nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook zonder Marokkanen?
Dus stel: een willekeurige café-ruzie?
Zou je het er weer voor over hebben je nier te verliezen daarvoor?
Waarom praat je in de verleden tijd?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
Ja dat is zo
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
En nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Maar ik weet van mijzelf dat ik vroeger erg braaf was
Ditoquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ach kom, ik zal even de perfecte burger uithangen. Ik heb geen strafblad, en ik heb in m'n hele leven één boete gehad, en die was voor fietsen zonder licht.
Daar kunnen gezien mijn levensstijl eventueel nog heel veel boetes voor door rood fietsen bijkomen, maar verder ben ik geen wetsovertreder.
Dat jij aan de hand van wat reacties op het forum van die vergaande conclusies trekt, dat zou pas strafbaar moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Whehehehequote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom praat je in de verleden tijd?![]()
Er zit er vast wel 1 tussen de 10.000 ( of meer) geregistreerden.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
Zullen er op fok! ook moordenaars zitten? die kans lijkt me vrij groot...
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:55 schreef zoalshetis het volgende:
nog een nier zou mijn dood betekenen. het is toeval (?) dat mijn hele record opgebouwd is met marokkanen denk ik. want het zijn eigenlijk lieverdjes. dus hou alsjeblieft (in mijn geval) je bagatelliserende op voor je.
En dus ook naar de mijne?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?quote:
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:50 schreef Steijn het volgende:
Helemaal niets. Zelfs geen bekeuringen. Saai eigenlijk, hè.
En terecht !!!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je liegt Steijn, je hebt een strafblad omdat je ontkent homo te zijn!!!
Welke bukk-shit moet ik achterwege laten?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je de bull-shit achterwege laat wel en eerlijk bent?
Eigenlijk vind ik dat best wel tegenvallen....... je stelt me teleur.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
9 keer op het politiebureau gezeten (3x brommer, 2 keer mishandeling, 2x vandalisme, 1x belediging ambtenaar in functie, 1x roekeloos rijgedrag)
3 brommers kwijt + de daarbij horende boetes van in totaal zo'n 750 euro, verder nog 250 voor het roekeloos rijgedrag en 350 euro boete voor de belediging van ambtenaar in functie, maar heb geen flauw idee of dat als strafbare feiten genoteerd wordt
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Snap ik en ik bedoelde de OP zeker niet bagateliserend.
Was oprecht benieuwd naar jullie ervaringen en aanrakingen met justitie (buiten de verkeersovertredingen).
Waarom ben ik een stripfiguurquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:42 schreef Priapus het volgende:
[..]
WKE !
Dus helemaal niet knap. Sukke.
ehm...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:10 schreef Priapus het volgende:
BVO !
Nou! Dan heet ik nog liever WKE .
Zie mijn 'strafblad' in de OP.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:07 schreef zoalshetis het volgende:
bij deze dus mijn eerlijkheid. één vraag. wat heb je zelf uitgevreten? en hoe zou jouw leven er uitzien als je dierbaren of jezelf pijn gedaan worden?
Ik ken mezelf.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nou Steijn, het is dat je het zelf zegt.
![]()
![]()
![]()
Stoere papaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn 'strafblad' in de OP.
Verder zelf 1x jarn geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
U bent de sterke man waar ons volk zo'n behoefte aan heeft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:12 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ehm...
Paprika's zijn mooier in de winter, want alleen dán is er een kans op een liefdesbaby van Hanneke Groenteman en Leon de Winter.
Jochies in de zin van kinderen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie mijn 'strafblad' in de OP.
Verder zelf 1x jaren geleden 'slachtoffer' geweest van zinloos geweld toen mijn zoontje niet kon slapen van vuurwerk-gedoe in de buurt en ik (dapper) dacht die jochies aan te pakken. Helaas bleken ze met zij 3-en sterker te zijn dan ik bij dat knokpartijtje en eindigde ik met dubbele enkelbreuk in het ziekenhuis.
Mooiste feitje na afloop van het akkefietjje: 1 bleek zoontje van een politieagent te zijn en kwam in het ziekenhuis zijn excuses aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |