abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 08:41:51 #1
81992 Githa
pi_27628077
het vorige deeltje

Starring:

19 juni 2004: Justin Julian, zoon van JoOLz
23 juni 2004: Myrthe, dochter van poemojn
29 juni 2004: Zoë, dochter van Rottdog en Berkery
02 juli 2004: Ronja, dochter van RRRobert (papa)
***02 juli 2004: Tobias, zoon van pluisje en rickmans***
04 juli 2004: Steijn, zoon van dolfg (papa)
13 juli 2004: Isa, dochter van Sjeen en To_Davy
***13 juli 2004: Glenn William, zoon van Elegantly Wasted en Digger***
15 juli 2004: Amber, dochter van LadyS
15 juli 2004: Giulia Elisabetta, dochter van BubbleBabe
25 juli 2004: Jolie, dochter van Luchtbel
6 augustus 2004: Morris, zoon van snoopy
11 augustus 2004: Morgaine Chevanity, dochter van Faja-Lobi (Little-Angel)
12 augustus 2004: Djulian, zoon van Anitra
12 augustus 2004: Thomas Gerhard Adrianus, zoon van Tinkepink
1 september 2004: Jeremy, zoon van MiSs-TaKe
2 september 2004: Maria, dochter van Sugar
***3 september 2004: Jonathan-Dane Aaron, zoon van Danny en Knorretje***
6 september 2004: Thijs, zoon van Bar_en_Mar
11 september 2004: Danyel Yohanan, zoon van phluphy
18 september 2004: Lucas Jan, zoon van piglet
19 september 2004: Kian, zoon van Loena-tik- en Five_Horizons
22 september 2004: Peter Gert, zoon van Reanimatie.com
08 oktober 2004: Kai, zoon van m@x
24 november 2004: Benthe, dochter van Stiekemurd
30 november 2004: Stella, dochter van Anniebaby
6 december 2004: Noa Deborah, dochter van Suzanna
*** 17 december 2004: Tijmen Noah, zoon van Micha en Texelonia***
28 december 2004: Cas en Liz, zoon en dochter van Smirre
4 januari 2005: Maxim Diëgo, zoon van Martineke
4 januari 2005: Sanna Leonie, dochter van meneerdeman (papa)
7 januari 2005: Luuke, dochter van Lishe
9 januari 2005: Marisse, dochter van bietjuh
23 januari 2005: David, zoon van lily
25 januari 2005: Myrthe Esmée, dochter van Ladybos
26 januari 2005: Ela, dochter van Jdee
26 januari 2005: Dominique, dochter van Cavemania
1 februari 2005: Jordy, zoon van Githa en Spooky4u
02 februari 2005: Joep, zoon van Lentemeisje en Dop
07 februari 2005: Isis Maikina, dochter van Xanthe
*** 09 februari 2005: Anna, dochter van Bixister en GHaven***
17 februari 2005: Sanne Larissa dochter van edje34(papa)
19 februari 2005: Dylan, zoon van DaanBanaantje
20 februari 2005: Lars, zoon van Ma-Maatje
11 maart 2005: Noël Riley, zoon van Luisa
1 april 2005: Tomas, zoon van Tearsong
4 april 2005: Noor, dochter van Superted (papa)
11 april 2005: Julius, zoon van renzell
12 april 2005: Dione, dochter van wiseguy79
29 april 2005: Samiq Elijah, zoon van Yfke en Spiro
02 mei 2005: Yoram, zoon van melonovy
05 mei 2005: Querida, dochter van Roxie
10 mei 2005: Chantel Maria, dochter van lewis.de.boxer
11 mei 2005: Demi, dochter van Snakelady
16 mei 2005: Didier, zoon van Romek (papa)

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's;***

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 08-06-2005 18:45:43 ]
pi_27628831
sombie - zaterdag 4 juni 2005 @ 01:16

Ik had gisteravond helemaal niet door dat ik het topic dichtgooide. Bedankt voor het openen van een nieuwe Githa!

Hier nog even mijn post van gisteravond:

"Lieve LB, ik weet niet wat er verder nog aan de hand is maar ik vind het zo rot voor je dat er nu weer nare dingen gebeuren. Heel veel sterkte! Jolie en jij zijn kanjers dus jullie gaan het samen redden!"

zaterdag 4 juni 2005 @ 23:02:13 #3
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_27631758
Tjee LB dat het een aardig staartje heeft gekregen kan ik me absoluut iets bij voorstellen ze zouden ook niet zomaar klaar zijn met mij. Hopelijk slijt de pijn met de tijd,Jolie is wonder boven wonder lichamelijk er goed mee weg gekomen. Geestelijk komt ze er ook wel weer het zal lang duren maar Jolie komt er wel eentje van haar moeder , geef jezelf niet de schuld LB dat is namelijk niet eerlijk. Hopelijk is alles snel achter de rug maar sterkte er in elk geval mee.
  † In Memoriam † zaterdag 4 juni 2005 @ 23:02:42 #4
43556 miss_dynastie
pi_27631771
Dikke voor Jolietje!
  zondag 5 juni 2005 @ 08:32:18 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27637411
Wat vreselijk allemaal Luchtbel! KUS voor de komende tijd voor jou en Jolie.
pi_27637424
Ik weet niet wat er precies allemaal aan de hand is maar naar aanleiding van alle reeacties... luchtbel ook een vanaf hier voor jou en jolie!

Dylan heeft vanaf gister 20.15 tot vanmorgen 07.45 geslapen! whoeiiiii
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  zondag 5 juni 2005 @ 08:46:41 #7
105888 renzell
  zondag 5 juni 2005 @ 11:09:37 #8
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27638706
DaanBanaantje hoe zwaar is Dylan nou?? ik ben benieewd

ff crossposten luiers aangeboden maat 3
  zondag 5 juni 2005 @ 11:27:52 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27639011
Rottdog, tuurlijk is ook zo. Maar ja aan de andere kant. Ik kan wel kwaad gaan wezen en verdrietig zijn maar daar heeft ook niemand wat aan. Ik neem me iedere keer voor om het niet te doen, het lukt alleen nog niet de hele tijd. Ik weet niet of ik nou kwaad ben of gewoon te verdrietig, ik weet wel dat het gewoon niet goed is. Ik maak Jolie zo verdrietig en dat wil ik niet. Dit moet gewoon goed komen en dat gaat ook gebeuren!

Tis soms wel een beest hoor. Er verdwenen steeds meer spenen, we hadden al drie nieuwe gekocht. Vind ik gisteravond in de enige plantenbak die we hebben 7!!! spenen terug, de afstandsbedieng van de televisie, 2 liga's in verpakking en nog wat speelgoedjes. Mafkees
  zondag 5 juni 2005 @ 11:41:13 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27639266
LB en Jolie.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 12:51:10 #11
81992 Githa
pi_27641631
Ik liep laatst in de stad en daar waren ze aan de weg aan het werken. Nu hadden ze een voetpad afgezet met rood lint waar ik dus netjes liep met kinderwagen. Er stond daar een grote gierton wagen of hoe noem ej dat een grote wagen waarmee ze ook het land besproeien, en waar van achteruit dus een breede grote straal water komt.
Net op het moment dat ik met Jordy in de wagen langs loop zetten ze dat ding aan en natuurlijk spuit het water tot ver over de afzetting ....zo de kinderwagen in, die ik natuurlijk helemaal open heb vanwege het goeie weer MEN! ik schrok me rot.
Dus ik gil nog wat onfatsoenlijks naar die werklui, waarop een reactie komt "jah we zijn aan het werk hoor...ken niet alles zien" nog niet eens een blik naar ons of het kind toch niet verzopen was met stoom uit mijn oren een heel simpele "sorry" had al veel gedaan maar nu was ik echt woest.

Door mijn reactie kwam de voorman er maar even bij om te checken wat er aan de hand was, die man was gelukkig een stuk vriendelijker.
Maar goed ik wilde dus wel weten wat er uit die ton kwam, die zowat uitgestort was over Jordy.
Alleen water werd mij verzekerd maar goed je weet dus niet wat er daarvoor in heeft gezeten.
Ik ben toen maar doorgelopen en heb Jordy goed in de gaten gehouden, qua uitslag ofzo. Gelukkig is het allemaal meegevallen maar jemig wat kunnen die lui dan onbeschoft reageren. Tis maar goed dat hij hoog op die wagen zat anders had ik hem , vrees ik, hoogstpersoonlijk naar beneden gehaald
pi_27642394
Githa: ik zou ook woest zijn hoor! Voor hetzelfde geld kwam er echt troep uit zetten!

Daantje: lekker doorgeslapen dus, heerlijk

Ook even een Kus voor Jolie en Luchtbel, wat een ellende zeg...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 5 juni 2005 @ 13:34:59 #13
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27642971
sorry Githa, maar ik moet er toch echt om lachen ken me indenken dat je je dan rot schrikt ja en ook aardig pissed bent dan, maar achteraf gezien en met het oog op later (om te vertellen) ist best grappig verhaal
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 13:37:25 #14
81992 Githa
pi_27643037
elke avontuur is er een he Martineke maaruh ik kon er op dat moment helemaal niet om lachen
  zondag 5 juni 2005 @ 14:54:20 #15
61800 Rottdog
pi_27645217
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:27 schreef Luchtbel het volgende:
Tis soms wel een beest hoor. Er verdwenen steeds meer spenen, we hadden al drie nieuwe gekocht. Vind ik gisteravond in de enige plantenbak die we hebben 7!!! spenen terug, de afstandsbedieng van de televisie, 2 liga's in verpakking en nog wat speelgoedjes. Mafkees
1 voordeel als je weer wat kwijt bent, je weet het nu wel te vinden Jolie
pi_27646148
quote:
Op zondag 5 juni 2005 11:09 schreef Martineke het volgende:
DaanBanaantje hoe zwaar is Dylan nou?? ik ben benieewd

ff crossposten luiers aangeboden maat 3
hij is nu 7900 gram wat een gewicht he! hij zit in maat 68 en daar blijft ie voorlopig nog wel even in denk ik... of hij moet opeens de pan uit groeien, maar ik denk het niet.. Hoe is het met Maxim?

renzelltje hoe is het met Julius?

Githa.. wat een ellende.. achteraf wel grappig inderdaad, maar op dat moment had ik zelf ook heel erg woest geworden! aanklagen die hap, misschien word je er hartstikke rijk van
  zondag 5 juni 2005 @ 18:13:53 #17
105888 renzell
pi_27650679
He Daantje, wat lief dat je het vraagt. Met Julius gaat het super! Het is een heel vrolijk, druk en wild mannetje. Morgen is ie 8 weken alweer!!! Hij woog bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau 4800gram en was 57 cm lang. Hij was toen al bijna 1200 gram aangekomen, hihaaaaaa!!! De borstvoeding gaat perfect (waar ik heel heel blij om ben!) Volgende week gaan we voor de tweede keer en ik heb zo'n vermoeden dat meneer weer flink gegroeid is, want hij past echt niets meer uit z'n eerste garderobe. Hollands glorie zeg maar....
Het is echt een kleine, lieve held en iedere dag wordt het leuker, het moeder zijn, vind ik. Julius wordt echt steeds meer een karaktertje en dat is zoooo leuk om te zien. Het grappige is ook dat ik de hele zwangerschap zei dat ik het liefst een meisje wilde en nu ben ik elke dag weer zo blij met een jongetje! Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
Kortom; het gaat hier goed!
Met jullie? Heb je het druk? ben je aan het genieten? Ben benieuwd!
  zondag 5 juni 2005 @ 19:02:45 #18
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27651953
wowie Dylan je doet t goed, ook al zon lekker spekkie Maxim is nu alweer 9,5 kg en zit al een tijdje in maat 74, ik denk dat hij hier wel ff in blijft, t gaat ietsie minder hard als die eerste paar maten (gelukkig maar, kan ik meer genieten van die leuke kleertjes die om mijn o zo leuke en lieve mannetje heen zitten)

en Julius ook al zo lekker hollands glorie het is echt leuk he mama zijn Renzell

en Githa ik denk dat ik ook wel pissed was geweest hoor maar achteraf gezien ist best funny
pi_27652205
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
herkenbaar Als hij lang ligt te slapen ('s avonds slaapt hij meestal vanaf half 8 en om 12 uur moeten we hem dan echt wakker maken voor z'n laatste voeding) dan 'mis' ik hem ook echt. Ja, ik weet dat hij boven ligt en dat hij lekker slaapt en dat dat ook moet natuurlijk, maar ik mis hem echt een beetje. Ben altijd blij als hij dan weer lekker wakker is
It's all up to you
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 19:19:26 #20
81992 Githa
pi_27652442
ik mocht om 24.00 ook altijd even met Jordy knuffelen ...lekker slapend knuffelen ze goed mee maar dat mag nu ook niet meer.

Ik kijk ook echt op de klok ...ohw tis 24.00, ik mag niet

Julius en Dylan dat klinkt gezond ohw Maxim jij ook trouwens...ik hoop dat Jordy nu ook ff een rust pauze qua groei heeft ingelast hoor.... het ging even wel heel erg hard.
pi_27654876
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:13 schreef renzell het volgende:
He Daantje, wat lief dat je het vraagt. Met Julius gaat het super! Het is een heel vrolijk, druk en wild mannetje. Morgen is ie 8 weken alweer!!! Hij woog bij het eerste bezoek aan het consultatiebureau 4800gram en was 57 cm lang. Hij was toen al bijna 1200 gram aangekomen, hihaaaaaa!!! De borstvoeding gaat perfect (waar ik heel heel blij om ben!) Volgende week gaan we voor de tweede keer en ik heb zo'n vermoeden dat meneer weer flink gegroeid is, want hij past echt niets meer uit z'n eerste garderobe. Hollands glorie zeg maar....
Het is echt een kleine, lieve held en iedere dag wordt het leuker, het moeder zijn, vind ik. Julius wordt echt steeds meer een karaktertje en dat is zoooo leuk om te zien. Het grappige is ook dat ik de hele zwangerschap zei dat ik het liefst een meisje wilde en nu ben ik elke dag weer zo blij met een jongetje! Soms zou ik wensen dat ie ff een paar uur langer sliep, omdat ik niet echt veel meer aan andere dingen toekom, maar aan de andere kant kan ik soms weer niet wachten tot ie wakker wordt en kibbelen vriendje en ik over wie meneer z'n kontje nu weer mag schoonpoetsen.
Kortom; het gaat hier goed!
Met jullie? Heb je het druk? ben je aan het genieten? Ben benieuwd!
Wat goed dat het zo lekker gaat met jullie! lekker gevoel is dat he? dat het gewoon "loopt". Ik liep me in het begin best wel druk te maken over allemaal kleine stomme dingen en nu gaat het echt allemaal vanzelf.. echt heerlijk, net alsof ik nog nooit iets anders heb gedaan dan moedertje spelen zal wel weer veranderen, maar op dit ogenblik is het geweldig. Dus jullie zijn gewoon lekker met zn drietjes aan het genieten van het nieuwe gezinnetje! Heel goed, en ook een hele geruststelling dat de bv allemaal goed gaat! Hij is lekker aangekomen als ik dat zo lees! Krijgt ie ook al van die lekkere spekbenen??

Ik heb ook echt iedere keer dat gevoel van "nu is ie op zn leukst" en dan een maandje later denk ik weer "nee, nu is ie echt het leukste" en zo loop ik nu zeg maar al bijna 4 maanden. Het blijft gewoon steeds leuker worden en je krijgt ook steeds meer zoveel liefde terug van zo´n kleintje! Maar de tijd gaat zo ontzettend snel.. af en toe schrik ik er wel van hoor!

Hier gaat alles echt prima! Hij slaapt snachts als een prinsje door en het is echt een heel erg makkelijk mannetje wat erg is meegenomen. Het enige wat even ietsje minder gaat is dat ie niet wil gaan slapen overdag ondanks dat ie echt supermoe is.. dan is het even een gilhuilchago periode en dan valt ie van moeheid in slaap. En als ie dan wakker word krijg ik weer een hele grote dus ik denk dat dit even een periode is...

Maxim al weer bijna 10 kilo! Doe je goed knul! Ik merk ook inderdaad wel dat de groeispurt van het begin een beetje aan het afnemen is (gelukkig).. spekkies zijn lekker maar een marshmellowmannetje is nou ook weer niet erg aantrekkelijk

Wat jullie hebben met het missen is hier ook heel herkenbaar hoor. Maar dat komt ook omdat Dylan snachts echt superlang slaapt.. dan ben ik blij als ik m de volgende ochtend weer zie.. .vooral als ik dan zo´n big smile krijg en ie zn handjes en armpjes naar me uitsteekt zodat ik m oppak

[ Bericht 5% gewijzigd door DaanBanaantje op 05-06-2005 20:47:32 ]
  zondag 5 juni 2005 @ 21:03:17 #22
105888 renzell
pi_27655530
Wat fijn dat jij er ook zo van aan het genieten bent! Dat zorgen maken om kleine dingetjes heb ik nog steeds wel een beetje, maar het gaat me iedere dag weer makkelijker af en ik kan me goed voorstellen dat het over een maandje ofzo echt als vanzelf gaat. Julius begint inderdaad inmiddels wat lekkere vetreserves te krijgen zo hier en daar, lekker hoor. Ik wil er vaak een hapje van nemen!
Wat fijn trouwens dat Dylan zo goed doorslaapt. En wat schattig dat ie z'n armpjes naar je uitstrekt om zich op te laten pakken!
  zondag 5 juni 2005 @ 21:17:48 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27656025
Daan, geloof me.... De komende jaren denk je weer elke maand "leuker dan dit wordt het niet" .. en de maand erop denk je dat weer

(ik heb dat nu al 15 maanden lang en als ik anderen lees hier, blijft dat nog wel ff zo )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!fossiel zondag 5 juni 2005 @ 21:23:13 #24
2628 Karin
pi_27656249
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:
Daan, geloof me.... De komende jaren denk je weer elke maand "leuker dan dit wordt het niet" .. en de maand erop denk je dat weer

(ik heb dat nu al 15 maanden lang en als ik anderen lees hier, blijft dat nog wel ff zo )
Volgens ET zeg ik dat wel elke maand hier Maar inderdaad het is elke maand weer leuker ookal denk je dat dat echt niet kan.
  zondag 5 juni 2005 @ 21:25:34 #25
105888 renzell
pi_27656341
Fijn vooruitzicht!
pi_27657200
wat renzell zegt.. dit is inderdaad wel een erg fijn vooruitzicht. Het is ook zo bijzonder, al die (kleine) stapjes vooruit!

Had het er pas nog over met een vriendin van me.. ik voel me zo bevoorrecht dat ik zo´n bijzonder iets mag meemaken.... dat ontroert me soms zo ontzettend erg..
  zondag 5 juni 2005 @ 21:48:37 #27
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27657227
Wat een heerlijke geniet-verhalen! en het vooruitzicht dat het elke dag nog leuker is. Het is al zo geweldig.... Soms loop ik gewoon over van dat gevoel.
Maxim, wat ga je hard! Luuke wordt donderdag gewogen, denk een kilo of 7,5. (Ze waren toch van dezelfde week?). Nu even een beetje langzaam, dan kan je mam van je kleren genieten...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:18:19 #28
81992 Githa
pi_27658403
Lishe, volgens mij staat Luuke er niet eens bij in de lijst is dat op verzoek offuh mag ze er wel bij ....
pi_27658457
hoe is het met jordy githa?
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:32:16 #30
81992 Githa
pi_27658905
Goed hoor Daan Hollands welvaren bijna 7 kg.
We hebben die laatste fles eraf gehaald en hij mist hem niet eens hij slaapt heerlijk de hele nacht door...het is gewoon een heerlijk ventje en net wat jij al zei...ik ook denk elke dag dat hij "nu "op z'n leukst is en ik blijf me verbazen.
De echte spelletjes beginnen nu HIj kan me met sommige dingen na doen, zoals het sputteren met zijn lippen of hoe beschrijf je dat Geweldig, zo samen

MAAR ...meneer kan ook vreselijk drammen dan begint hij ineens te gillen en te schreeuwen, dat het lijkt alsof hij vermoord wordt.... als ik dan ga kijken krijg ik een BIG SMILE en ik hoef me maar om te draaien en hij begint opnieuw daar trappen we dus niet in en hij begint het gelukkig al door te krijgen dus ook dat neemt af..... Doet Dylan dat ook wel eens ?
  zondag 5 juni 2005 @ 22:40:26 #31
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27659213
herkenbaar Githa, heeft Maxim ook een handje van en ook heel erg zeuren, wij zeggen dan altijd " de duitsers komen, het luchtalarm gaat af"

Lishe, Luuke en Maxim zijn indd van dezelfde week
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:41:45 #32
81992 Githa
pi_27659255
Ik noem het ook altijd het "lucht alarm"
pi_27659284
Dylan is ook al met sommige dingen aan het uitproberen inderdaad... maar daar probeer ik niet teveel in te trappen.. alhoewel het soms wel moeilijk is!

Hij heeft de laatste tijd ook vaak "ruzie" met zn tijger! Dan ligt ie te slaan en te trekken aan die speeldingen aan zn staart en dan gaat ie er heel boos bij roepen.. gek kind

oh... en hij brabbelt zo lief de laatste tijd En hij gaat al een beetje echt lachen.. dus niet meer die lieve geluidjes als ie lacht maar echt zo´n schaterlachje! zo ontzettend lief!
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2005 @ 22:44:22 #34
81992 Githa
pi_27659353
jah dat schaterlachje hebben we hier ook al eens gehad ....en verrukt als we zijn van dat lachje, gaan natuurlijk allerlei capriolen uithalen om dat nog eens te krijgen.... en ben je nou toch gek Daar trapt hij mooi niet in

Martineke, wat jammer dat je bij babybrabbel maar 1 x op Maxim mag stemmen
  zondag 5 juni 2005 @ 23:25:11 #35
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27660787
Dat heb ik eigenlijk nooit gevraagd, van die lijst. Natuurlijk mag ze erop! Bij wie moet ik daarvoor zijn?
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 08:18:47 #36
81992 Githa
pi_27665106
quote:
Op zondag 5 juni 2005 23:25 schreef Lishe het volgende:
Dat heb ik eigenlijk nooit gevraagd, van die lijst. Natuurlijk mag ze erop! Bij wie moet ik daarvoor zijn?
Bij de modjes
Ik wilde het wel even voor je melden in het modtopic maaruh ...ik weet niet wanneer ze geboren is is wel zo handig he ....
  maandag 6 juni 2005 @ 09:03:14 #37
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27665555
quote:
Op zondag 5 juni 2005 21:17 schreef E.T. het volgende:

Haha, deze quote zou zo van mij kunnen zijn geweest.
Ik verbaas me er iedere keer weer over hoeveel leuker het iedere keer weer wordt.
Ik heb intens genoten van de eerste weken/maanden maar het wordt echt met de dag leuker.
En inderdaad, net iedere keer als je denkt dat het niet leuker kan
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_27666074
HELP!

Ik wil gaan overstappen op papflessen en fruithapjes enzo omdat ik merk dat Dylan niet meer verzadigt is van alleen een simpele melkfles. Hoe hebben jullie dat gedaan en op welke tijden geven jullie ongeveer dan zo´n papfles en de fruithapjes en groentehapjes?

Is het trouwens wel goed om met (bijna) 4 maanden hieraan te beginnen?
pi_27667672
nou, DB, het schijnt beter te zijn om wat langer te wachten, maar daar over zijn al vele discussie geweest. zie de vorige delen van dit topic.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:30:10 #40
3011 E.T.
pi_27667777
Zoals bixis al zegt, er zijn al talloze discussies over geweest. Persoonlijk zou ik wachten tot 6 maanden.
(volgens mij is er 2 delen terug nog een 'grote' discussie over geweest)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:30:16 #41
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27667780
Maxim krijgt ook fruithapjes vanaf 4 maanden, maar dan niet iedere dag. zo heb ik al aardbei en meloen en banaan en peer gegeven, heb het zelf beetje geprakt. stukjes leg ik hem ook voor (Rapley methode, heb ik van Poemojn ) maar die pakt hij nog niet, ja om mee te spelen, maar niet om te eten komt vanzelf wel.

ik heb 1 x groentehapje gegeven, maar daar wacht ik nu mee tot 6 maanden. vond maxim trouwens wel lekker (was wortelhapje).

papfles en zo hebben we hier nog niet gedaan, wacht ik ook mee tot 6 maanden.

als Maxim fruit krijgt geef ik hem dat tijdens ons avondeten om hem erbij te betrekken.
pi_27667878
quote:
Op maandag 6 juni 2005 10:30 schreef E.T. het volgende:
Zoals bixis al zegt, er zijn al talloze discussies over geweest. Persoonlijk zou ik wachten tot 6 maanden.
(volgens mij is er 2 delen terug nog een 'grote' discussie over geweest)
ik heb ff gezocht maar 't was alweer 3 delen terug, beginnend vanaf ongeveer hier.
  maandag 6 juni 2005 @ 10:40:10 #43
3011 E.T.
pi_27668106
tnx bix!
pi_27669957
oke.. dus het beste om gewoon niet te doen dus.. Ik ga het iig dus niet uitrpoberen.. ik wil niet dat mijn kind de rest van zn leven aan allergieen lijdt omdat zn moeder niet kon wachten om m fruithapjes en groente te geven.

Dank jullie wel voor de informatie!

nog een vraagje.. is een papfles ook echt "slecht" voor 6 maanden? want dat kon ik er niet echt heel goed uithalen..
  maandag 6 juni 2005 @ 11:44:19 #45
3011 E.T.
pi_27670210
Alles wat geen melk is, valt officieel onder 'bijvoeding'
pi_27670600
Wat een heerlijke positieve verhalen hier. Heel leuk om te lezen
  maandag 6 juni 2005 @ 13:03:29 #47
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27672416
Hier gaat het ook al zo goed, Demi slaapt nog steeds door en de darmkrampjes blijven weg.
Ze is al uit een aantal kleertjes gegroeid en ze begint een beetje meer geluid te maken met het lachen, klinkt erg lief.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_27673852
Daan wij zijn begonnen met pap (rijstebloem) met 4 maanden, want Djulian had meer nodig dan alleen de melk. Wij mochten er op advies van de arts mee beginnen ondanks zijn allergie. De pap word wel als bijvoeding gezien, maar vaak wel als eerste stap naar de bijvoeding gegeven.
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 14:21:45 #49
81992 Githa
pi_27675005
Ik moest van het cb nu beginnen met een papfles, dit omdat Jordy zo'n honger had. Beter een papfles als extra voeding, aldus de kinderarts hier.
pi_27679938
Ja psies dat zeiden ze hier ook Githa.

Djulian heeft weer iets gegeten waa hij niet tegen kan, hij heeft zo erg de dunne. Zo zielig want nu ligt zijn bips open en niks helpt.
  maandag 6 juni 2005 @ 16:34:23 #51
24361 Neva
Mania lovin'
  maandag 6 juni 2005 @ 17:09:13 #52
105888 renzell
pi_27681212
Fijn Snake!!! Van hoe laat tot hoe laat slaapt Demi ongeveer?
pi_27681621
tis zo moeilijk dat alles en iedereen wat anders zegt....
pi_27682445
Dat komt ook doordat allergieen voor rijst bijv hier nauwelijks voorkomen. Rijstepap geven aan baby's wordt hier dus snel als 'onschuldige bijvoeding' gezien, er wordt vaak gedacht dat je daar niet allergisch voor kunt zijn/worden. Terwijl het in Japan in de top-3 van voedselallergieen staat (met melk en ei). Als het dus niet nodig is kun je beter een andere oplossing zoeken dan bijvoeding/papfles.
  maandag 6 juni 2005 @ 19:05:46 #55
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27684605
Daan het beste kun je je eigen gevoel volgen. ik heb ook al zoveel verschillende dingen gehoord en gelezen dat ik nu maar eigen lijn trek/ of heb getrokken.
landelijke campagne is indd dat het het beste is om te wachten tot 6 maanden, maar als er geen allergieën in je familie voorkomen, en je het heel erg rustig aan doet, 1 smaak tegelijk en ook zeker niet teveel geven natuurlijk, kijken hoe je kind erop reageert, mag t best. (aldus mijn cb)
  † In Memoriam † maandag 6 juni 2005 @ 20:59:04 #56
81992 Githa
pi_27688701
Idd Daan niemand kent Dylan beter als jij zelf .... Je hoort ook overal wat anders en kinderartsen zijn al helemaal een stuk gemakkelijker... lekker je eigen gevoel en gezond verstand volgen
  maandag 6 juni 2005 @ 23:05:32 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27693269
Morgenochtend moet Maria weer op controle in het ziekenhuis.
Duimen jullie? Dankjewel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_27693511
Hier duimen we Sugar!!!
pi_27694821
Hier ook, zal aan Maria denken morgenochtend!
It's all up to you
  maandag 6 juni 2005 @ 23:49:36 #60
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27694899
Wij uiteraard
pi_27695614
Hier wordt dan ook geduimd.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:37:09 #62
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27698343
Wij duimen mee, Sugar en Maria!
Zo knap dat jullie het zo goed volhouden en zo consequent zijn!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 08:23:41 #63
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27698635
Oe, Maria op controle!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_27698916
duim duim duim duim duim, Maria go girl
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 7 juni 2005 @ 09:41:54 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27699981
Arme Djulian.

Maria en Sugar, ik duim hoor

Renzell, meestal slaapt Demi van 23.00 uur tot 6.30,een flink stuk achter elkaar dus.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 10:30:56 #66
81992 Githa
pi_27701225
Maria
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:44:44 #67
105888 renzell
pi_27701635
Wat heerlijk Snake! Luxe hoor.

Julius doet het de laatste tijd ook zo goed. Vannacht kwam ie om 05.15 voor een tussendoorvoeding en vanochtend pas weer om 09.45uur. Dus ik heb lekker uit kunnen slapen, hihaaaaaaaa! En dat doet ie dus nu steeds, en hij heeft ook een paar keer doorgeslapen tot een uur of 07.00uur, dus het gaat echt de goede kant op.

Sugertje; natuurlijk duim ik hier heel hard voor je mee! Wat zou het fantastisch zijn als ze zouden zeggen dat dat beugeltje eindelijk af mag he?! Nou ja, maar te te veel verwachten, maar spannend vind ik het wel.zeg.Stel je nou toch voor; een kruipende, rollende Maria! Superleuk toch?! Succes meis!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 10:49:24 #68
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_27701785
oeh spannend sugar hier duim ik ook
pi_27704534
Sugar: weet je al iets?
---------------------------------------

Damon is echt een duimer maar David heeft uiteindelijk gekozen voor zijn vingertjes. Hij maakt er ook van die futsj futsj geluidjes bij

dinsdag 7 juni 2005 @ 13:02:51 #70
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_27705642
ah wat schattig
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 13:19:34 #71
81992 Githa
pi_27706255
David

Hier weer eens iets stoms
Vriendje had gisteravond, heel laks zoals hij altijd wel doet Jordy's jasje op de keukentafel gegooid. Nu heb ik op de keukentafel 2 van die glazenbollen staan met lampenolie erin.
Hij had dus een punt van de jas precies op een van die lontjes gegooid.
Ik liep vanmorgen al * snuf*snuf* wat ruik ik toch....zie ik net ineens zijn jasje liggen maar dan veel donkerder van kleur....HEY! het lijkt wel of hij nat is
ja ja, je raad het al ....helemaal doordrenkt met lampenolie nou dat verklaard gelijk die stank

Hij staat nu in de week en veel olie is al boven komen drijven nu dr vraag hoe ik die dadelijk uit het water, langs de olie ga krijgen
Hoop wel dat ik het eruit krijg jammer hoor.....iemand huis,tuin en keuken tips ?
pi_27706376
Oma weet raad: klik.

Mijn schoonmoeder is gek op dat boekje, en weet veel van dat soort vlekkentips, dus als je er niet uit komt wil ik haar nog wel voor je bellen.
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 13:25:30 #73
7074 moussy
kuttekop
pi_27706452
drupje afwasmiddel in de emmer doen
Je zou er haast een boek over schrijven!
  FOK!fossiel dinsdag 7 juni 2005 @ 13:28:11 #74
2628 Karin
pi_27706534
Ben te laat om te duimen voor Maria
Hoe is het gegaan op controle?

David Wat een ontzettend schattig gezicht is dat!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:59:21 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27709568
Dankjulliewel voor al het geduim!

Ze moet de beugel helaas helaas helaas nog in elk geval tot oktober (nog 4 hele maanden) om! Niet leuk, hè? Maar hij werkt wel en het ziet er ook weer beter uit dan vorige keer (maart).
Toch niet leuk. Meestal mag ie na een halfjaar echt wel af, maar bij Marietje dus niet, jammer genoeg.

David is wel érg lief!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 15:03:52 #76
43556 miss_dynastie
pi_27709711
Ah, shit, sjoeg, waarschijnlijk hadden jullie er wel een beetje rekening mee gehouden, maar toch is het helemaal niet leuk Maria
pi_27709755
Sugar balen dat ze hem nog 4 maanden om moet.
Gelukkig is er wel verbetering te zien.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:05:45 #78
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27709760
Jee Sugar, wat moet ze die beugel dan lang om zeg... Jammer hoor...
Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:09:31 #79
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27709883
Ja, hè Mel? Vind ik ook.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:16:36 #80
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27710092
Stom dat het nog een tijdje moet, Sugar
Geef Maria maar een extra grote dikke knuffel (als ze die al niet gehad heeft). (En neem er zelf ook een). En ooit, ooit, in oktober zijn jullie ervan af! En dan kunnen jullie supertrots op jezelf en Maria zijn!!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:38:23 #81
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27710904
Het is ook heel jammer, en pech en sneu.
Arme Maria arme Moeder Maria
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:39:28 #82
61800 Rottdog
pi_27711413
Jammer voor Maria Sugar

Dutchie hoe is het met jou ondertussen?
Nog maar even en dan is het zover word jullie kereltje 1 jr
Geniet er lekker van iig en daarna tot snel weer in het dreumestopic
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27711886
Ach wat balen Sugar, dat is niet leuk Kusje voor maria en voor jou ook maar eentje dan
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 16:16:29 #85
81992 Githa
pi_27712266
He bah ! Sugar wat balen dat ze hem nog eens 4 maanden langer om moet.... en het duurt al zo lang wel een goed nieuws dat hij iig wel zijn werk doet.

Maria dikke knuffel hoor
pi_27712672
Balen Sugar! Ik ga toch eens wat anders op dat duimen verzinnen want het helpt voor geen meter
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:41:18 #87
105888 renzell
pi_27713324
Maria en Sugar

En mag ik even zeggen dat David echt een om op te eten zo lief jongetje is!
  † In Memoriam † dinsdag 7 juni 2005 @ 16:41:43 #88
81992 Githa
pi_27713344
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef snoopy het volgende:
Balen Sugar! Ik ga toch eens wat anders op dat duimen verzinnen want het helpt voor geen meter
aan dat "wat anders" dacht ik gelijk aan het werkwoord van vinger ipv duim laten we die maar niet doen he
  Jubileum moderator dinsdag 7 juni 2005 @ 19:19:06 #89
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27717815
Agossie arme Maria betekend dit nu wel dat ze niet geopereerd hoeft te worden Sugar?
Best een ernstige dysplasie nu ze zo lang in de spreidbroek moet zeg.....

Ik ben trouwens helemaal gesmolten bij de foto van David
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 7 juni 2005 @ 19:42:05 #90
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27718486
Ah wat sneu voor Maria dat ze nu nog 4 maanden die beugel om moet zeg Maar gelukkig doet ie wel goed zijn werk, en kan zo hopelijk een operatie voorkomen worden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27718785
Wat vervelend Sugar
pi_27719370
Kreeg vanmiddag telefoon van mijn vriendin dat de Villa Happ 50% korting heeft.
Weet niet meer wie er nou vroeg om dat ff te melden , maar bij deze...

Isis is in elk geval alweer schandalig verwend.
  FOK!fossiel dinsdag 7 juni 2005 @ 20:30:45 #93
2628 Karin
pi_27720274
He wat jammer voor Maria
  dinsdag 7 juni 2005 @ 21:14:35 #94
3011 E.T.
pi_27721984
wat sneu voor Maria zeg..
pi_27723125
maria wat jammer meid! maar nog even volhouden hoor! dan komt alles weer goed..
pi_27723258
Ah, wat jammer dat Maria de spreidbeugel nog niet af mag Sugar. Gelukkig is er wel verbetering te zien

Dutsjjjjjjjjjj, hoe is het met "de ikbeningedachteneenjaarterugaanhetlevenBlues" ?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_27725637
Wat jammer, Maria!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:11:38 #98
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27726665
Sugar en Maria, jammer maar toch stiekum wel positief nieuws!

Ja.. en hoe gaat het hier? We hebben net de slingers en de ballonnen opgehangen en ik voel me raar. De zitten toch best hoog nu merk ik. Ik, de nuchterheid zelve.
De hele dag zijn er al van die "vorig jaar.."momenten. En ik voel me volgens mij bijna net zo als vorig jaar. Toch een gevoel van zenuwen, maar minder opgeblazen dan vorig jaar.
Het kriebelt gigantisch van binnen. Mijn baby is morgen echt een dreumes. Zo veel meegemaakt met hem dit jaar..
Het is ook zo'n lekker knulletje .
En hij merkt van al die kriebels van zijn mama helemaal niks, want hij ligt heerlijk onwetend lief te slapen.
God, wat hou ik van hem.
en nu stop ik, want ik sla door.
pi_27726755
shit sugar! gelukkig is er wel vooruitgang te zien, en is Maria er nu al wel goed aan gewend, maar toch, het zou zooo fijn zijn als ie af mocht!

en David wat ben je toch leuk!

oeh dutchiiieee het is bijna zover!

Anna beweegt de laatste dagen al de hele box door, leg ik haar met d'r hoofd de ene kant op, even later ligt ze helemaal andersom. het slapen gaat momenteel wat minder goed, al een paar dagen wil ze maar erg weinig slapen overdag en is ze er 's ochtends ook weer wat al te vroeg bij (5.30u ). vanavond ging ze er gelukkig wel zonder al teveel mopperen in.

oja en Githa nog even over die kinderstoel-kwestie uit 't fototopic: ik vind 't echt erg vroeg om een kindje van 4 maanden al in een kinderstoel te zien zitten! maar jordy had er zo te zien wel veel plezier in, en je moet 't ook helemaal zelf weten hoor. ik zou er gewoon zelf nog helemaal niet aan denken. als ik 't me goed herinner zijn we er bij Piet pas mee begonnen toen hij aan 't brood ging, met een maand of 7 geloof ik. voor die tijd kreeg hij z'n hapjes in de wipstoel.

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 07-06-2005 23:58:08 ]
  dinsdag 7 juni 2005 @ 23:56:56 #100
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27727978
Thijs zit hier nog niet eens in de kinderstoel, omdat hij nog niet zelfstandig kan zitten.
Als hij gaat eten zet ik hem in zijn wipstoeltje en dat gaat goed.

Dutchie slaap lekker en heeel veeeel plezier morgen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_27728047
Dutchie, geniet ervan!
  woensdag 8 juni 2005 @ 07:54:41 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27731424
Wat een lieve reacties allemaal van jullie. Dankjewel, doet me echt goed!

Dutsj, what a day!
Geniet ervan, Léonnetje zo groot...
pi_27731628
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef dutchie het volgende:
God, wat hou ik van hem.
en nu stop ik, want ik sla door.
Ik zo met je mee doen
Wat een rare emoties hebben we er toch bijgekregen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 8 juni 2005 @ 08:36:41 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_27731679
Sugar, wat een tegenvaller joh Aan de andere kant positief dat de beugel zijn werk goed doet natuurlijk. Maar 4 maanden is erg lang
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_27731962
Inderdaad een tegenvaller zeg, Sugar. Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen

Is inderdaad een goede oplossing, Bar en Mar, om hem in het wipstoeltje eten te geven (ik gebruik dat ding nooit maar misschien komt het stoeltje toch nog een keer van pas). Ik kan het me bij Damon niet meer herinneren hoe of wat, erg heh .

Bix, hoe zou dat toch komen dat het ene kind zo makkelijk slaapt en het andere niet. Maar Anna is verder wel rustig toch? (David slaapt 's avonds en 's nachts prima maar overdag ook niet zoveel).
Leuk dat ze zo beweeglijk is in de box
  woensdag 8 juni 2005 @ 11:48:42 #106
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27736384
Dutch jullie zijn weer als eerst hoor! Léon is nu toch echt 1 jaar geworden
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:16:30 #107
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27737216
jammer sugar.

David, wat een heerlijke foto van je.

Dutchie, van harte gefeliciteerd en veel pleizer.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:31:26 #108
105888 renzell
pi_27737639
Dag Dutch! Mooie dag voor jullie.
  woensdag 8 juni 2005 @ 12:33:19 #109
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27737685
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef bixister het volgende:
oja en Githa nog even over die kinderstoel-kwestie uit 't fototopic: ik vind 't echt erg vroeg om een kindje van 4 maanden al in een kinderstoel te zien zitten!
hier zit maxim al een maand of 2 in de kinderstoel, geweldig vind hij t, hij word er zo helemaal bij betrokken bij alles.
in het begin op de schuine stand (wij hebben een verstelbare) net zoals het wippertje, en nu zit hij rechtop in zn stoel.
pi_27739192
dutch.. van harte gefeliciteerd! 1 jaar al... een prachtige zonnige dag om het te vieren!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:01 #111
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27739909
1 grote ronde buik van
1 kaboutertje dik

1 spannende dag
11.47 klonk je 1e kleine snik

1 lief klein mannetje
1 grote brok in mijn keel

1 moment, in mijn geheugen gegrift
1e oogcontact en je wordt stil

1 handje ligt tevreden op mijn borst
1 moment voor onszelf op 1 mooie dag

1 traan (en nog veel meer) maar vooral
1 grote lach

1 en velen ondergespuugde slabbers en kleren
1 bijna stukgezogen pink

1 grote deugniet in ontwikkeling
1 en al plezier in onze bink

1 knietje trek je op en de ander volgt snel
1 veel te snel kereltje sjeest langs mijn been

1 koppie die straalt als de zon
1 paar armen slaat zich om me heen

1 mooi stel,
papa en jij
1 voor 1
van mij

1e lach, 1e dans,
1e verdrietjes, 1e angst
1e van hopelijk 2 (of als het aan papa ligt 3)
1 erbij en dan is ons gezin in balans (volgens papa nog nie)

1 jaar vallen en opstaan
1+1+1=1

1 kamer vol met slingers en ballonnen
1 jongetje kijkt vol verbazing om zich heen

1 lief klein groot mannetje Léon,
Mijn hart barst bijna van trots, want hij is nu
1
pi_27739960
wow... kippevel wat moooooi!
pi_27740056
Oooooooooooow..........

W ~ H ~ T
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:55 #114
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27740237
Nee Dutch wat doe je
pi_27740531
Ophouden hoor
pi_27740721
Mooi Dutchie

En die 3, daar houden we je aan.
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:27 #117
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27740906
Hahaha!! Stelletje watjes!
pi_27740978
Dutchie mooi!!!
* Anitra gaat ff zakdoekje pakken
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:25:58 #119
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27741344
Dutchie wat een lief gedicht zeg!!!
Hartelijk gefeliciteerd met je grote kleine mannetje!!! Wat gaat de tijd hard...

Noa was twee dagen geleden precies een half jaar! Dus nog maar op de helft...
pi_27741355
Dutchie, *kippenvel*
  woensdag 8 juni 2005 @ 15:49:21 #121
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27744472
Dutchie, wat lief!
Gefeliciteerd voor en met je zoon, jou en je man.
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:02:13 #122
61800 Rottdog
pi_27744955
Daaag Dutch en Daaag Leon tot over een paar dagen in het dreumestopic
pi_27745400
Dutchie, wat mooi! (haha, niet verstandig met al die hormonen die hier rondvliegen in OUD)

*gaat ook even een zakdoekje pakken*

Vriendje vroeg al net of ik verkouden was
It's all up to you
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2005 @ 19:05:17 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27750657
Dutchie wat doe je ons aan
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:12:33 #125
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27750935
Ja Lois, geef mij er ook maar eentje.

Gefeliciteerd Dutsj, Mr. Dutsj en natuurlijk Leon!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 19:16:41 #126
81992 Githa
pi_27751100
Dutchie wat mooi nogmaals gefeliciteerd met de kleine grote vent Léon

heel veel plezier in het volgende topic
  woensdag 8 juni 2005 @ 20:41:31 #127
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27754073
Wat kan het toch hard gaan met die kleintjes he...
Hij is amper 5 weken oud en is nu al uit zijn eerste pyamaatjes gegroeid (maatje 50/56) Ook die allerkleinste rompertjes beginnen strak te zitten.
Bij het was opvouwen zat ik voor het eerst afscheid te nemen van de eerste en kleinste dingetjes...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27756118
Ooit waren er goeie tips gegeven voor kapotte billetjes.
Weet iemand ze nog?
Want Djulian zijn billetjes zijn tot bloedens toe open en niks helpt, zelfs de hydrocortisonzalf van de dokter niet
We hebben ondertussen al van merk luiers verwisseld en dat helpt ook niet echt.
pi_27756296
ik heb wel eens zo'n antischimmelmiddeltje van de dokter gekregen. Dat hielp goed. Maar dan moet het natuurlijk wel een schimmelinfectie zijn lijkt me. Succes.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:40:03 #130
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_27756329
Maizena in de luier strooien, Anitra. Zelf geen ervaring, maar hoorde dat het goed helpt!
Sterkte ermee!

Oh, maar da's natuurlijk wel puur om poep te verdikken, dus om kapotte billen te voorkómen. Wat er nu helpt tegen zijn inmiddels kapotte billen weet ik dus niet.
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 21:46:23 #131
81992 Githa
pi_27756660
Anitra poemojn gaf me laatst de link "oma weet raad" en nu staat daar ook wat over luieruitslag .... het proberen misschien waard ?

Djulian je hebt het toch zwaar te verduren he mannetje...ik hoop dat het snel over is.
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:49:10 #132
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27756777
Zinkolie? Ik heb geen idee, hoor wel eens mensen daarover. Zielig

Heldin in onderbroek

† In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 21:51:34 #133
81992 Githa
pi_27756893
Jolie wat goed

Je mama mag je met recht heldin noemen
pi_27756943
Jolie wat goed!!

Hier verder ook geen tips, Anitra.. Sterkte voor Djulian!

/edit
2 zielen 1 gedachte Githa
  woensdag 8 juni 2005 @ 21:52:58 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27756950
Jolie Dappere meid!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_27756983
Jolie
pi_27757140
Thanks!!!
Ik ga morgen het kruidvat maar eens overvallen voor vaseline en mischien die olijfolie tip uit oma weet raad proberen.

Jolie geweldig hoor je met dat handje voelt
  Jubileum moderator woensdag 8 juni 2005 @ 21:59:43 #138
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_27757236
Jolie
Eva ♥ en Iris ♥
pi_27757497
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef Anitra het volgende:
Thanks!!!
Ik ga morgen het kruidvat maar eens overvallen voor vaseline en mischien die olijfolie tip uit oma weet raad proberen.
ik zou toch niet zo snel vaseline op die open plekken smeren Anitra! Dat sluit ontzettend af en dan gaat het helemaal niet over Bij de apotheek kan je zo'n zalf kopen met een percentage vasline erin. Dat is beter dacht ik.
pi_27757988
quote:
Wondjes
Het is zelfs mogelijk dat een baby met luieruitslag open wondjes heeft. Dit komt vaak door het schuren van de luier. Dek die wondjes af met gaasjes waarop zalf (bijvoorbeeld Sudocrem) is gesmeerd. Gebruik bij open wondjes geen talkpoeder. Deze kruimelt namelijk en ook dit kan weer irritatie veroorzaken. Lucht werkt positief op luieruitslag, dus zorg ervoor dat de luiers die je gebruikt luchtdoorlatend zijn en het vocht goed opnemen en isoleren.
quote:
Luieruitslag kan gepaard gaan met een schimmelinfectie. Een schimmelinfectie veroorzaakt een vochtige, rode uitslag met witte of rode pukkeltjes. Raadpleeg het consultatiebureau of de huisarts als u denkt dat uw baby een schimmelinfectie heeft.Bron
pi_27758237
Oh ehhh pfff ff denken, kan het proberen met gaasjes, die heb ik nog liggen, maar met gaasjes gaat ook de poep en de plas tussen zitten en dat is wat het veroorzaakt omdat hij dus iets gegeten had waar hij niet tegen kon en dus een aantal dagen zulke zure en dunne ontlasting gehad waardoor het open is gegaan.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:25:48 #142
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27758354
Misschien dan heel vaak die gaasjes (en luier) verschonen dan Anitra? En zoveel mogelijk met de blote billetjes in de lucht. Wel lastig zeg, en zielig voor die arme Djulian. Hopelijk is het gauw over!
©Dumbo
  † In Memoriam † woensdag 8 juni 2005 @ 22:28:44 #143
81992 Githa
pi_27758474
Jah idd Tex zoveel mogelijk in zijn blote billen laten rond sjouwen lijkt me dan....ook niet ideaal natuurlijk.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:37:46 #144
61800 Rottdog
pi_27758857
Jolie meissie geweldig
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:42:34 #145
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27759022
Ik vind d'r stoer.
Ze moest wel alleen daar zitten. Niet draaien en niet in bad. En ik mocht niet meer dichtbij komen dan ging ze huilen. Ze heeft nog wel even bij op de arm gezeten vlakbij de straal maar niet eronder. Heel knap, heel lief! Heel trots vooral.
pi_27759535
Dutchie ik ben enorm laat maar mooie stuk tekst ik hoop dat jullie genoten hebben

Jolie wat fijn Ben trots op je net als je mama Luchtbel ben blij voor je

Hier hadden we wat "raars"

Thijs gisteracht ineens gillend en krijsend wakker, dus ik ga even polshoogte nemen, nou stoppen ho maar, krijsend en gillend, dus maar uit zijn bedje gehaald en flesje opgewarmd
4 slokken en weer krijsen gillen en zich met zijn beentjes omhoog duwen.
bij papa op de arm hielp niks, rondlopen ging voor 5 min goed.
Na een goed half uurtje werd hij wat rustiger en heb ik hem bij mij op mijn buik gelegd en zachtjes over zijn rugje gewreven, hij viel in slaap tot de volgende morgen uurtje of 7

Vandaag ging het overdag gewoon goed, heb hem amper gehoord, maar om 20.00 uur hadden we precies het zelfde als gisternacht, het zelfde eerder toegepast en meneertje is in slaap gevallen en ik heb hem zo in zijn bedje gelegd en daar slaapt hij nu nog steeds....
pi_27759777
luchtbel, wat fijn! en jolie, superstoer van je!

anitra, vervelend zeg zulke kapotte billetjes. ik zag die maizena tip langskomen hierboven maar las laatst ergens dat dat toch ook weer achterhaald is. nou ja, het is toch ook vooral uitproberen is mijn ervaring. de ene keer werkt sudocrem (jaja zonder e, lelijk he) het beste, de andere keer zinkzalf, en een derde keer de VSM gecombineerde calendula-zinkzalf. wat langer in blote billen laten liggen is ook een goede tip ja. maar 't zou ook best een schimmelinfectie kunnen zijn zoals al genoemd is, dan werkt zo'n miconazol-zalfje vaak heel snel, tegenwoordig zo bij de apotheek te krijgen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:07:05 #148
3011 E.T.
pi_27759945
Jolie wat goed!!!

Anitra, maizena heb ik idd vaker gehoord, zelf zweer ik bij Hexamidine zalf van Natusan. (werkte ook erg goed bij smetplekjes hier).

Bar, Saskia heeft dat ook wel eens gehad dat ze 's avonds ineens wakker werd en een half uur of uur lang aan 't huilen was. Idd, bij mij in slaap gevallen; in bed gelegd en doorgeslapen. Misschien de eerste keer dromen?
pi_27759974
bar&mar wat sneu dat Thijs dan zo hard moet gillen zeg. hopelijk slaapt hij de rest van de nacht wel rustig door en is die buikpijn(?) over.

[edit]ja, dromen kan ook soms ineens zulke heftige huilbuien opleveren, ik herinner me nu dat we dat met Piet ook een tijdje hebben gehad vorig jaar. [/edit]
pi_27760178
jayden heb nu al een week of 2 zijn billen, balzak en plasser tot bloedens toe kapot. en het enige wat we kunnen doen is bij hem hem heel veel in zijn blote gat laten spelen en het dweilapparaat gewoon in de kamer laten staan. Iedere keer als tie plast of poept gaat ie in een koud sodabadje met zijn billen en hup weer verder spelen. snachts gaat ie in een dikke laag uierzalf van bogena en dan herhaalt de dag er na ons ritueel tot eindelijk die drie kiezen door zijn en dan hoeven we met een beetje mazzel nog maar 1 ronde deze ellende (als hij blijft doen wat ie nu altijd doet) en dan is 'eindelijk' zijn gebit compleet

als we weg gaan gaat ie in de uierzalf mee, en bij thuiskomst gaat zodra ik de tijd ervoor heb (en hij weer wakker is) alles weer uit.
pi_27760670
Als het dromen zouden zijn, dan had hij het ook niet om 20.00 uur weer moeten hebben want toen lag hij nog niet in zijn bedje.

Ik heb nog even zitten denken dat hij misschien niet zo goed tegen de nutrilon melk zou kunnen, maar dan zou hij er smorgens en smiddags ook last van moeten hebben lijkt mij...

Nu is hij zoiezo al weken niet "normaal" Hij is echt helemaal veranderd, zo kon hij uren alleen spelen zo houd hij het nog geen 5 min uit, wandelen vond hij schitternd, nu houd hij het amper een goed half uurtje uit.
Huilen is echt krijsen geworden, wat het is geen flauw idee, maar leuk en fijn is anders
Maar goed het kan zo weer normaal worden en vergeet je dit ook weer

Thijs was net wakker en heb hem net even een flesje gegeven (200 cc) hij heeft het lekker opgedronken en ligt nu weer in bed.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bar_en_Mar op 08-06-2005 23:43:07 ]
pi_27761450
Ik laat hem idd zoveel mogelijk bloot rond kruipen, op de koude vloer zitten met zijn blote bips vind hij heerlijk. Is soms ook een geinig gezicht, stukkie kruipen, dan zitten en die blik van: dit is heerlijk.
Schimmel is het ook niet want dan was het al weg geweest met de zalf van de dokter.
Tandjes is het ook niet, want was hij de eerste met zijn ondertanden, zijn boven tanden zitten nog ver verstopt.
Ik ga dus verder met blote billen en zal alle tips proberen tot we het wonder middel gevonden hebben.

Bar savonds/snachts werken de darmen op hun hoogst. het zou daardoor dus best kunnen dat je overdag (bijna) geen reactie ziet en later wel. Wat je kan proberen is om een pak hypoallergene opvolgmelk te halen en dan kijken of hij minder last heeft.
pi_27761483
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Ik laat hem idd zoveel mogelijk bloot rond kruipen, op de koude vloer zitten met zijn blote bips vind hij heerlijk. Is soms ook een geinig gezicht, stukkie kruipen, dan zitten en die blik van: dit is heerlijk.
Schimmel is het ook niet want dan was het al weg geweest met de zalf van de dokter.
Tandjes is het ook niet, want was hij de eerste met zijn ondertanden, zijn boven tanden zitten nog ver verstopt.
en kiezen ?? hij hoeft natuurlijk niet de juiste volgorde aan te houden....
pi_27761542
Anitra hoe lang heeft Djulian er nu last van ?
pi_27761610
ehhh daar heb ik nog niet naar gekeken Knor, maar ik voelde niks scherps toen mijn vingers op gegeten werden vandaag

Het begon 1,5 week geleden en toen leek het weg te gaan, maar sinds vrijdag dus ineens weer heel erg
pi_27761658
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
ehhh daar heb ik nog niet naar gekeken Knor, maar ik voelde niks scherps toen mijn vingers op gegeten werden vandaag

Het begon 1,5 week geleden en toen leek het weg te gaan, maar sinds vrijdag dus ineens weer heel erg
Maar zodra je iets scherps voelt zijn ze er al Jayden heb juist alles kapot in de aanloop er naar toe, zodra de bobbels en verdikkingen er zitten bloed hij, zodra ze door zijn geneest het hele zaakie weer
pi_27761813
Meestal ligt de oorzaak bij de baby zelf. Uitslag komt vaker voor als de tanden doorkomen, de baby diarree heeft of ziek is en bij verandering van omgeving of voedsel.
Soms is er een infectie in het spel. Als de uitslag niet binnen enkele dagen duidelijk verbetert moet de huisarts er even naar kijken.
Luieruitslag gaat het snelst over als de baby af en toe een halfuurtje in zijn/haar blote billen kan liggen. Maak de billen voorzichtig met water schoon (geen lotions, olie of handige babydoekjes gebruiken, deze kunnen juist irritaties geven), föhn ze eventueel droog en breng een dun laagje zinkolie op.
In de luier kan een zijden inleg gebruikt worden, dit heeft een verkoelend effect. Vaak zie je na één verschoning al dat het ‘vurige’ van de uitslag weg is.
Gebruik een wollen broek, of omslag, deze is het meest ventilerend en houdt de billetjes koel.
Als uitslag vaak voorkomt, probeer dan een ander wasmiddel, minder wasmiddel, of gebruik in het wasverzachterbakje een half kopje azijn. Zo nodig de luiers extra spoelen

Dit heb ik even opgezocht Anitra misschien kun je er wat mee en misschien ook niet
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:10:05 #158
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_27765451
had moussy niet ooit de tip om spul tegenvoetschimmel (?) te gebruiken?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_27766184
ladyS dat is hetzelfde als spul tegen 'andere' schimmelinfecties. maar die werkzame stof zit inderdaad ook in voetpoeder, dus dat zou je kunnen gebruiken ipv zo'n zalfje. maar als het zalfje al niet werkt, is het waarschijnlijk niet zo'n schimmelinfectie.
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:52:06 #160
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766211
Bar_en_mar: wat jij hebt opgezocht gaat ervan uit dat er katoenen luiers worden gebruikt
Vond ik wel even grappig.

Overigens: wat ik deed was eerst met een hypoallergeen lotiondoekje Noa's billen schoonmaken bij een poepbroek (dat vind ik wat zachter) en daarna met een washandje met water nog even schoonmaken, en afdrogen met een hydrofieldoek. Daarna Sudocrème erop (werkte echt een stuk beter dan de Zwitsal zinkzalf, wat een oplichters daar) en binnen twee dagen was het over.

Daarvóór was het al 5 dagen bezig, toen ik Sudocrème kocht ging het binnen twee dagen écht over, eerste dag al een stuk minder.
pi_27766243
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Suzanna het volgende:
Daarna Sudocrème erop (werkte echt een stuk beter dan de Zwitsal zinkzalf, wat een oplichters daar)
nou ja, soms werkt zinkzalf echt beter hoor. het is hier een beetje afhankelijk van het soort uitslag.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 09:57:28 #162
81992 Githa
pi_27766326
Zo zie je maar dat ieder kind anders is, anders doet en anders reageerd
pi_27766351
Sudocrème is volgens mij hetzelfde soort spul als de Zwitsal zinkzalf, smeert alleen veel gemakkelijker uit heb ik gemerkt. Juist met rode/open billetjes is dat belangrijk want met de Zwitsal crème veegde je soms het rode vel eraf.

Lang geleden maar ik weet het nog goed!
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:59:08 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766370
Okee Bix, misschien was ik wat snel met mijn oordeel heb namelijk niet heel veel ervaring met uitslag, Noa had nooit uitslag tot vorige week, toen bloedde het ook ineens. We dachten aan tandjes, maar die voel ik nog steeds niet...
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:01:44 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766438
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Wat kan het toch hard gaan met die kleintjes he...
Hij is amper 5 weken oud en is nu al uit zijn eerste pyamaatjes gegroeid (maatje 50/56) Ook die allerkleinste rompertjes beginnen strak te zitten.
Bij het was opvouwen zat ik voor het eerst afscheid te nemen van de eerste en kleinste dingetjes...
Nog even een reactie hoor...
Da's best snel dat hij daar al uitgegroeid is, of niet? Hoe lang istie?

Ik vind het afscheid nemen van leuke kleertjes die ze 'toevallig niet meer past' ook best moeilijk hoor. Maar wie weet hebben we straks weer een meisje en kan die ook weer die leuke dingetjes aan.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:04:31 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_27766532
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef bixister het volgende:
ladyS dat is hetzelfde als spul tegen 'andere' schimmelinfecties. maar die werkzame stof zit inderdaad ook in voetpoeder, dus dat zou je kunnen gebruiken ipv zo'n zalfje. maar als het zalfje al niet werkt, is het waarschijnlijk niet zo'n schimmelinfectie.
ah ok.. het precieze verhaal wist ik niet meer
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_27766575
87A7Yyh&^&jh^bibm<ZB Thijs dus

Straks ga ik met Thijs naar de opendag van hier de chrech.

Hier is de nacht zonder gegil en gekrijs gelukkig
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:17:14 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766854
Bar: pasgeleden (drie nachten geleden o.i.d.) werd Noa ook ineens krijsend wakker. Wilde ook niet rustig of stil worden en uiteindelijk met de fles werd ze ietsjes rustiger...maar nog steeds heel onrustig de fles drinken, af en toe huilen onder het drinken, fles wegduwen, toch willen drinken..

Daarna legde ik haar in bed, toen ik opstond om haar in bed te leggen huilde ze weer heel zielig, ik leg haar in bed, ze legt haar hoofdje opzij en slaapt....

Dat was echt lief!!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:17:18 #169
81992 Githa
pi_27766855
Thijs wat goed ...dus jij hebt een goeie nachtrust gehad Bar

Djulian, hoe is het vandaag met je? .....
pi_27767026
Zijn billen zijn vanmorgen nog steeds open. Het bloed aardig, dus we gaan zo maar de huisarts weer bellen want dit is gewoon zo zielig. je hoeft maar naar zijn billen te kijken en hij krijgt al tranen in zijn ogen
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:28:00 #171
81992 Githa
pi_27767163
Ach Gossie Djulian Ik hoop dat de huisarts er iets voor heeft..... en anders lekker buiten in je blote billen, het is er gelukkig weer voor.

Succes
pi_27767307
Huisarts net gebeld. Morgen middag kan hij pas terecht. Het zou morgen ochtend kunnen, maar dat gaat niet omdat ik dan in het zh lig. Heb verteld hoe ernstig het is, maar het kon niet eerder.
pi_27767510
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef Githa het volgende:
Thijs wat goed ...dus jij hebt een goeie nachtrust gehad Bar
Niet echt want hij was wel weer om 2 uur en om 4 uur wakker..... om 4 uur heeft hij fles gekregen en toen geslapen tot 6 uur en ja dan is hij wakker....
Maar dat is beetje zijn ritme 6 uur wakker dus daar ben ik al aan gewend
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:43:26 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_27767641
ff binnenvallen hoor.

Zalf tegen zere billen nooit smeren, maar altijd er op-in kloppen. Ik heb enorm op mn lazer gekregen toen mijn HA mij zag smeren bij Cas zn zere bavianen billen.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:02:38 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27768177
VErmoeiend hoor Bar. Noa heeft vannacht wel aardig goed geslapen en ligt nu weer te slapen...maar ze maakte me wel telkens wakker als ik HEEL diep sliep... (dan word je wakker met zo'n vreselijk brak gevoel...)

Anitra, wat vreselijk zielig zeg, voor Djulian...Noa bloedde maar een beetje en daar schrok ik al ontzettend van! Heel veel sterkte.
Raar dat het niet eerder kan zeg...dit lijkt me toch echt wel een spoedgeval...
Merk je ook dat het pijn doet als hij zit bijvoorbeeld?
pi_27768637
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef moussy het volgende:
ff binnenvallen hoor.

Zalf tegen zere billen nooit smeren, maar altijd er op-in kloppen. Ik heb enorm op mn lazer gekregen toen mijn HA mij zag smeren bij Cas zn zere bavianen billen.
Ik klop het idd ook.

met zitten gaat het wel want het is het meest het voorste gedeelte van de billen, net onder het zakje tot het gaatje om het maar zo te zeggen
Dus hij gaat heel erg achter op zijn billen zitten.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:28:42 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27768938
thnx voor de tip moussy.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:30:15 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_27768984
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik klop het idd ook.

met zitten gaat het wel want het is het meest het voorste gedeelte van de billen, net onder het zakje tot het gaatje om het maar zo te zeggen
Dus hij gaat heel erg achter op zijn billen zitten.
dat naadje zoals ik het altijd noem is bij Cas ook héél erg snel stuk.
pi_27769281
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef moussy het volgende:

[..]

dat naadje zoals ik het altijd noem is bij Cas ook héél erg snel stuk.
Ja psies, dat stukkie.
ik moest denken een beeldje dat nog niet bijgeslepen was na het gieten
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:52:23 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27769569
Anitra, goed verwoord!
Dat ziet er bij Léon ook meestal als eerste rood uit.
Wat zielig zeg, dat het zo'n pijn doet.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:56:32 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27769701
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Zinkolie? Ik heb geen idee, hoor wel eens mensen daarover. Zielig

Heldin in onderbroek

[afbeelding]
Was ik toch helemaal vergeten joh! Jolie gij zijt een echte heldin!
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:53:01 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27773278
Je moet er toch niet aan denken zelf de hele dag op kapotte rode billen te zitten én het feit dat er dan ontlasting en urine langsloopt...het leven van baby's gaat niet over rozen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:20:09 #183
105888 renzell
pi_27779866
Wat zielig, die kapotte babykontjes!!!
Veel kusjes dan maar op die kleine billetjes.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:50:51 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27783855
Djulian snel opknappen en Jayden ook!

Jolie is echt raar
Ze kan van liggen op d'r rug naar zitten gaan, zonder handen buikspieren mafkees
pi_27784087
Dylan heeft vanmiddag een 15 minuten lang zitten schaterlachen bij Dora op Nick JR... GEWELDIG! Hij is echt om op te vreten
pi_27785346
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef Luchtbel het volgende:

Jolie is echt raar
Ze kan van liggen op d'r rug naar zitten gaan, zonder handen buikspieren mafkees
*lichtelijk jaloers*
Daar kunnen mijn buikspieren nog een voorbeeld aan nemen

Daan: heerlijk, dat hij zo lekker kan lachen he?
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:38:13 #187
81992 Githa
pi_27785438
Daan wat leuk he

Jolie ... keep it up!
pi_27785452
dat lachje is echt om verliefd op te worden ja! heerlijk als ie het zo naar zn zin heeft Ik voel gewoon dat ie helemaal gelukkig is en dan ben ik het ook heeeeeeel erg!
pi_27785527
githa hoe is het met onze andere tijgerfreak?
pi_27785752
Dutch, wat mooi. 'k zit te snikken achter m'n laptoppie. Wat een kind met je kan doen he

Jolietje, lieve held, het komt weer helemaal goed hoor wijffie. Je bent zo stoer en zo lief !

Anitra, ik weet niet of je ook billendoekjes gebruikt maar Myrthe kreeg daar enorme luieruitslag van dus die gebruiken we nu niet meer. Alleen de oliedoekjes van zwitsal kan ze tegen (is gewoon een doekje met babyolie).
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:04:04 #191
81992 Githa
pi_27786343
goed he ! Ik heb een vermoeden dat hij tandjes gaat krijgen...alle aanwijzingen zijn aanwezig op de tandjes na dan
Hij heeft rode billen en ineens onverklaarbare rode vlekken op zijn wangen, die komen en gaan en kwijlen dat ie doet ik heb hem na 2 x verschonen maar een slap omgedaan die ik dan verwissel en dan heb ik hem pas verschoond als zijn shirt zowat verzadigd was van het kwijl Ik voel alleen nog niks.... Ik ben benieuwd maar ik zou anders niet weten waar hij die vlekken van heeft en dat kwijlen kan toch ook niet normaal zijn OMG !

Dat schateren is zo geweldig he ...Jordy heeft dat nog niet zo heel veel gedaan, hij is nu echt bezig met het "vertellen" hele verhalen op allerlei tonen zooooooo lief he! en lachen doet hij om alles de laatste 2 dagen ze kunnen zulke grote stappen zetten van de ene op de andere dag

en wat tijgertje betreft... die heeft een hele andere functie gekregen die wordt nu gewoon uit zijn model getrokken om vervolgens in die mond te verdwijnen, zoals alles.....

Hij wordt zoooo groot en Dylan ...wanneer krijgen we een Dylan spam ? ben eigenlijk wel benieuwd
pi_27786476
Dylan heerlijk lachen, dat is goed voor je

Jordy ook al last van zijn billen, hopenlijk word het snel beter

Jolie wil je turnster worden?

Djulian heeft vandaag de hele dag in zijn blote bips gelopen op de uren na dat hij in bed lag. Het gaat ietsje beter. Maar het is nog erg pijnlijk. Hopenlijk word het snel nog beter.
pi_27786501
Githa heel herkenbaar het kwijl en opeet verhaal Myrthe trekt ook alles met een noodgang richting mondje. Hier helpen chamodent druppeltjes erg goed.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:12:13 #194
81992 Githa
pi_27786632
niet benoemenswaardig hoor Anitra...Jordy heeft stevige billen
Ze zijn alleen wat rood en geirriteerd en dat in combi met die andere dingen dacht ik aan tandjes

/edit

chamodent druppels ....en die zijn voor doorkomende tandjes ???? en van welk merk .
pi_27786767
Ik denk dat Morris het kruipen gewoon overslaat Hij hopst overal op zijn billen naartoe. Zoals Jolie heeft voorgedaan in het filmpje
pi_27787153
Myrthe ook.. maar dan sneller, ze breekt ooit het wereldrecord nog. Dit is een filmpje ervan van ruim een maand geleden. Op ons bed kruipt ze wel. Ze probeert nu steeds zonder steun te gaan staan, dus ik verwacht ook dat er geen echte kruipfase meer komt (tot grote onvrede van het consultatiebureau, maar je kunt niet alles hebben ).

Leuk dat Dylan en Jordy zo vrolijk zijn.
En fijn dat 't met Djulian ietsje beter gaat!

[ Bericht 4% gewijzigd door poemojn op 09-06-2005 21:32:46 ]
pi_27787303
Djulian wil al los staan En op de comode lukt hem dat ook. In de huiskamer nog niet, maar het scheelt niet veel. Dat hoppen heeft hij niet gedaan, maar hij was een zeer snelle kruiper. Hij kroop al met 5,5 maand, dus dat staan en lopen mag best nog even duren van mij, hij is al zo snel groot door het kruipen.

Chamodent werkt hier ook perfect!!
Oeh stevige billen nog wel
pi_27787579
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef poemojn het volgende:
tot grote onvrede van het consultatiebureau, maar je kunt niet alles hebben
Dat verwacht ik dus ook maandag op het CB En mijn schoonmoeder begon al te zeuren over dyslexie ivm met het overslaan van kruipen. Affijn, we zien wel....

edit: voordat jullie denken: waar heeft ze het over? Hier een stukje over kruipen etc.

[ Bericht 17% gewijzigd door snoopy op 09-06-2005 21:45:07 ]
pi_27787832
Het kan ook wijzen op hoogbegaafdheid Snoopy, je kunt er echt alle kanten mee op. Of het ligt gewoon aan het laminaat hier, wie zal het zeggen. Ik heb zelf ook nooit gekropen, dus erfelijkheid is ook een optie, en ik ben niet dyslectisch. Ik vond deze post op Ouders Online wel nuttig toen ik me afvroeg of het slecht zou kunnen zijn voor haar ontwikkeling dat ze niet kroop. Met romprotaties, rollen en builigging heeft Myrthe verder geen moeite, dus ik verwacht ook geen problemen.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:47:30 #200
81992 Githa
pi_27787900
Op het cb hier vermelden ze zelf al dat een heel grote percentage het kruipen overslaat...heeft veelal te maken met laminaat vloeren waar dat "vroeger" vloebedekking was enzo....

wat is het verband met dyslexie en kruipen dan
Btw wordt Jordy 3 juli gedoopt
pi_27787937
dan zal hij niet hoogbegaafd zijn wat ik heb hem al 5 keer recht in zijn bed moeten leggen omdat hij achterstevoren op zijn buik lag te mekkeren Dus rollen gaat uitstekend. Dan zal het idd de houten vloer zijn
pi_27787974
Wij hebben hier ook laminaat dus dat hoeft niks te zeggen. Wat wij wel doen is hem zonder broek of met een krote broek laten kruipen, dan heeft hij wel iets meer grip, maar met broek komt hij ook snel genoeg vooruit.
pi_27787997
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Githa het volgende:
wat is het verband met dyslexie en kruipen dan
Zie het linkje in mijn een na vorige post
pi_27788824
Hier ook een giga draaier net heb ik hem recht wezen leggen, want Thijs was overdwars gaan liggen met zijn beentjes door de spijlen.....
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 22:54:30 #205
81992 Githa
pi_27790433
Dat doet Jordy nu ook .... ik vind hem steeds in andere posities terug en dan ligt hij toch in zijn trappelzak die ik onder de matras heb gestopt Hij is nu gewoon sterk genoeg om hem weer los te trappen ....
  vrijdag 10 juni 2005 @ 00:06:43 #206
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27792895
Githa, ik las dat Jordy gedoopt wordt. Ook in Tilburg? Wij hebben in overleg met mijn ouders besloten Luuke ook te laten dopen. Op hun initiatief zegmaar. Is het goed als ik je daarover even een mailtje stuur, ben erg benieuwd nl.
pi_27793769
hehheh dat billenhoppen heeft Piet ook heel lang (en supersnel soms) gedaan. poemojn, ik kan je filmpje helaas niet zien. maar ik heb idd ook gehoord/gelezen dat als ze zich maar enigszins zelf kunnen voortbewegen het ruimtelijk inzicht e.d. toch wel voldoende gestimuleerd wordt.

Jolie wat een buikspieren, wow! Anna lijkt zich ook die kant op te ontwikkelen, zelfs ingebakerd en vrij strak onder d'r lakentje ingestopt kan ze zich een stukje oprichten als ze zich een beetje kwaad maakt. (van mij heeft ze 't niet ).

Anna is vandaag (nou ja gisteren) alweer 4 maanden. en ik ben zo tevreden en blij over hoe 't tot nu toe gaat, ze doet het echt super. het lijkt eigenlijk al veel langer dan 4 maanden dat ze bij ons is, ze is al zo'n echt niet meer weg te denken onderdeel van ons gezin. vandaag heeft ze ook voor 't eerst gerold van buik naar rug. ze schrok er zelf van, maar deed 't 's middags meteen nog een keer. verder is ze gewoon erg lief en leuk, ze kan nu al zoveel lol hebben om dingen.
(ben niet zo van de zwijmelposts maar kon 't nu ff niet laten - kan ook komen door de glaasjes port )
pi_27793791
Ja maar Bix, Anna is ook leuk, lief, schattig en een hele mooie meid
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 08:14:39 #209
81992 Githa
pi_27795631
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Lishe het volgende:
Githa, ik las dat Jordy gedoopt wordt. Ook in Tilburg? Wij hebben in overleg met mijn ouders besloten Luuke ook te laten dopen. Op hun initiatief zegmaar. Is het goed als ik je daarover even een mailtje stuur, ben erg benieuwd nl.
In Tilburg jah ...
en mail gerust
pi_27795670
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef bixister het volgende:
(ben niet zo van de zwijmelposts maar kon 't nu ff niet laten - kan ook komen door de glaasjes port )
ja ja
Maar goed, het is toch heerlijk als het zo goed gaat. Ik kan er ook wel van genieten om dat soort dingen te lezen. Dus maak je een ander ook nog vrolijk
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:07:45 #211
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27796389
Noa ligt de hele tijd brabbelgeluidjes te maken in de box, lijkt soms net of ze zingt ...
Ze ligt trouwens zowel op haar buik als op haar rug overal en nergens in de box. Als je een kleed op de grond legt ben je haar kwijt onder de bank ben ik bang ... Ze probeert ook al te kruipen. Beetje vroeg, maar goed...ze probeert het!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:23:10 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27796667
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef bixister het volgende:
hehheh dat billenhoppen heeft Piet ook heel lang (en supersnel soms) gedaan. poemojn, ik kan je filmpje helaas niet zien. maar ik heb idd ook gehoord/gelezen dat als ze zich maar enigszins zelf kunnen voortbewegen het ruimtelijk inzicht e.d. toch wel voldoende gestimuleerd wordt.

Jolie wat een buikspieren, wow! Anna lijkt zich ook die kant op te ontwikkelen, zelfs ingebakerd en vrij strak onder d'r lakentje ingestopt kan ze zich een stukje oprichten als ze zich een beetje kwaad maakt. (van mij heeft ze 't niet ).

[/sub]
De eerste keer dat Jolie dat deed moest ik aan dat filmpje van Piet met de blokkentoren denken!
Jolie kan overigens prima kruipen maar doet dit denk ik vaak omdat ze dan sneller dingen kan pakken en alles kan bekijken.

Dat oprichten! Zo is het volgens mij ook gekomen. Als ik m'n huiswerk maakte en naast d'r zat dan deed ze dat ook sateeds om te kijken of ik er nog wel zat. S morgens deed ze het ook in bed zodat ze me kan zien. En nu gaat ze gewoon zo zitten
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:35:10 #213
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27796911
Oprichten...bedoelen jullie met het hoofdje omhoog terwijl ze op hun rug liggen? Dat doet Noa de laatste weken ook heel erg veel. Ziet er wel eigenwijs uit alleen is dat niet echt handig als ze moet slapen. Ze kan het dan heeeeeel lang volhouden
pi_27798914
ja, echt een flink stuk omhoog komen, met 't bovenlijf. inclusief dus (rood-aangelopen) hoofd.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:02:31 #215
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27799167
Noah doet dat de laatste tijd ook steeds. En dan boos worden dat het nog niet lukt om te gaan zitten
©Dumbo
pi_27799314
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef bixister het volgende:
ja, echt een flink stuk omhoog komen, met 't bovenlijf.
stoer hee (dat kan David niet hoor )
  vrijdag 10 juni 2005 @ 11:26:15 #217
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27799865
ach, Demi is een beetje verkouden en is dus flink aan het hoesten, gelukkig niet zo heel erg hoor, ze slaapt er gewoon doorheen.

Ben blij te lezen dathet met de rest zo goed gaat hier.
pi_27800278
Fijn idd dat het goed gaat hier.
Jolie doet het dus vaker zo LB? Ik dacht dat ze altijd kroop en dit een keertje als creatieve variant ertussendoor deed. Dat hoppen is wel een geinig gezicht idd (lijkt op transcendente meditatie ).

En nou was ik helemaal vergeten te bedanken voor de melding dat Villa Happ nu 50% korting geeft.. Maar ik heb er wel een leuke broek voor Myrthe gekocht.

/edit
Lees ik over Demi heen
Beterschap!

[ Bericht 6% gewijzigd door poemojn op 10-06-2005 11:49:34 ]
pi_27800350
ah demi-tje, snel beter worden he!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 12:23:36 #220
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27801721
Oprichten doet Cas vooral als de speen niet snel genoeg in zijn snavel verdwijnt. iets van Mozes en een berg

Op pijnljke billen na, gaat het goed hier met de kids, lees ik al lurkende. Mooizo!
Ohnee, Demi heeft een virusje opgepakt. Beterschap, hoor.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 13:52:24 #221
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27804490
Hier ben ik degene die verkouden is én iets van griep had de afgelopen dagen. Noa heeft nog helemaal niets! (ben ik wel erg blij mee, maar hoe lang gaat dat nog duren...)

Beterschap voor Demi! (vind ik nog steeds zo'n leuke naam, zo heet het oppaskindje van m'n moeder ook)

Grappig Smirre, dat doet Noa ook al een aantal maanden, met haar hoofdje naar de speen toe in plaats van de speen naar haar mondje... terwijl het toch echt makkelijker is als die handen naar je mond gaan hoor... (dat leg ik haar dan uit, maar ja, ze is eigenwijs...)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 14:10:25 #222
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27805039
Dank jullie wel.

Suzanna, beterschap, hopenlijk wordt noa niet ziek.
pi_27812876
Thijs is mijn held.... Hij heeft vanaf 01.00 uur geslapen tot 9 uur vanmorgen
geen gegil en gekrijs meer met de melk.

Vanmiddag was hij ook zo giga lief, hij heeft heerlijk gespeeld in de box op de vloer bij de buurvtouw en heb hem niet gehoord
Hij wilde ook weer lekker knuffelen enzo het lijkt erop dat ik mijn Thijssie terug krijg met zijn vrolijkheid en de rust zelve

Demi snel beter worden he meid

Suzana jij ook beterwchap
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 18:43:25 #224
81992 Githa
pi_27813234
Thijs je bent ook een held wat goed he !
Ga je dat vannacht weer zo doen....

Demi en Suzanna Beterschap
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:06:46 #225
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27813861
Fijn zeg, Bar!!! En idd, hopelijk vannacht weer...! (arm jochie alstie zo moet gillen....)

Bedankt voor de beterschapjes (laten we hopen dat het helpt)
pi_27814057
Thijs goed hoor!!!
Demi en Suzanna beterschap

Djulian is naar de dokter geweest vanmiddag met Rick. Hij heeft nu een nog heftigere zalf gekregen en benthapenzalf. De benthapen is voor tussendoor en de heftige savonds voor het slapen gaan. Dus dan gaan we dit proberen en veel met blote billen rond laten kruipen. Maar wat doe je als je je vinger klem zer tussen het kastdeurtje? Juist dan ga je plassen van de schrik en dan? Dan huilen omdat alles nat is en dus snel koud. Wat een heerlijk ventje is het toch!!! Hij heeft vanmiddag enorm zitten giechelen met zijn zus. Hij lachte zo hard dat hij helemaal zat te schudden
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:30:09 #227
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27814598
Schattig zeg, Anitra.... Fijn dattie toch lekker vrolijk kan zijn!

Ik ben benieuwd of de zalf helpt (en hoop dat natuurlijk voor jullie!!!)... heel veel beterschap voor de zere rode zielige billetjes van Djulian!!!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:40:29 #228
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27814909
Hopelijk helpen de nieuwe zalfjes voor Djulian

Het kdv heeft weer een 'blundertje' gemaakt Ze vroegen de afgelopen weken regelmatig of Noah al fruit mag, en elke keer zeg ik van niet. Het zijn steeds anderen die het vragen, en blijkbaar schrijven ze dat dus nergens op ofzow. Nou las ik in zn schriftje dat ie gisteren dus wel fruit heeft gehad Nog een geluk dat ie geen last van zn darmpjes heeft gehad, want dat had ie dus wel een paar weken geleden toen we met fruit wilden beginnen. De communicatie daar onderling gaat dus niet echt geweldig!
©Dumbo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 19:55:29 #229
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27815468
CB vandaag:

Noa 6 maanden:
Lengte: 67 cm
Gewicht: 6990 gr
Hoofdomtrek: 42,5 cm

In vergelijking met:

Noa 4 maanden:
Lengte: 62 cm
Gewicht: 5830 gr
Hoofdomtrek: 41

Oh ja, de CB-arts zei dat hij nog een keer naar haar oogjes wil kijken omdat ze nog scheel zou kijken? Dat is mij echt niet opgevallen...
Wat heeft dat voor consequenties?
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 20:20:59 #230
81992 Githa
pi_27816456
Jordy weegt nu al meer als Noa en hijs al even lang ook

ohw jee tex, ik vind dat nogal een fout.... heb ej niet het gevoel dat je "eerste keer "afgepakt is over zoiets groots ? Zo voelde ik dat wel toen....
pi_27816478
Djullian nu moet de zalf weer aanslaan hoor s6 ermee

Netjes Noa

Tex wat een toestand daar bij jullie op het kdv
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:01:13 #232
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27817676
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Githa het volgende:
Jordy weegt nu al meer als Noa en hijs al even lang ook

ohw jee tex, ik vind dat nogal een fout.... heb ej niet het gevoel dat je "eerste keer "afgepakt is over zoiets groots ? Zo voelde ik dat wel toen....
Nou het was gelukkig dus niet de eerste keer. We hebben zelf al en paar keer banaan gegeven, maar daar kreeg hij toen weer last van zn darmen van (hij was toen 5 maanden ofzow), dus vandaar dat we er toen weer mee gestopt zijn.

Maar het is me bijna elke week zo ongeveer gevraagd of ie nog geen fruit mocht. Beetje raar dat ze dat dan niet onthouden/opschrijven. Ze communiceren blijkbaar niet echt onderling ofzow? En ik heb in elk geval nooit gezegd dat ie WEL fruit mag, dan ga je toch niet zomaar fruit geven? Hij had wel weer last van zn darmpjes kunnen krijgen of wat dan ook. Gewoon beetje raar.

Nou kan ik ook wel dingen in zijn schriftje schrijven, maar ik ga toch niet elke week schrijven "Noah mag nog steeds geen fruit"?! Ik zou het eerder opschrijven (ofgewoon zeggen) als ie wél fruit mag, is toch veel logischer...

Maar ik ben al lang blij dat ie er geen last van heeft gehad, maar al met al vind ik het wel een beetje raar dus (wéér!).
©Dumbo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:04:20 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27817785
Texelonia, bij Luuke op het KDV hebben ze een voedingslijst. Daar staat op wie wanneer wat eet en eventuele bijzonderheden. Misschien kun je 's vragen of ze ook niet zoiets hebben en of ze het daar bij kunnen schrijven? En anders een dikke sticker op zijn flesje; IK EET GEEN FRUIT!
  † In Memoriam † vrijdag 10 juni 2005 @ 21:07:46 #234
81992 Githa
pi_27817870
Nou dat scheelt dan weer Tex, gevoelsmatig dan.

Maar ik zou het toch zeker wel bespreekbaar maken en het probleem voorleggen, het vertrouwen wordt zo geschaad natuurlijk en ik kan me niet voorstellen dat je Noah straks nog graag naar een plek brengt waar je geen vertrouwen in hebt.

Niet alleen dit incident voorleggen maar ook concreet vragen wat hun acties hierin zijn, hoe zij dit denken te veranderen...dat is nodig voor je vertrouwen denk ik.
Communicatie is daar idd een "probleem" en je mag gewoon verwachtingen hebben, je betaald hen tenslotte ook.

Maar goed dan ben ik voor je aan het invullen natuurlijk.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:09:17 #235
3011 E.T.
pi_27817916
Hier op het kdv hangt er van elk kind een papiertje (in de vorm van Winnie de poeh met honingpot) op de keukenkastjes met daarop de voedingsschema's en bijzonderheden qua voeding.
En pas als een ouder het zegt wordt het bijgewerkt..

Tex, als ik jou was zou ik het hier toch echt niet bij laten zitten! Jij doet zo je best om verantwoord met zijn voeding om te gaan en zij gaan hem dan zomaar wat geven. Ik zou behoorlijk pissig zijn en dat dus niet in het schriftje zetten.. (of juist wel en dan elke dag weer in koeienletters!)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:17:27 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27818132
Ze vragen wel elke dag hoe laat ie zn fles mag en schrijven dat dan wel op. Ik nam dus eigenlijk aan dat ze die andere dingen ook wel ergens bijhielden. Want hoe doen ze het dan bijvoorbeeld met kinderen die allergisch zijn voor bepaalde dingen? Daar kun je je toch echt geen fouten mee permitteren lijkt me! En juist omdat ze steeds vroegen of ie al fruit mocht, nam ik aan dat dat wel goed zat.
Begon trouwens wel bijna 'verplicht' te voelen om fruit te gaan geven, terwijl dus beter is te wachten tot 6 maanden. Noah is nog niet eens 6 maanden (okay bijna dan) dus beetje raar om ervan uit te gaan dat een kind al fruit krijgt...

Maar ik ga het er zeker nog met ze over hebben idd.
©Dumbo
pi_27819126
Ja maar eerst al het gedoe met het jongen/meisje verhaal, toen die pagina uit het schriftje gescheurd en nu het fruit. Ik zou toch een gesprek aan gaan daar Tex!
pi_27820850
inderdaad behoorlijk slordig van ze tex!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:40:05 #239
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27824125
Demi ging vandaag ook met haar hoofdje omhoog toen ze op haar buik lag, ws zo schattig om te zien.Ondanks haar snotneus en het hoesten is ze toch vrolijk bezig geweest gelukkig.

Tex, dat is wel heel erg slordig
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:17:57 #240
61800 Rottdog
pi_27834261
Tjee en je kind zal dan overgevoelig zijn zeg zit je s'avonds met je handen in het haar Echt niet netjes
pi_27834854
Wat vervelend Tex..
pi_27835336
De zalfjes lijken aan te slaan bij Djulian
Het bloed niet meer, het is nog wel rood en de huid is erg dun, maar het ziet er goed uit
pi_27835738
Djulian, wat een opluchting zeg
pi_27835887
wat lekker Djullian

Hier vandaag Thijs lekker verwend, met nieuw pyama, nieuwe autostoel een kinderstoel, nog een nijntje speeltje een ander eetlepel dino vond de vorige lekker, en nog een nieuwpakje
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 18:53:08 #245
43556 miss_dynastie
pi_27839331
Oi, Tex, dat vind ik heel erg slordig, ik zou er dan ook zeker werk van maken: vragen hoe dit kon gebeuren, hoe ze dit willen voorkomen, etcetera. Al is het alleen maar om dit soort situaties voor jezelf en anderen in de toekomst te voorkomen!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:01:34 #246
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27839568
Heeft iemand ervaring met schrale plekjes op babies hoofd? Het is geen exzeem, denk ik. Het jeukt ook niet. Maar het is schraal. Ik 'smeer' (jaja, op hoofdjes van kinderen ga ik niet kloppen) zodadelijk klopt iemand me terug... er nu balneum-creme op, zonder geur- en kleurstoffen. Maar wat doen jullie in zo'n geval?
pi_27840405
Ik heb er geen ervring mee Smirre sorry

Thijs moet nog een beetje wennen aan zijn nieuwe kinderstoel, het fruithapje ging goed, maar toen ik hem terug zette voor de avondmaaltijd ging het 2 min goed en daarna huilen huilen en huilen, dus Thijs er maar terug uitgehaald en op schoot eten gegeven en dat ging goed

We hebben de Nanu kinderstoel, waarvan je ook het blad kunt halen zodat hij gemakkelijk ondertafel kan.

Iemand trouwens een idee hoe het kan dat Thijs de ene keer slaapt van 20/21.00 uur tot 24.00/01.00 uur.
Of van 20.00 uur tot 04.00 uur ....

Dit is namelijk nu zo een beetje het "ritme"dat telkens terug komt.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:47:07 #248
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27840820
Smirre, Balneum lijkt me wel okay, je zou ook bepanthen kunnen gebruiken is ook superspul

Tex, wat lastig joh... sterkte ermee!

Bar heeft hij echt honger als hij wakker wordt, of is hij ook wel getroost met een kroel?
Je zou m kunnen wakker maken voor een laatste voeding, of zijn patroon gewoon volgen.
Verder weet ik het ook niet zo goed, ik heb geen ervaring met doorslapende babies Ik heb Chiara altijd gevoed als ze wakker werd, hoe laat het ook was...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_27840901
hij heeft echt honger....

en ik voed dus ook elke keer
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:18:49 #250
61800 Rottdog
pi_27841754
Smirre is het niet toevallig berg
  zaterdag 11 juni 2005 @ 20:59:43 #251
3142 m@x
pi_27842878
Ik moet echt wat vaker de tijd nemen om hier te posten. Wat een hoop nieuwtjes zeg.... Na de verhuizing kom ik weer braaf meekletsen hoor.

We zitten hier met een heel klein zielig ventje dat vermoedelijk de zesde ziekte heeft opgelopen op de kinderopvang. Hoge koorts ( meer dan 40 graden), huilerig, hangerig, niet willen eten, heel veel slapen en continu een blik in zijn ogen alsof hij wil zeggen "mama, help me dan". Ik zou het zo graag van hem over willen nemen, maar dat kan niet en ik kan het hem niet uitleggen.
pi_27842916
Kai beterschap
pi_27842971
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 20:59 schreef m@x het volgende:
continu een blik in zijn ogen alsof hij wil zeggen "mama, help me dan". Ik zou het zo graag van hem over willen nemen, maar dat kan niet en ik kan het hem niet uitleggen.
ooow zielig he? Veel beterschap Kai!
It's all up to you
pi_27843049
Ach Kai, zielig mannetje. Ik hoop dat je snel weer beter wordt! M@x sterkte
  † In Memoriam † zaterdag 11 juni 2005 @ 21:44:05 #255
81992 Githa
pi_27844178
achjee Kai ...beterschap jongen
pi_27844597
Wat zielig voor Kai.. beterschap!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:35:40 #257
61800 Rottdog
pi_27845290
Kai kereltie gauw beter worden hoor
pi_27845384
Overigens: Romek, kom als trotse papa eens vertellen hoe het met Didier is, volgens mij hebben we sinds het spruw-verhaal weinig meer gehoord?
Of heb ik eroverheen gelezen?
It's all up to you
pi_27846183
Ja, en hoe is het met Samiq? Ook al even niets van gehoord.

[opschepmodus aan ] Myrthe heeft trouwens vandaag een blokkentoren gemaakt met 6 blokken, goed he? Toen ze de 7e erop wilde zetten viel de toren om, hij was gewoon te hoog voor haar geworden.
Hier wilde ze dus het 7e blokje plaatsen, maar ik maakte de foto net te laat:

[opschepmodus uit ]

/edit
Nu was ik op zoek naar het gemiddelde, omdat ze wel sneller is dan ik volgens mijn cb-boekje (3 blokken met 14 maanden, 6 met 15 maanden) en kom ik dit tegen
quote:
Ook gaat het nu los in plaats van geleid lopen. Dat heeft te maken met het bewaren van evenwicht: pas in fase 6 is een kind daartoe zodanig in staat, dat het los kan lopen. Dat dit zo is, kan men niet alleen aan het geleide lopen van fase 5 zien, maar ook aan het feit dat kinderen in fase 5 met blokken geen torens bouwen en in fase 6 wel – om een toren te kunnen bouwen moeten de blokken ook in evenwicht blijven.bron
Lopen kan ze nog niet, maar hiermee kan ik mensen geruststellen die zich zorgen maken omdat ze al bijna 1 is en nog niet loopt: ze is er psychisch in elk geval al helemaal aan toe.

[ Bericht 16% gewijzigd door poemojn op 12-06-2005 01:10:10 ]
  zondag 12 juni 2005 @ 09:18:36 #260
640 snoopy
peanuts
pi_27851078
Het is iig een schattige foto, in welke fase ze dan ook zit!
  zondag 12 juni 2005 @ 11:24:31 #261
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27851993
kai, heel erg veel beterschap.

leuke foto.
  zondag 12 juni 2005 @ 11:31:15 #262
3142 m@x
pi_27852077
Myrthe, je zit overduidelijk in je schattige fase ( die voetjes )

Hier lijkt het nu iets beter te gaan. Nadat Kai gisteravond zijn hele papfles er weer uit had gespuugd en vannacht ieder kwartier wakker werd, hebben we hem om een uurtje of zes bij ons in bed genomen en hebben we tot half elf geslapen . De koorts is nu gezakt naar 38,5 graden dus dat gaat de goede kant op. Hij ligt nu weer te slapen.
  zondag 12 juni 2005 @ 11:42:44 #263
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_27852264
Goed zo Kai!!

Het is nu officieel: na een staking van ruim 2 weken (na een hysterische reactie van zijn moeder) loopt Glenn nu los

het is zo'n schattig gezicht Ik ben helemaal in luv als ik dat ingespannen trotse bekkie van 'm zie als hij zijn passen los zet. Het gaat nog wel een beetje wobbly, maar dat is juist zoooooo schattig.

Maar als hij echt snel ergens wil zijn gaat het nog gewoon kruipend hoor!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 12 juni 2005 @ 11:45:29 #264
3142 m@x
pi_27852295
Applausje voor Glenn

Tot nu toe blijft het hier bij voorzichtig achteruit glijden op het laminaat. Ik kan niet wachten tot Kai gaat lopen. Dikke, waggelende luierkontjes zijn
  zondag 12 juni 2005 @ 11:55:53 #265
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27852501
Rottdog, ik denk niet dat het berg is, omdat hij dat ook heeft. Berg zou je er toch zo af moeten kunnen schrapen. Maar hier is de huidstructuur iets anders. Opvallend is wel dat als ik aktief 'smeer', het aan het eind van de dag wel minder is. Maar ik vroeg me af of er een beter alternatief is dan bepanthen edit: ik bedoel balneum.
En Poemojn.. moedertrots op zijn tijd is helemaal niet verkeerd, hoor! (Jammer alleen dat die digitale camera's net een fractie achterlopen, hoewel je nu wel een pracht van een aktiefoto hebt).

[ Bericht 3% gewijzigd door Smirre op 12-06-2005 19:51:29 ]
pi_27853161
Wat goed Glenn!

Fijn dat Kai's koorts wat is gezakt.

Smirre, kan die droge plek niet het begin van eczeem zijn? Dat is toch ook vaak eerst droge huid dacht ik.. komt dat in je familie voor?

En die schattige fase duurt nog wel een jaar of 80 M@x
  zondag 12 juni 2005 @ 14:38:03 #267
61800 Rottdog
pi_27856650
Myrthe de echte bouwer
Wat een gezeur soms ook he die ontwikkeling tja het ene kind is gelukkig nu eenmaal anders dan het andere kind

Go Glenn, go Glenn
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:45 schreef m@x het volgende:
Tot nu toe blijft het hier bij voorzichtig achteruit glijden op het laminaat. Ik kan niet wachten tot Kai gaat lopen. Dikke, waggelende luierkontjes zijn
Geniet hier nou maar van dalijk loop je al je leuke spulletjes te verhuizen omdat Kai er plots bij kan
  zondag 12 juni 2005 @ 14:39:12 #268
61800 Rottdog
pi_27856678
Smirre meestal als je actief moet smeren is het een droge exzeem want het vraagt dus om vet als je het niet vertrouwd gewoon naar de HA hoppen
  zondag 12 juni 2005 @ 21:58:01 #269
640 snoopy
peanuts
pi_27869298
Glenn Stoer man!

Morris is van de een op de andere dag dus aan het billenschuiven geslagen
Nu moet ik dus inene 10x per dag zeggen: nee, nee Morris, dat mag niet! Jij mag niet aan die boeken komen! Maar stiekum moet ik zo om hem lachen
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 22:06:32 #270
81992 Githa
pi_27869615
jeetje wat een sprongen worden hier gemaakt

Morris met zijn ondekkingstocht
Glenn aan de wandel en Myrthe die hele torens kan bouwen

Kai, ik ben blij te horen dat het weer wat beter met je gaat ....keep it up
en Cas hopen dat jij HET zalfje vindt

Wij hebben hier vanmiddag zowat de hele middag naar jordy zitten staren of hij net die paar millimeters door zou rollen van rug naar buik maar door zijn armpje bleef hij steeds 3 kwart hangen was erg boeiend hoor HIj was er steeds BIJNA....en wij maar kijken, bang om iets te missen.
Morgen weer een dag
  zondag 12 juni 2005 @ 22:06:42 #271
61800 Rottdog
pi_27869622
Kan daar dus ook van genieten heel streng van mag niet van mama maar inwendig lachen en vertedert zijn

Morris goed hoor zie je veel meer en leuk om je mama nog meer te plagen
pi_27871230
Deze troste moeder komt even melden dat Morgaine vandaag wel 4 hele meters los heeft gelopen!! Deze mama is zo trots Heb wel gelijk de camera erbij gepakt om het te filmen want een trotse papa zit nog steeds in Noorwegen
  † In Memoriam † zondag 12 juni 2005 @ 23:07:47 #273
81992 Githa
pi_27871868
Morgaine wat goed en wat ben jij er snel bij meid ...
  zondag 12 juni 2005 @ 23:09:14 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_27871923
Wat een stoere baby's hier allemaal zeg! Kruipen, rollen, schuiven, lopen!!
  maandag 13 juni 2005 @ 10:13:47 #275
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27878685
Morgaine wat goed
Jordy bijna jongen
Morris billenschuiver
Myrthe kan goed bouwen zeg
pi_27884209
We zijn bij het CB geweest. En Morris is helemaal goedgekeurd
Het billenschuiven was op zich geen probleem volgens de arts. Wel hebben we wat oefeningetjes meegekregen om kruipen en rollen te stimuleren. Rollen kan hij al wel maar door dat billenschuiven kunnen de heupjes wat minder soepel worden dan bij het kruipen.
Mijn mannetje is meer een van de fijne motoriek Hij deed heel keurig de pincetgreep met beide handjes en blokjes deed hij netjes in een doosje en gaf er een aan de arts als ze daarom vroeg. Ik wist niet eens dat hij dat kon
En gelijk maar een prik gekregen anders moesten we volgende maand alweer terugkomen. En hij huilde niet Ze zei nog: het is wel een vrolijkerd hè? En zo is dat!
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 13:10:08 #277
81992 Githa
pi_27884283
goed gedaan Morris! ...vrolijke vent
  maandag 13 juni 2005 @ 13:13:05 #278
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27884389
En wij zijn ook bij het CB geweest vandaag.
Voor de eerste keer.

bij geboorte........Nu (5 weken)

2830 gram..........3840gram
52 cm...................56 cm

En voor de rest was alles ook helemaal goed, Demi was flink aan het lachen de hele tjd.

Wat goed zeg van Morris dat hij niet hoefde te huilen.
pi_27884525
Wat goed van Morris!
Zo te horen controleren ze bij jullie meer dan hier.. Pincetgreep werd nu pas gecontroleerd (11 mnd), en blokjes in een doosje doen nog nooit.

En Demi is ook goed gegroeid!
  maandag 13 juni 2005 @ 13:20:25 #280
119879 marisa
mama; (nog) geen vrouw van
pi_27884697
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:55 schreef Smirre het volgende:
Rottdog, ik denk niet dat het berg is, omdat hij dat ook heeft. Berg zou je er toch zo af moeten kunnen schrapen. Maar hier is de huidstructuur iets anders. Opvallend is wel dat als ik aktief 'smeer', het aan het eind van de dag wel minder is. Maar ik vroeg me af of er een beter alternatief is dan bepanthen edit: ik bedoel balneum.
En Poemojn.. moedertrots op zijn tijd is helemaal niet verkeerd, hoor! (Jammer alleen dat die digitale camera's net een fractie achterlopen, hoewel je nu wel een pracht van een aktiefoto hebt).
Smirre, ik heb misschien een tip voor je. Althans, ik heb pas afgelopen week goudsbloembalsem gekocht (ook via via gehoord). Heb zelf de laatste tijd last van exeemachtige plekken tussen m'n vingers. Op de bijsluiter staat ook dat het bijzonder geschikt is voor babyhuidjes; 't is puur natuur. Ik heb het bij een reguliere drogist gekocht en het kost 7,95.
pi_27885232
Demi

Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd dat ze zo uitgebreid de tijd nam Poemojn. Morris is nu 10 maanden en 7 dagen. We hadden eigenlijk vorige maand al gemoeten maar toen had Morris koorts en heb ik afgezegd. Daarna gingen we op vakantie dus misschien dat we daarom een iets andere benadering hadden dit keer.
  maandag 13 juni 2005 @ 17:04:09 #282
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27892800
Marisa, bedankt voor je tip. Hoewel ik zelf een regulier gez.zorg-type ben, gaat mijn voorkeur in dit geval wel uit naar iets op natuurlijke basis. Volgende week eerst maar eens naar het bureau; horen wat men daar te vertellen heeft.
pi_27894404
Toch zou ik met natuurlijke middeltjes ook uitkijken. Op OOL las ik ergens het verhaal van een 'natuurljke creme tegen eczeem' die door een lab geanalyseerd was. Er bleken veel hogere hormoonconcentraties in te zitten dan in cremes die de huisarts mag voorschrijven. 'Natuurlijk' is niet altijd 'goed'.

Wel lekker dat ze uitgebreid de tijd namen Snoopy (als je dat zelf tenminste ook prettig vindt).
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 18:10:29 #284
81992 Githa
pi_27894507
Jordy kan ROLLUUUUH ! foto verslag in het fototopic nu maar hopen dat hij niet vergeet hoe hij dat ook weer deed
en nu ligt meneer te slapen van alle inspanningen ik ben flieft
pi_27894769
Jordy knap hoor!

Poemojn: ik vond het wel prettig dat ik zo uitgebreid de tijd kreeg. Andere keren kreeg ik steeds een beetje het gevoel dat ik te snel weer buiten stond. Vroeg ik om voedingsadviezen, kreeg ik een stenciltje met een schema: zoek het maar uit. Maar nu ging het echt goed
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 19:01:35 #286
81992 Githa
pi_27895827
en en en ...hij zingt met me mee op * in de manenschijn * iedere keer weer, zo leuk en lief en schattig
*trots is*

Dan gaat dat gezichtje op * ernstig* schouder omhoog, kin op de borst en stemgeluid laag .... bla ma me uu iiiiiiiiiiiiiiiii ehj uu mmmaa j aaa vertaling dus ...In de manenschijn, in de manenschijn
pi_27897549
Jordy! Wat goed Geweldig hoor, dat zingen ook!
It's all up to you
pi_27897984
Goed zo Jordy !! Myrthe kan sinds een week of 2 ook rollen, alleen het terug rollen wil nog niet lukken

Myrthe maakt nog niet zoveel verschillende klanken hoor ! Ze varieert wel veel met volume, maar het meeste is nog een soort van 'huh huh', en tong geluiden, spetteren, bellen blazen enzo.
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 20:14:42 #289
81992 Githa
pi_27898232
dat heeft Jordy ook pas sinds 1,5 week ofzo maar het gaat ineens zo hard ....
pi_27898446
knap van myrthe zeg, dat stapelen!

en ik lees nog meer superprestaties hier, al dat lopen, rollen en zingen, leuk!
  maandag 13 juni 2005 @ 20:51:01 #291
34891 melonovy
La Kutschie
pi_27899523
Duim omhoog voor Jordy!

Ik ben vandaag voor het eerst naar hetCB geweest met Yoram, alles gaat goed! Hij is bijna 56 cm lang en ruim 5 kilo zwaar, Hollands welvaren dus. Geen bijzonderheden, geen prikkies, gewoon goed dus!
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 20:53:12 #292
81992 Githa
pi_27899598
Yoram dat gaat goed zeg....
  maandag 13 juni 2005 @ 20:58:35 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27899758
Myrthe is handig zeg en ik vind het sneu voor Kai dat ie steeds zo ziekjes is ook voor z'n vader en moeder.

Jolie wordt ineens heel erg groot. Ze baggert de hele kamer op wat voor manier dan ook door de kamer en roept aan één stuk door tik-tak-tik-tak (grote klok gezien) ze noemt me de laatste dagen mijmama en zegt kijk! en eten! Ook heeft ze voor het eerst straf gehad
  maandag 13 juni 2005 @ 21:07:11 #294
105888 renzell
pi_27900025
Het is wel CB-dag vandaag zeg!

Wij zijn vandaag ook al geweest! (tweede keer)
Meneer heeft z'n eerste prik glansrijk doorstaan. Na een hartverscheurende kreet, waarbij ie letterlijk zo rood als een tomaatje werd, kon ie bijna meteen al weer lachen.

Julius weegt nu bijna 5,5 kilo!
(bij geboorte was dit 3695 gram)

Nu ligt het diertje overigens wel te huilen in z'n bedje. Niet echt krijsen, maar meer jammeren weet je wel. Hmmm, denk dat het misschien toch van het prikje komt. Arm kleintje!

Morris; wat een held ben jij zeg!!!

En Snakie; wat fijn dat Demi de hele tijd lekker aan het lachen was bij het CB, kan je echt trots van worden he? had ik de eerste keer wel tenminste...

Mel; ruim 5 kilo?! Nu al?! Hihaaaaaaaaa

Jordy; respect!

Ps- Julius kletst de oren van ons hoofd en is tegenwoordig net een kruising tussen een zeehondje en een kleine zangvogel...
  † In Memoriam † maandag 13 juni 2005 @ 21:09:16 #295
43556 miss_dynastie
pi_27900088
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:58 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie wordt ineens heel erg groot. Ze baggert de hele kamer op wat voor manier dan ook door de kamer en roept aan één stuk door tik-tak-tik-tak (grote klok gezien) ze noemt me de laatste dagen mijmama en zegt kijk! en eten! Ook heeft ze voor het eerst straf gehad
Straf?? Waarom?
Mijmama is
  maandag 13 juni 2005 @ 21:09:28 #296
105888 renzell
pi_27900093
Jolie; tiktaktiktak. Wat lief dat ze dat zegt Luchtbel!
Wat heeft ze voor straf gehad, en waarom?
  maandag 13 juni 2005 @ 21:17:41 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27900363
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Straf?? Waarom?
Mijmama is
Is zeker en ze weet precies wanneer ze het moet gebruiken

Straf want spuugt banaan tegen spiegel, in gezicht, gaat eng staan in kinderstoel, boos kijken en waarschuwen helpt niet. Welbekende gebaar met wijsvinger doet ze lachend na.

Ik heb d'r even aan de andere kant van de bank neergezet om te zorgen dat ze stopte en toen ze werd meteen muisstil en moest een beetje snikken. Na nog geen minuut zat ze mijmamamamama-end op schoot d'r eten op te eten. Wat een beesten af en toe en het erge is, ik word er steeds verliefder van
  maandag 13 juni 2005 @ 21:19:59 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_27900431
mijnmama
stormy waters...
sailin'
  maandag 13 juni 2005 @ 21:20:40 #299
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27900459
Ja maar als ze kwaad is ben ik jij!jij!jij!!!!!!
  maandag 13 juni 2005 @ 21:22:21 #300
24188 Belana
kloon van belana
pi_27900517
maar dat mijnmama maakt zoveel goed

(lees maar even in het dreumestopic hoe het op dit moment hier gaat )
stormy waters...
sailin'
pi_27900552
Wat praat ze al goed dan Luchtbel!

Myrthe rolt ook Yoram groeit door en Julius
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')