hehheh dat billenhoppen heeft Piet ook heel lang (en supersnel soms) gedaan. poemojn, ik kan je filmpje helaas niet zien. maar ik heb idd ook gehoord/gelezen dat als ze zich maar enigszins zelf kunnen voortbewegen het ruimtelijk inzicht e.d. toch wel voldoende gestimuleerd wordt.
Jolie wat een buikspieren, wow!
![]()
Anna lijkt zich ook die kant op te ontwikkelen, zelfs ingebakerd en vrij strak onder d'r lakentje ingestopt kan ze zich een stukje oprichten als ze zich een beetje kwaad maakt.
![]()
(van mij heeft ze 't niet
![]()
).
Anna is vandaag (nou ja gisteren) alweer 4 maanden. en ik ben zo tevreden en blij over hoe 't tot nu toe gaat, ze doet het echt super. het lijkt eigenlijk al veel langer dan 4 maanden dat ze bij ons is, ze is al zo'n echt niet meer weg te denken onderdeel van ons gezin. vandaag heeft ze ook voor 't eerst gerold van buik naar rug. ze schrok er zelf van, maar deed 't 's middags meteen nog een keer. verder is ze gewoon erg lief en leuk, ze kan nu al zoveel lol hebben om dingen.
(ben niet zo van de zwijmelposts maar kon 't nu ff niet laten - kan ook komen door de glaasjes port
)