Die rol die jij speelt is wel lachwekkend in ieder geval.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet op
En als goedmakertje zet ie nu Coldplay op ..... zwak van Nocaquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat Clauw daar een stokje voor gestoken heeft
de favoriet wordt t nooit. Niemand verwachte JM en Mitt kwam ook vanuit t nietsquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet op
JM heeft zich zachtjes ingeliktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de favoriet wordt t nooit. Niemand verwachte JM en Mitt kwam ook vanuit t niets
ik speel geen rolquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die rol die jij speelt is wel lachwekkend in ieder geval.
Afgelopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spongebob was te uitputtend voor je?
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgtquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En als goedmakertje zet ie nu Coldplay op ..... zwak van Noca
Jij snapt hoe het werktquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgt
Copy paste hem ook even hier, is wel interessant.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb nu hotmail opgestart en ga zo beginnen met typen
quote:
Ik vond het destijds heerlijk.quote:
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:43 schreef Suijk het volgende:
[..]
Copy paste hem ook even hier, is wel interessant.
je kunt kiezen tussen Bluezz en mijquote:
je gaat er typo's van makenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef -Vaduz- het volgende:
No wordt het ranzig volgens mij.
mail hem mij ook ff je hebt mijn meelquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maar
aangezien k geen mod bij F&F wil worden kies k voor jou JMquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mail hem mij ook ff je hebt mijn meel
[..]
m_s__(a) hotmail.comquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is bijna klaar maar we zetten hem niet hier neer,geef je email maar
sorry Bluezziebeebquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef rubbereend het volgende:
aangezien k geen mod bij F&F wil worden kies k voor jou JM
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dan dat zelfde mailtje gebruiken
Ik had dus gelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef just me het volgende:
[..]
sorry Bluezziebeeb
* just me neemt rubberduckie mee naar beneden
Dus Noca heeft een DVD van Coldplay nodig om Clau in de stemming te krijgen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wie weet wat hij daar als goedmakertje weer voor krijgt
komt er aanquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
m_s__(a) hotmail.com
Dan gebruik ik hem ook even, verander alleen mijn naam.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus Noca heeft een DVD van Coldplay nodig om Clau in de stemming te krijgen?![]()
je bent toch niet jaloersquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef Noca het volgende:
[..]![]()
Ik hoef maar even met mijn kont te wiebelen en we kunnen los hier
Die eendenstaart van rubbertje is voor de vrouwen veel aanlokkelijker, lijkt het.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:53 schreef Noca het volgende:![]()
Ik hoef maar even met mijn kont te wiebelen en we kunnen los hier
Jawi je verbaast me de hele avond alquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef JaWi het volgende:
Argentinië - Brazilië vannacht.
* JaWi slapen is
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die eendenstaart van rubbertje is voor de vrouwen veel aanlokkelijker, lijkt het.
Eilanden! Eilanden! Kijk dan! Kijk dan!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou doe mij dat Nocakontje maar hoor
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Eilanden! Eilanden! Kijk dan! Kijk dan!!!
en waarschijnlijk hangt ze ook nog bij Axel in de kamerquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
een fosforiserende Nijntje is best eng in het donker
* Againzender gaat maar eens naar bed
Axel?quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en waarschijnlijk hangt ze ook nog bij Alex in de kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |