dat klopt,scheelt mij weer een verkeerschaos en beroerd voetbalquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, weer de zondag.
Dan ben jij dus als weg als onze wedstrijd begint.
daar ben k ook nieuwsgierig naar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
kom op ouwe,een sluiertje kan je toch wel oplichten?
Hoeveel mailtjes heb jij dan gelezen tot nu toe?
meer hoeven we echt niet te weten hoorquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar ben k ook nieuwsgierig naar.
prima idee,effe gewoon onder ons zeg maar,ouwe jongens krentenbroodquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:12 schreef Suijk het volgende:
Golfer, zet het anders even hier neer en edit het dan na 5 minuten, dan weten alleen wij het.
Maar voor dat oefenpotje van jullie zijn we er ook al wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dat klopt,scheelt mij weer een verkeerschaos en beroerd voetbal
Er komen als het goed is 2 mensen met mij mee maar dat moet wel te doen zijn lijkt mijquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar voor dat oefenpotje van jullie zijn we er ook al wel.
En misschien nog we leerder om even ergens samen een biertje te drinken, maar daar moeten de maten en ik nog even contact over hebben met elkaar.
Nope. can't do.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:12 schreef Suijk het volgende:
Golfer, zet het anders even hier neer en edit het dan na 5 minuten, dan weten alleen wij het.
yups.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:14 schreef DutchGooner het volgende:
Er komen als het goed is 2 mensen met mij mee maar dat moet wel te doen zijn lijkt mij
Tong,Doc de rukker en Kama?
meld je t na afloop wel gewoon?quote:
jawel,vooruit dan,alleen deze 3 danquote:
dan blijf k nog ffquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
trouwens nu nog 7 posts en dan heb ik de kansloze mijlpaal van 25.000 posts gehaald.
Dat moet uiteraard wel in een "nachthools" gebeuren
Idd, is een mooie reden om nog even op te blijven.quote:
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
golfer,ik heb nog geen mail mogen ontvangen
eik wel,golfer en ik zijn dikke mikquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?
Shit...maar mijn verloofde zit hier naast me nog zo gezellig te typen en heeft alweer heel gemeen mijn glaasje volgeschonken en dat terwijl ze zelf ook alom 6 uur op moet en ik iets later vrij belangrijke afspraak heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
Golfer, het is na 1 uur.
WTF is vedusie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je echt de vedusie dat hij je mailt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |