Boezem voelt goed trouwens !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
.................
De kans om schoon schip te maken en de hand in eigen, oh zo reine, boezem te steken?
Ga jullie gang.
Ja, dat is tegenwoordig belangrijk voor sommigen....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, voor de statistieken: ik ben heel autochtoon.
tuig!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb op mijn dertiende met wat vrienden lantaarnpalen uitgetrapt.
De mijne ging niet uit![]()
En GVD wel 50 gulden reparatiekosten betaald en voor de kantonjeugdrechter moeten verschijnen.
Maak ik het nu een beetje goed ?
idemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Heftig. Vertel?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
7 mnd gezeten in totaal.
Poging tot doodslag, mishandeling en mishandeling.
![]()
!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
buiten de verkeersovertredingen om?
Nee gewoon saai !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest, en heb nog NOOIT een boete gehad... ben ik nou weer de grote verliezer?
Gun die jongen toch is wat!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je met dit topic bereiken jochie?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je met dit topic bereiken jochie?
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?quote:
nee saai is goed.quote:
Grapje. Ik ben een keurige, onschuldige student. Als ik wetten overtreed, dan zijn die louter transport gerelateerd. Dus zonder licht fietsen, en te hard of roekeloos (auto)rijden.quote:
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |