Trusten Clau en Wiebelkontje!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:33 schreef clauwheee het volgende:
Trusten jm!
* clauwheee gaat ook tandjes poetsen enzo. Kijken of dat wiebelkontje mee wil.
Iemand waarmee ik morgenochtend redelijk vroeg een afspraak mee heb.quote:
* zwaait met 4 kaartjesquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:41 schreef Noca het volgende:
Ik wil ook naar Coldplay in juli
Trusten mensen die op bed gaan en mensen die later gaan!
Ik wiebel zo maar achter clau aan
wereldband in coming, die zijn altijd het geld waardquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het ook niet waard denk ik.
Wat kost zo'n kaartje nou? Iedere Euro is er één te veel natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wereldband in coming, die zijn altijd het geld waard
39 euro exl servicekostenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat kost zo'n kaartje nou? Iedere Euro is er één te veel natuurlijk, maar gewoon nieuwsgierigheid.
http://www.appelpop.nl/quote:
Tiel dusquote:
Lijkt me echt super!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het ook niet waard denk ik.
moest ff een mailtje typenquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:37 schreef pascalheister het volgende:
rubbereend waar blijf je
inderdaad dit jaar is t tot nu toe nog nei veel, maar ach, vorig jaar heb k op zaterdag ook voornamelijk op de dijk (naast de tent) gehangen en bier gedronken, was heel gezellig veel bekenden. Heb eigenlijk alleen Soulvation gezien, dat moest ook wel vanwege Marloes Novaquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:53 schreef pascalheister het volgende:
programma is op 1 a 2 namen na niet echt geweldig eend
ik zie hem nog niet.quote:
dat je daar nog geld aan uitgeeft golferquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena
voor ajax betaal je sowieso te veel. Die prijzen voor dat toernooitje zijn trouwens echt belachelijk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
Laatste tijd wel weer genoeg kaartjes gekocht:
binnenkort Anna Moura in ons Openluchttheater in Bloemendaal, daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena en daarna weer in ons Openluchttheater het afsluitende concert van De Dijk bekijken.
Je betaalt je scheel aan die kaarten en dan komt alles er omheen nog ook bij.
hij ging toch naar de FA's?quote:
heb zelf maar iets verzonnen aangezien je jouw mailtje niet wilde delenquote:
Hou opquote:Op donderdag 9 juni 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
Laatste tijd wel weer genoeg kaartjes gekocht:
binnenkort Anna Moura in ons Openluchttheater in Bloemendaal, daarna met wat VBL-users/maten van mij naar Amsterdam Tournament in de Arena en daarna weer in ons Openluchttheater het afsluitende concert van De Dijk bekijken.
Je betaalt je scheel aan die kaarten en dan komt alles er omheen nog ook bij.
OK,ik heb geen mailtje geschreven dus kan ik hem moeilijk delen met je,sorryquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zelf maar iets verzonnen aangezien je jouw mailtje niet wilde delen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK,ik heb geen mailtje geschreven dus kan ik hem moeilijk delen met je,sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |