ik heb er ook last van. ook hooikoorts?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Goeiedag zeg, ik loop al een kwartier te niezen. Mn neus rood, ik lijk wel een chineesje en pffff... *sip kijkt* maar goed, het kan en mag morgen weer over zijn.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:31 schreef TerroRobbie het volgende:
EliZe heeft duidelijk geen verstand van voetbal![]()
6 jaar een seizoenkaart voor utrecht![]()
quote:Geachte relatie,
Op dit moment zijn een groot deel van onze webservers onbereikbaar i.v.m. een probleem met onze internetprovider. Wij doen er alles aan om alle webservers z.s.m. operationeel te krijgen.
Onze oprechte excuses voor eventueel ongemak.
Voor eventuele vragen kunt u bellen met: 06 - 51812959.
Let op! Wij kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven over waneer alles weer online zal zijn, we doen ons uiterste best hiervoor!
Met vriendelijke groet,
Zenid.net
Jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:34 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ik heb er ook last van. ook hooikoorts?
Sinds wanneer hebben Chinezen rode neusjes?quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mn neus rood, ik lijk wel een chineesje
ja oud nieuwsquote:
ik heb het ook al heel lang. dit jaar valt het nog redelijk mee vergeleken met andere jaren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
JaZucht. Ik heb eht al vanaf ik klein kind ben, maar de laatste jaren ging het eigenlijk best goed. Maar dit jaar heb ik best veel last.
nou mooie bende daar. direct weggaanquote:
Whehe. Ik bedoelde eigenlijk dat ik zulke kleine spleetoogjes heb door het jeuken, prikken en wrijven dat ik net een chineesje lijkquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben Chinezen rode neusjes?
Dat krijg ik alleen bij wol .... ben superallergisch voor wolquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Whehe. Ik bedoelde eigenlijk dat ik zulke kleine spleetoogjes heb door het jeuken, prikken en wrijven dat ik net een chineesje lijk
Ook, jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat krijg ik alleen bij wol .... ben superallergisch voor wol
mja om na de 1e keer al meteen weg te gaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:39 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nou mooie bende daar. direct weggaan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]Dan komen een giga-jeukende neus en tranende ogen jou ook wel bekend voor
Maar da's ook geen bier, dus da's logischquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:47 schreef Noca het volgende:
Ik ben gelukkig nergens allergisch voor
Ow ja, voor oranjeboom.
Alleen het bed kraaktquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Goooolfer en Blueeeziee! Wat zijn jullie stil!
Das het betere werkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt samen met vriendin het bed in
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |