daar kom je je dag wel door als het lekker weer is.
* Blumchen jaloers is op BliksemSchigtquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[afbeelding]
Mijn relaxplekje in de zon op het balkon
Vondelpark ook, lekker biertje in de zon gedronken, volgens mij ben ik nog verkleurd ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balkon is geniaal
Lekker in het zonnetje leren. Zometeen maar weer terug.
Waarom deden ze dat?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef JaWi het volgende:
Goedenmiddag, lekker gewerkt en op het strand gezeten met een schone jonge vrouwe![]()
Toch jammer dat de politie de pret kwam verstoren![]()
Vondelpark! Ben je er morgen ookquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vondelpark ook, lekker biertje in de zon gedronken, volgens mij ben ik nog verkleurd ook
Weet ik veel, er was vorige week een brandje geweest ofzo. Of ik er iets van wist. Ik heb niet altijd een even goede band met de politie hierquote:
Nee, morgen werk ik niet thuisquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net van m'n vader dat je Talpa vanaf augustus niet kan ontvangen als je ISDN hebt.
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verklaar je nader, of bedoel je versatel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |