Dat is vervelend maar geen paniek. Ze moeten een 90% bereikbaarheid oid halen. Lijkt me sterk dat ze dat dan niet fixen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:35 schreef VoreG het volgende:
Ik hoor net van m'n vader dat je Talpa vanaf augustus niet kan ontvangen als je ISDN hebt.
raar want bij komt hij via de kabel binnen en niet via de telefoon lijnquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?
Het zal wel om Versatel ADSL gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
De TV-zender. Iets met techniek ofzo?
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
nouja k ben ervandoor, een avond doorbrengen in Rotterdam
Brrrrr.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Wat moet je daar nou weer..quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef rubbereend het volgende:
Van wat voor muziek hou je... Ik heb hier zo´n 32000 mp3s voor jequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen nog met platentips die je altijd wel wilt luisteren voor op mijn geheugenkaart?
Jimmy eat Worldquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mensen nog met platentips die je altijd wel wilt luisteren voor op mijn geheugenkaart?
Asperges zijn lekker man!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef Dos37 het volgende:
Ze gebakken aardappels met rolade ging er zeker in
alleen asperges niet![]()
Ik heb 30gig aan mp3, dus dat is het probleem niet. Ik wil alleen weten of ik nummers aan het vergeten ben die altijd lekker zijn om te luisterenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Van wat voor muziek hou je... Ik heb hier zo´n 32000 mp3s voor je.
Het is gewoon bagger dat weet je zelf ook welquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Het is wel geen Amsterdam, maar zo hard hoeven jullie nu ook weer niet te zijn
![]()
Waaromquote:
ah nee bahquote:
* JaWi tulpen uit amsterdam bommen op rotterdam opzetquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Het is wel geen Amsterdam, maar zo hard hoeven jullie nu ook weer niet te zijn
![]()
Ik ben sinds donderdag weer helemaal into de uuhm house/hardsoul/hoe het ook heet, gregor salto, roog etc. Lekker zomers met een beetje beatquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb 30gig aan mp3, dus dat is het probleem niet. Ik wil alleen weten of ik nummers aan het vergeten ben die altijd lekker zijn om te luisteren
Nog maar twee jaartjes en dan ben ik klaar hier .. Hopelijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is gewoon bagger dat weet je zelf ook wel. Daarom ga ik ook naar Utreg
.
Misschien niet goed klaargemaakt, of waren ze te oudquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien niet goed klaargemaakt, of waren ze te oud
Ik vind ze heerlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |