Wat let jequote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef DutchGooner het volgende:
zullen we eerst die andere maar eens vol mikken?
Ik luister nog even naar de haarscherpe analyses van dhr. F. de Boer.quote:
In die pauperbuurtquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Moet je haar adres hebben? Ze woont een paar straten bij mij verderop![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:56 schreef rubbereend het volgende:
titel klopt niet, Zweden - Finland eindigde gelijk en was best aardig
quote:
Zitten erquote:
velen, oa. josefine öqvistquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zitten er/
tussen of valt dat tegen ?
Drink d'r nog een paar hierquote:
Mee eens. Mijntje boeit me weinig tot niks eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:02 schreef clauwheee het volgende:
Ik vind het toch een leuke nabeschouwing hoorVoor de mensen die niet naar Meintje zijn gezapt
Ik vind haar ook niet veel, eigenlijk helemaal niksquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mee eens. Mijntje boeit me weinig tot niks eigenlijk.
Tja mij ook niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mee eens. Mijntje boeit me weinig tot niks eigenlijk.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
Geweldig, kan ik gewoon blijven kijken naar spongebob!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
velen, oa. josefine öqvist
[afbeelding]
in t toernooi topic staan meer dames met foto's
En alweer eensquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef JaWi het volgende:
Toch wel een leuke nabeschouwing van Talpa hoor.
Ga je mee rellen in Deutschlandquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef JaWi het volgende:
Toch wel een leuke nabeschouwing van Talpa hoor.
De Nederlandstalige Spongebob is geweldig, vooral die lachquote:
Goedenavond en rondje op mijn nieuwe PR Dagscorequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Was zeker een leuke nabeschouwing. Wilfred is ook de juiste man op de juiste plek.
En goeienavond allen!
Die is erg aanstekelijk inderdaadquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:13 schreef Noca het volgende:
[..]
De Nederlandstalige Spongebob is geweldig, vooral die lach
Dat doen we zo evenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] en [afbeelding komen samen binnen om een biertje te happen
Gewoon lekker blijven kijken Noca ... Clau is gewoon jaloersquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:15 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, die kutspons op tv is al enough!
En als het straks afgelopen is zet ik lekker mijn Spongebob DVD opquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven kijken Noca ... Clau is gewoon jaloers
Vooral die week erna.. als je met schurftcglamidyatyfusteringroestpestaids-griep ziek op bed ligtquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lekker in de grachten zwemmen.
Owh, dan wordt ik helemaal gek.
Oe ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:16 schreef JaWi het volgende:
[..]
Lekker in de grachten zwemmen.
Owh, dan wordt ik helemaal gek.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef Noca het volgende:
Geweldig, kan ik gewoon blijven kijken naar spongebob!
En ja die heeft ie echt!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef Noca het volgende:
[..]
En als het straks afgelopen is zet ik lekker mijn Spongebob DVD op
tsss ik wilde alleen beleefd zijn tegen die zuigende spons!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
JM loopt gewoon mijn afbeelding te stelen![]()
Alcohol ontsmetquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Vooral die week erna.. als je met schurftcglamidyatyfusteringroestpestaids-griep ziek op bed ligt![]()
Misschien zuigt die spons wel beter danquote:
Hey, zeg JM uitschelden voor overactieve kutspons is niet aardig.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:18 schreef clauwheee het volgende:
jm wat maak je me nou!?
Overactieve kutspons
quote:
trusten!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:21 schreef 9christensen het volgende:
* 9christensen gaat slapen
weltrusten allemaal
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien zuigt die spons wel beter dan.......... Naaaaaaaaaaah laat ik mijn mond maar houden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, zeg JM uitschelden voor overactieve kutspons is niet aardig.
zo groot is haar absorbatie-vermogen nou ook weer niet
Ik lees het nu pas zoquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, zeg JM uitschelden voor overactieve kutspons is niet aardig.
zo groot is haar absorbatie-vermogen nou ook weer niet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
JoepieDit betekent het einde van dat walgelijke Carlisle-topic.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.![]()
quote:
quote:
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.quote:
hoeveel mailtjes zijn er eigenlijk al binnen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
Jawi, hou eens op met steeds in het F'noord topic te posten?
Dankzij jouw bijdrages gaan die topics veel te snel.
Laat die 4 vaste F'noord-posters zelf maar eens proberen hun topics vol te posten.
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.![]()
Daar mag ie geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel mailtjes zijn er eigenlijk al binnen?
forum@fok.nl is het juiste mailadres.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar mag ie geen antwoord op geven![]()
Dadelijk iig 1 als golfertje de moeite neemt om effe het mailadres hier te dumpen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef shmoopy het volgende:
Omdat mitt wegens oa tijdgebrek heeft aangegeven te willen stoppen met het modden van Voetbal, zijn we nu op zoek naar een nieuwe moderator daar.
We zien graag:
iemand die daar regelmatig post en bekend is met het forum en de vaste users,
iemand die overdag aanwezig kan zijn (de ochtenden bijv), en ook bij belangrijke voetbalwedstrijden en evenementen wel een oogje in het zeil kan houden.
Lijkt het je wat, en durf je het aan naast golfer en just me (), stuur dan voor vrijdag 10 juni 20:00 je sollicitatie-mail naar forum@fok.nl.
Succes!
je had hem al klaarstaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben er effe een paar minuten niet dan,moet effe solliciteren
nog niet............quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet opquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?
k denk dat Clauw daar een stokje voor gestoken heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spongebob was te uitputtend voor je?
Geen smoesjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet op
Die rol die jij speelt is wel lachwekkend in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet op
En als goedmakertje zet ie nu Coldplay op ..... zwak van Nocaquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Clauw daar een stokje voor gestoken heeft
de favoriet wordt t nooit. Niemand verwachte JM en Mitt kwam ook vanuit t nietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
JM heeft zich zachtjes ingeliktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de favoriet wordt t nooit. Niemand verwachte JM en Mitt kwam ook vanuit t niets
ik speel geen rolquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die rol die jij speelt is wel lachwekkend in ieder geval.
Afgelopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spongebob was te uitputtend voor je?
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En als goedmakertje zet ie nu Coldplay op ..... zwak van Noca
Jij snapt hoe het werktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgt
Copy paste hem ook even hier, is wel interessant.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb nu hotmail opgestart en ga zo beginnen met typen
quote:
Ik vond het destijds heerlijk.quote:
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Copy paste hem ook even hier, is wel interessant.
je kunt kiezen tussen Bluezz en mijquote:
je gaat er typo's van makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
No wordt het ranzig volgens mij.
mail hem mij ook ff je hebt mijn meelquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maar
aangezien k geen mod bij F&F wil worden kies k voor jou JMquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mail hem mij ook ff je hebt mijn meel
[..]
m_s__(a) hotmail.comquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maar
sorry Bluezziebeebquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
aangezien k geen mod bij F&F wil worden kies k voor jou JM
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan dat zelfde mailtje gebruiken
Ik had dus gelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
sorry Bluezziebeeb
* just me neemt rubberduckie mee naar beneden
Dus Noca heeft een DVD van Coldplay nodig om Clau in de stemming te krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgt
komt er aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
m_s__(a) hotmail.com
Dan gebruik ik hem ook even, verander alleen mijn naam.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus Noca heeft een DVD van Coldplay nodig om Clau in de stemming te krijgen?![]()
je bent toch niet jaloersquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]![]()
Ik hoef maar even met mijn kont te wiebelen en we kunnen los hier
Die eendenstaart van rubbertje is voor de vrouwen veel aanlokkelijker, lijkt het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef Noca het volgende:![]()
Ik hoef maar even met mijn kont te wiebelen en we kunnen los hier
Jawi je verbaast me de hele avond alquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef JaWi het volgende:
Argentinië - Brazilië vannacht.
* JaWi slapen is
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die eendenstaart van rubbertje is voor de vrouwen veel aanlokkelijker, lijkt het.
Eilanden! Eilanden! Kijk dan! Kijk dan!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou doe mij dat Nocakontje maar hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Eilanden! Eilanden! Kijk dan! Kijk dan!!!
en waarschijnlijk hangt ze ook nog bij Axel in de kamerquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
een fosforiserende Nijntje is best eng in het donker
* Againzender gaat maar eens naar bed
Axel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waarschijnlijk hangt ze ook nog bij Alex in de kamer
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Moet weer lachen hier hoor![]()
![]()
Nocakontjes met rubberveertjes die opgesponSCHt worden door JustMeeneemt naar het keldertje....zij noemt het "naar beneden"![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat stond er toch?
Zie mijn quote.
Nou ja, never mind.
Oh toch niet zie ik met terugscrollen![]()
Nou ja, never mind
Nog een Zuid Akrifanertje Bloesie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Dat stond er toch?
Zie mijn quote.
Nou ja, never mind.
Oh toch niet zie ik met terugscrollen![]()
Nou ja, never mind
Proest.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Axel ?
(vast weer een domme vraag)
Yesquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef Noca het volgende:
Hey Eilanden, je vriendin was toch ook weer terug?
Ik ken het, verschrikkelijk spul is dat zeg!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
hallo
5 keer pissen wordt je niet vrolijk van, maar dat krijg je van die amstel
Dat is een user die "ff kijken" ?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Axel is het kind van ff kijke
Groot geliekquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:11 schreef Bluezz het volgende:
Ailansjie
en ik neem er nog 1tje morgen werreke
Van supermoe raak ik altijd een beetje over the topquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Bluezz, heb je gedronken?
Ah je krijgt het dus nog druk vannachtquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yesze zit nu TV te kijken .. heeft last van een jetlag en totaal niet slaperig
Same herequote:Op donderdag 9 juni 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van supermoe raak ik altijd een beetje over the top
Zal het niet meer doen
*laatste glaasje inschenkt en dan wekker opzoekt*
altijd weer raak met die amstel, dat kunnen ze toch vergeten op mij verjaardagquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ken het, verschrikkelijk spul is dat zeg!
Als ik met mijn kont wiebel.......quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Ah je krijgt het dus nog druk vannacht
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als ik met mijn kont wiebel.......![]()
Zuip maar door hoor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van supermoe raak ik altijd een beetje over the top
Zal het niet meer doen
*laatste glaasje inschenkt en dan wekker opzoekt*
Als je dat wil, moet je niet bij mij zijn pascalquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:19 schreef pascalheister het volgende:
flinke beurt kan niet kwaad eilanden
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:17 schreef Noca het volgende:
Staat er eigenlijk nog een meet op de kalender ergens deze zomer?
Amsterdam Toernooi, misschienquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:17 schreef Noca het volgende:
[..]
Moiuh!
Staat er eigenlijk nog een meet op de kalender ergens deze zomer?
vreselijk iddquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bijwerkingen van die Amstel shit ook....
moet ik het weer opknappen danquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:21 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je dat wil, moet je niet bij mij zijn pascal![]()
Typisch provinviaalse ongeinquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:31 schreef Suijk het volgende:
Appelpop klinkt als een heel fout boerenfeest.
Wanneer is het?
Van wie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Ik moet ook uiterlijk rond 1 uur vandaag er in liggen.
anders wordt de baas boosquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Ik moet ook uiterlijk rond 1 uur vandaag er in liggen.
Trusten Clau en Wiebelkontje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef clauwheee het volgende:
Trusten jm!
* clauwheee gaat ook tandjes poetsen enzo. Kijken of dat wiebelkontje mee wil.
Iemand waarmee ik morgenochtend redelijk vroeg een afspraak mee heb.quote:
* zwaait met 4 kaartjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef Noca het volgende:
Ik wil ook naar Coldplay in juli
Trusten mensen die op bed gaan en mensen die later gaan!
Ik wiebel zo maar achter clau aan
wereldband in coming, die zijn altijd het geld waardquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het ook niet waard denk ik.
Wat kost zo'n kaartje nou? Iedere Euro is er één te veel natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wereldband in coming, die zijn altijd het geld waard
39 euro exl servicekostenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kaartje nou? Iedere Euro is er één te veel natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierigheid.
http://www.appelpop.nl/quote:
Tiel dusquote:
Lijkt me echt super!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het ook niet waard denk ik.
moest ff een mailtje typenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
rubbereend waar blijf je
inderdaad dit jaar is t tot nu toe nog nei veel, maar ach, vorig jaar heb k op zaterdag ook voornamelijk op de dijk (naast de tent) gehangen en bier gedronken, was heel gezellig veel bekenden. Heb eigenlijk alleen Soulvation gezien, dat moest ook wel vanwege Marloes Novaquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
programma is op 1 a 2 namen na niet echt geweldig eend
ik zie hem nog niet.quote:
dat je daar nog geld aan uitgeeft golferquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena
voor ajax betaal je sowieso te veel. Die prijzen voor dat toernooitje zijn trouwens echt belachelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
Laatste tijd wel weer genoeg kaartjes gekocht:
binnenkort Anna Moura in ons Openluchttheater in Bloemendaal, daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena en daarna weer in ons Openluchttheater het afsluitende concert van De Dijk bekijken.
Je betaalt je scheel aan die kaarten en dan komt alles er omheen nog ook bij.
hij ging toch naar de FA's?quote:
heb zelf maar iets verzonnen aangezien je jouw mailtje niet wilde delenquote:
Hou opquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
Laatste tijd wel weer genoeg kaartjes gekocht:
binnenkort Anna Moura in ons Openluchttheater in Bloemendaal, daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena en daarna weer in ons Openluchttheater het afsluitende concert van De Dijk bekijken.
Je betaalt je scheel aan die kaarten en dan komt alles er omheen nog ook bij.
OK,ik heb geen mailtje geschreven dus kan ik hem moeilijk delen met je,sorryquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zelf maar iets verzonnen aangezien je jouw mailtje niet wilde delen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik heb geen mailtje geschreven dus kan ik hem moeilijk delen met je,sorry
Even serieus, ga je nu wel of geen mailtje sturen?quote:
Dan weet je dus ook dat Eend bluft en dus niet gemaild heeft?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik krijg keurig al die mailtjes te zien, maar verklap nog niets.
maar 1 dag trouwens?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik krijg keurig al die mailtjes te zien, maar verklap nog niets.
En ja DG, ze zijn duur die kaarten. AT vakkie 425 weer dit jaar zodat we weer tegenover je kunnen staan schreeuwen is alweer 37 euro per kaartje.
Ik verklap niets,dat weten jullie en verder mogen jullie dit in dat slowchat opvolging-mod topic verder bespreken.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
Dan weet je dus ook dat Eend bluft en dus niet gemaild heeft?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat Eend bluft en dus niet gemaild heeft?
Yups, weer de zondag.quote:
kom op ouwe,een sluiertje kan je toch wel oplichten?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verklap niets,dat weten jullie en verder mogen jullie dit in dat slowchat opvolging-mod topic verder bespreken.
dat klopt,scheelt mij weer een verkeerschaos en beroerd voetbalquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, weer de zondag.
Dan ben jij dus als weg als onze wedstrijd begint.
daar ben k ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kom op ouwe,een sluiertje kan je toch wel oplichten?
Hoeveel mailtjes heb jij dan gelezen tot nu toe?
meer hoeven we echt niet te weten hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben k ook nieuwsgierig naar.
prima idee,effe gewoon onder ons zeg maar,ouwe jongens krentenbroodquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:12 schreef Suijk het volgende:
Golfer, zet het anders even hier neer en edit het dan na 5 minuten, dan weten alleen wij het.
Maar voor dat oefenpotje van jullie zijn we er ook al wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat klopt,scheelt mij weer een verkeerschaos en beroerd voetbal
Er komen als het goed is 2 mensen met mij mee maar dat moet wel te doen zijn lijkt mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar voor dat oefenpotje van jullie zijn we er ook al wel.
En misschien nog we leerder om even ergens samen een biertje te drinken, maar daar moeten de maten en ik nog even contact over hebben met elkaar.
Nope. can't do.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:12 schreef Suijk het volgende:
Golfer, zet het anders even hier neer en edit het dan na 5 minuten, dan weten alleen wij het.
yups.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Er komen als het goed is 2 mensen met mij mee maar dat moet wel te doen zijn lijkt mij
Tong,Doc de rukker en Kama?
meld je t na afloop wel gewoon?quote:
jawel,vooruit dan,alleen deze 3 danquote:
dan blijf k nog ffquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
trouwens nu nog 7 posts en dan heb ik de kansloze mijlpaal van 25.000 posts gehaald.
Dat moet uiteraard wel in een "nachthools" gebeuren
Idd, is een mooie reden om nog even op te blijven.quote:
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
golfer,ik heb nog geen mail mogen ontvangen
eik wel,golfer en ik zijn dikke mikquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?
Shit...maar mijn verloofde zit hier naast me nog zo gezellig te typen en heeft alweer heel gemeen mijn glaasje volgeschonken en dat terwijl ze zelf ook alom 6 uur op moet en ik iets later vrij belangrijke afspraak heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
Golfer, het is na 1 uur.
WTF is vedusie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?
Jahoor. Je moet hem juist kunnen sluiten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je trouwens mod worden als je Hools niet kan openen?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
trouwens nu nog 7 posts en dan heb ik de kansloze mijlpaal van 25.000 posts gehaald.
Dat moet uiteraard wel in een "nachthools" gebeuren
volgens mij spel k t verkeerd, ergens vedusie in zien oftewel ergens geen heil in zienquote:
plusminus 24.000 denk ikquote:
helaas dit is geen VBL Mag ik jouw strafblad even zien?quote:
Glaosie inschenkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
SuijkSokje, ze doen stom in fnef.
geef me nog een glaosie en ik ben weerstraks
Dat was hem dus, die 25.000ste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ben nieuw hier en dit lijkt mij een gezellig cafe,mag ik een glaasje meedrinken?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ben nieuw hier en dit lijkt mij een gezellig cafe,mag ik een glaasje meedrinken?
toepasselijk tijdstip van registreren trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toepasselijk tijdstip van registreren trouwens
hou je plas dan ook niet zolang opquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn hier trouwens loodgieters aanwezig?
Ik heb een lekkage.
zal het onthouden,bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou je plas dan ook niet zolang op
Tong is volgens mij de meest aangewezen persoon om je van jouw lekkage af te helpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn hier trouwens loodgieters aanwezig?
Ik heb een lekkage.
In dat geval laten we het lekker lekkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong is volgens mij de meest aangewezen persoon om je van jouw lekkage af te helpen.
ik wil het best proberen maar weet dat het nu al fout gaatquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:42 schreef Suijk het volgende:
DG, open jij de nieuwe Hools alvast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |