Doe je goehoed!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden duikt samen met vriendin het bed in
Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Slaapzzzzzzzzzzzzzzzze!
Hoe vreselijk herkenbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:24 schreef clauwheee het volgende:
Ik val zo ongeveer om. Moet ook maar es naar bed, denk ik. Stom he, dat je zooo moe bent maar geen zin hebt om naar bed te gaan.
Clau,duik er achteraan!quote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Clau,duik er achteraan!
Wie weet kan je daarna wel echt slapen.
niet genoeg gezopenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:30 schreef VoreG het volgende:
Ik ga naar m'n nest
Lig vast toch nog wakker tot 3 uur maar toch
Is dat een bordspel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:40 schreef Suijk het volgende:
Eerste potje bloodbowl gespeeld. Kansloos met 1-0 verloren van de papa van de mascotte.
Ja, soort football in fantasy style.quote:
http://fumbbl.comquote:
ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:45 schreef Suijk het volgende:
[..]
http://fumbbl.com
Het kostte mij ongeveer 3 dagen om een beetje door te krijgen hoe het werkt en voordat je een team hebt samengesteld.
ik heb gekeken maar het kan me niet echt boeien denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:50 schreef Suijk het volgende:
Volgens mij werkt het beter als je het bordspel ook echt hebt, dan ken je in ieder geval de spelregels al. Je moet wat downloaden en je moet op die site een team maken en daarna pas iets opstarten...
Dylan Dog is de keizer in dit spel maar ik vind het nog erg ingewikkeld. Vooral zo 's nachts.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik heb gekeken maar het kan me niet echt boeien denk ik
Mijn zus is dan jarig.quote:
oooowwww sowwie en ik ging vroeg naar bed....quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:49 schreef clauwheee het volgende:
Goooolfer en Blueeeziee! Wat zijn jullie stil!
wk tot 20quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen Vandaag de wedstrijd der wedstrijden natuurlijk!
Wromquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:34 schreef Neva het volgende:
[..]
ff offtopic maar bleuzz.. kan je ff in r&p gaan kijken..
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger... Deel 3 zie het zelf maar persoonlijk getrol en gebash.. en dingen die uit de hand liepen/lopen.. gemaild al maar geen reactie van fa...quote:
Frenkie is er nu bezig as we speakquote:Op vrijdag 10 juni 2005 01:37 schreef Neva het volgende:
Je leven wordt omgegooid: EX-vriendin is zwanger... Deel 3 zie het zelf maar persoonlijk getrol en gebash.. en dingen die uit de hand liepen/lopen.. gemaild al maar geen reactie van fa...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |