Boezem voelt goed trouwens !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
.................
De kans om schoon schip te maken en de hand in eigen, oh zo reine, boezem te steken?
Ga jullie gang.
Ja, dat is tegenwoordig belangrijk voor sommigen....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, voor de statistieken: ik ben heel autochtoon.
tuig!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:30 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb op mijn dertiende met wat vrienden lantaarnpalen uitgetrapt.
De mijne ging niet uit![]()
En GVD wel 50 gulden reparatiekosten betaald en voor de kantonjeugdrechter moeten verschijnen.
Maak ik het nu een beetje goed ?
idemquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Heftig. Vertel?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
7 mnd gezeten in totaal.
Poging tot doodslag, mishandeling en mishandeling.
![]()
!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:26 schreef golfer het volgende:
buiten de verkeersovertredingen om?
Nee gewoon saai !quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
ik ben nog nooit in aanraking met de politie geweest, en heb nog NOOIT een boete gehad... ben ik nou weer de grote verliezer?
Gun die jongen toch is wat!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je met dit topic bereiken jochie?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:34 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je met dit topic bereiken jochie?
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?quote:
nee saai is goed.quote:
Grapje. Ik ben een keurige, onschuldige student. Als ik wetten overtreed, dan zijn die louter transport gerelateerd. Dus zonder licht fietsen, en te hard of roekeloos (auto)rijden.quote:
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:36 schreef zoalshetis het volgende:
wat wil je nou bereiken? nog meer stigmatisatie?
In Emmen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef Zwansen het volgende:
Opgepakt bij "voetbalrellen", paar uur in de cel gezeten, boete en stadionverbod waren het resultaat... We hebben zelfs de krant gehaald.
WKE !quote:
ja ik dus. en ik kan het weten. maar kijk eens naar de oorzaken... hoewel jou dat waarschijnlijk niks uitmaakt. nooit gezegd dat ik braaf was. ik heb wel geleerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.
Wat heb je ervan geleerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef zoalshetis het volgende:
ja ik dus. en ik kan het weten. maar kijk eens naar de oorzaken... hoewel jou dat waarschijnlijk niks uitmaakt. nooit gezegd dat ik braaf was. ik heb wel geleerd.
Zijn pindarotsjes niet crimineel genoeg voor jou, mod?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, integendeel: het eens bekijken in hoeverre al die 'brave users' hier op Fok! met hun mond vol van die slechte crimineeltjes zelf ook crimineel gedrag op hun kerfstok hebben, zoals jij dus.
Nee, want dat is cultuurquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Telt eerwraak ook?
Rituele slachters te hoop!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Zullen er op fok! ook moordenaars zitten? die kans lijkt me vrij groot...
Maar wel kosher.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:46 schreef Priapus het volgende:
Sorry Geit!
Maar nu slacht ik je toch.
Bloedt maar lekker leeg.
Ik kijk je wel aan.
En nu zonder dope op?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:46 schreef Priapus het volgende:
Sorry Geit!
Maar nu slacht ik je toch.
Bloedt maar lekker leeg.
Ik kijk je wel aan.
dat wraak en mijn nier weg is.quote:
Wat nou jij...quote:By Dutch Minister of Justice
Certificate of Good Conduct
The Dutch minister of Justice has conducted an investigation into the behaviour of the person mentioned here and declares that, in view of the risk for society in relation to the purpose for which the certificate is requested and considering the interest of the person, no objections against this person have resulted from this investigation. The Minister hereby issues the Certificate of Good Conduct, pursuant to article 28 of the Dutch Judicial Records Act.
Zou je het weer doen?quote:
In dit geval zekerquote:
hangt van het gegeven af.quote:
serieus, geniet ervan. maar ik ken dan ook weinig vrouwen die niet saai zijn.quote:
Wrom qoute je mijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
serieus, geniet ervan. maar ik ken dan ook weinig vrouwen die niet saai zijn.
Ook zonder Marokkanen?quote:
Geen strafblad.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu zonder dope op?
Jouw strafblad?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:52 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wrom qoute je mij
Ik ben niet saai.
Ja dat is zoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je dat zien aan het strafblad van iemand of het aantal bekeuringen?
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef Steijn het volgende:
Helemaal niets. Zelfs geen bekeuringen. Saai eigenlijk, hè.
nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook zonder Marokkanen?
Dus stel: een willekeurige café-ruzie?
Zou je het er weer voor over hebben je nier te verliezen daarvoor?
Waarom praat je in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
Ja dat is zo
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
Ditoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Dat jij aan de hand van wat reacties op het forum van die vergaande conclusies trekt, dat zou pas strafbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Whehehehequote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom praat je in de verleden tijd?![]()
Er zit er vast wel 1 tussen de 10.000 ( of meer) geregistreerden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Zullen er op fok! ook moordenaars zitten? die kans lijkt me vrij groot...
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.
En dus ook naar de mijne?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?quote:
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef Steijn het volgende:
Helemaal niets. Zelfs geen bekeuringen. Saai eigenlijk, hè.
En terecht !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Welke bukk-shit moet ik achterwege laten?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?
Eigenlijk vind ik dat best wel tegenvallen....... je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
9 keer op het politiebureau gezeten (3x brommer, 2 keer mishandeling, 2x vandalisme, 1x belediging ambtenaar in functie, 1x roekeloos rijgedrag)
3 brommers kwijt + de daarbij horende boetes van in totaal zo'n 750 euro, verder nog 250 voor het roekeloos rijgedrag en 350 euro boete voor de belediging van ambtenaar in functie, maar heb geen flauw idee of dat als strafbare feiten genoteerd wordt
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Waarom ben ik een stripfiguurquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef Priapus het volgende:
[..]
WKE !
Dus helemaal niet knap. Sukke.
ehm...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:10 schreef Priapus het volgende:
BVO !
Nou! Dan heet ik nog liever WKE .
Zie mijn 'strafblad' in de OP.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?
Ik ken mezelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.
![]()
![]()
![]()
Stoere papaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn 'strafblad' in de OP.
Verder zelf 1x jarn geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
U bent de sterke man waar ons volk zo'n behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ehm...
Paprika's zijn mooier in de winter, want alleen dán is er een kans op een liefdesbaby van Hanneke Groenteman en Leon de Winter.
Jochies in de zin van kinderen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder zelf 1x jaren geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
17/18/19-jarigen. Ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Jochies in de zin van kinderen?
Ben jij door kinderen in elkaar geslagen?
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.quote:
Sorry.quote:
Tis allemaal grootspraak....quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.![]()
Ben ik ook, maar tegen 3 van dat soort pubers doe je echt niets in je eentje.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:17 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik dacht altijd dat jij heel sterk was, als portier/uitbater.![]()
Tja, ik vind het zelf eigenlijk teveel, ik heb een hekel aan crimineel gedrag, zelfs een snoepje jatten vond ik als klein kind al verwerpelijk...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:07 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk vind ik dat best wel tegenvallen....... je stelt me teleur.
Ik had van jou meer verwacht
Maar wat biecht U op?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar tegen 3 van dat soort pubers doe je echt niets in je eentje.
Maar goed, verder hiet opbiechten dus maar van al jullie zondes en strafbladen?
zinloos gweld is niet als je een knokpartij begint en later het moet afleggen tegen drie knullen. ben wel tevree met het feit dat je zonder pipa naar buiten bent gegaan. maar zo te horen is dit niet amsterdam?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder zelf 1x jaren geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zijn 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Ik heb in totaal 14 opgevoerde brommers gehad, dus 3 uit 14 valt voor mij ook nog wel meequote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik heb wel veel geflikt vroeger, maar ben nooit gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |