* Tomasso pakt het koekje weg bij Skive...quote:Op maandag 6 juni 2005 03:25 schreef skive het volgende:
* skive lust graag een koekje
oftewel TVP ^^
zeg dat maar niet te hard, je weet het maar nooit met die gastenquote:Op maandag 6 juni 2005 08:47 schreef Wendigo het volgende:
Zo een nieuwe week mag beginnen en vrijdag kunnen we weer knallen en ranken _0_
komt ie dan hequote:Op maandag 6 juni 2005 12:06 schreef hipkiller het volgende:
[..]
zeg dat maar niet te hard, je weet het maar nooit met die gasten![]()
* skive geeft M0ri een koekje met gattiksausquote:
Laten we mattias uitnodigen hierheen te komenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:35 schreef furiousengel het volgende:
hehe eindelijk is furiousangel ook van de partij
laat me toch eens een keer met rust.quote:Op maandag 6 juni 2005 20:05 schreef m0ri het volgende:
* m0ri is principieel tegen streng gereformeerde sekteleden(sorry, ook jij, hipkiller
)
#jeugdkerk terroriseren is zooooo 2004quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:55 schreef Buccola het volgende:
[..]
![]()
Teckna zag het als uitvalbasis om #jeugdkerk te terroriseren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
#jeugdkerk terroriseren is zooooo 2004
2 Bami Speciaal aub
Buccola, je loopt achter. Dat is allang geterroriseerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 08:55 schreef Buccola het volgende:
[..]
![]()
Teckna zag het als uitvalbasis om #jeugdkerk te terroriseren![]()
![]()
Ik en nog een paar nog steeds niet hoor...en we hebben toch aardig onze best gedaan voor een glinequote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Buccola, je loopt achter. Dat is allang geterroriseerd. Iedereen met een g-line daar nu
.
Praat me eens bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 09:39 schreef Buccola het volgende:
[..]
Ik en nog een paar nog steeds niet hoor...en we hebben toch aardig onze best gedaan voor een gline![]()
blaah, nm ook maar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |