Als je Weert gewend bent is alles een vooruitgangquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Het is wel geen Amsterdam, maar zo hard hoeven jullie nu ook weer niet te zijn
![]()
Yup, lopen veel randdebielen bij Helmond trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Zit iedereen al klaar voor dè wedstrijd van vanavond?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je Weert gewend bent is alles een vooruitgang![]()
Dubbele wodka voor JMquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:55 schreef just me het volgende:
* just me me heeft een pestpokke bui!
mijn printer is kapot, heb van school een andere printer geleend, usb-kabeltje gekocht, drivers gedownloaded, printer staat aangevinkt en hij doet het niet!!
ik moet printen vanavond![]()
net wel iemand van sparta een succes-sms-je gestuurdquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!quote:
Ik stel het koken er zelfs voor uitquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:57 schreef Suijk het volgende:
Adem in door je neus, adem uit door je mondquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!
Rondje golfen? Ik dacht altijd dat je daar een halve dag voor nodig hebt, maar jij redt dat in een uurtje?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb er een knallende koppijn van! ik heb een vergadering vanavond om 20.30 uur maar ik ga eerst maar even rustig een rondje golfen, dat is beter voor me dan me te blijven opwinden!!
JM doet aan midget-golfen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:
Rondje golfen? Ik dacht altijd dat je daar een halve dag voor nodig hebt, maar jij redt dat in een uurtje?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
Adem in door je neus, adem uit door je mond.
Ik denk eerder dat je gewoon te lui bent om te gaan koken en geen zin hebtquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik stel het koken er zelfs voor uit
Ik zit ook al continu te f5-en.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:06 schreef JaWi het volgende:
Is Suijk al mod of hoe zit dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |