Jahoor. Je moet hem juist kunnen sluiten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
Kan je trouwens mod worden als je Hools niet kan openen?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:22 schreef DutchGooner het volgende:
trouwens nu nog 7 posts en dan heb ik de kansloze mijlpaal van 25.000 posts gehaald.
Dat moet uiteraard wel in een "nachthools" gebeuren
volgens mij spel k t verkeerd, ergens vedusie in zien oftewel ergens geen heil in zienquote:
plusminus 24.000 denk ikquote:
helaas dit is geen VBL Mag ik jouw strafblad even zien?quote:
Glaosie inschenkt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:30 schreef Bluezz het volgende:
SuijkSokje, ze doen stom in fnef.
geef me nog een glaosie en ik ben weerstraks
Dat was hem dus, die 25.000ste.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ben nieuw hier en dit lijkt mij een gezellig cafe,mag ik een glaasje meedrinken?
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
Hoi,ik ben nieuw hier en dit lijkt mij een gezellig cafe,mag ik een glaasje meedrinken?
toepasselijk tijdstip van registreren trouwensquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:37 schreef DutchGooner het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
toepasselijk tijdstip van registreren trouwens
hou je plas dan ook niet zolang opquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn hier trouwens loodgieters aanwezig?
Ik heb een lekkage.
zal het onthouden,bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hou je plas dan ook niet zolang op
Tong is volgens mij de meest aangewezen persoon om je van jouw lekkage af te helpen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn hier trouwens loodgieters aanwezig?
Ik heb een lekkage.
In dat geval laten we het lekker lekkenquote:Op donderdag 9 juni 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tong is volgens mij de meest aangewezen persoon om je van jouw lekkage af te helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |