quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,mailtje verstuurd
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:40 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
JoepieDit betekent het einde van dat walgelijke Carlisle-topic.
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar gaat onze Don Quichotte ten onder.![]()
quote:
quote:
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.quote:
hoeveel mailtjes zijn er eigenlijk al binnen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:32 schreef golfer het volgende:
Jawi, hou eens op met steeds in het F'noord topic te posten?
Dankzij jouw bijdrages gaan die topics veel te snel.
Laat die 4 vaste F'noord-posters zelf maar eens proberen hun topics vol te posten.
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Lafaard eerder, want hij is bang dat ie het wordt en zich aan de regels moet houden.![]()
Daar mag ie geen antwoord op gevenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoeveel mailtjes zijn er eigenlijk al binnen?
forum@fok.nl is het juiste mailadres.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daar mag ie geen antwoord op geven![]()
Dadelijk iig 1 als golfertje de moeite neemt om effe het mailadres hier te dumpen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou vooruit dan,ik zal een poging wagen om mijn hotmail op te starten en een mailtje te sturen naar fa@fok.nl oid?
quote:Op maandag 6 juni 2005 20:22 schreef shmoopy het volgende:
Omdat mitt wegens oa tijdgebrek heeft aangegeven te willen stoppen met het modden van Voetbal, zijn we nu op zoek naar een nieuwe moderator daar.
We zien graag:
iemand die daar regelmatig post en bekend is met het forum en de vaste users,
iemand die overdag aanwezig kan zijn (de ochtenden bijv), en ook bij belangrijke voetbalwedstrijden en evenementen wel een oogje in het zeil kan houden.
Lijkt het je wat, en durf je het aan naast golfer en just me (), stuur dan voor vrijdag 10 juni 20:00 je sollicitatie-mail naar forum@fok.nl.
Succes!
je had hem al klaarstaan hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ben er effe een paar minuten niet dan,moet effe solliciteren
nog niet............quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet opquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Rubberduckie vast ook al wel. Toch eend?
k denk dat Clauw daar een stokje voor gestoken heeftquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Spongebob was te uitputtend voor je?
Geen smoesjesquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
in dat geval neem ik de moeite niet eens,tegen zo'n politiek correcte user kan ik niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |