Intresse?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:28 schreef JaWi het volgende:
Ben jij die ene in je fotoboek SCH?
Zit godverdomme net de Pizza er uit te boerenquote:
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.quote:
Ik ben godvergeten knapquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.
Doe je burka is af danquote:
Ik ook, maar er is geen hool die mij ooit heeft gezienquote:
Nick gaat pizza voor mijin de oven doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zit godverdomme net de Pizza er uit te boeren
Kruising van Robert de Niro en Johnny Deppquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
Niet in dit leven. Ik ben alleen benieuwd hoe hij eruit ziet. Eigenlijk alle hools.
oow ik ken alleen 9christensen goed. En pfaf en Vaduz ben ik vast wel eens tegen gekomenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ook, maar er is geen hool die mij ooit heeft gezien.
Op bananenman na, maar als we elkaar zien zijn we toch dronken of stoned.
bronquote:Tijdens een wedstrijd van de Amsterdam Admirals in de Arena dacht ik een lekker broodje te halen bij één van de verkooppunten op de lange zijde. Ik zag een pot zuur staan wat door moest gaan voor een lekkere garnering op een broodje. Echter zag de inhoud van die pot er nou niet echt bepaald fris uit. Aangezien ik al eerder gelezen en gehoord had dat er gerommeld wordt met etenswaren in de Arena, ging ik zelf maar eens op onderzoek uit. Want van drie keer opgewarmde broodjes worst en opnieuw ingevroren kroketten wordt je natuurlijk niet al te vrolijk.
Ik zag een tray met van die potten zuur staan en op slinkse wijze wist ik een pot zuur uit de tray te bemachtigen. Uiteraard liet ik mijn oog eerst op de houdbaarheidsdatum vallen. Ik viel nog net niet van de 1e ring naar het parkeerdek, want mijn ogen rolden inmiddels uit m'n porum. Tenminste Houdbaar Tot: 31-12-'96. Ja, echt waar: 31 december 1996!! Die zooi is godverdomme bijna 9 jaar over datum. En dat krijgen wij allemaal "lekker" te kanen binnen die fucking Arena.
Het wordt tijd dat de Keuringsdienst van Waren eens een bezoek brengt aan de keukens en opslagplaatsen van de Arena-catering! Liever nog vandaag dan morgen. De foto is immers het keiharde bewijs dat de kwaliteit van de stadion-snacks alles te wensen overlaat.
Ik ben voor altijd genezen. Voor mij NOOIT meer Arena-voer! Met de nadruk op VOER!
Ja SCH, staat voor de spiegel :quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Kruising van Robert de Niro en Johnny Depp
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:43 schreef Noca het volgende:
Ajax supporters hier die wel eens wat eten in de arena?
[..]
bron
Check de foto erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |