en kiezen ?? hij hoeft natuurlijk niet de juiste volgorde aan te houden....quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Ik laat hem idd zoveel mogelijk bloot rond kruipen, op de koude vloer zitten met zijn blote bips vind hij heerlijk. Is soms ook een geinig gezicht, stukkie kruipen, dan zitten en die blik van: dit is heerlijk.
Schimmel is het ook niet want dan was het al weg geweest met de zalf van de dokter.
Tandjes is het ook niet, want was hij de eerste met zijn ondertanden, zijn boven tanden zitten nog ver verstopt.
Maar zodra je iets scherps voelt zijn ze er alquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
ehhh daar heb ik nog niet naar gekeken Knor, maar ik voelde niks scherps toen mijn vingers op gegeten werden vandaag
Het begon 1,5 week geleden en toen leek het weg te gaan, maar sinds vrijdag dus ineens weer heel erg
nou ja, soms werkt zinkzalf echt beter hoor. het is hier een beetje afhankelijk van het soort uitslag.quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Suzanna het volgende:
Daarna Sudocrème erop (werkte echt een stuk beter dan de Zwitsal zinkzalf, wat een oplichters daar)
Nog even een reactie hoor...quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Wat kan het toch hard gaan met die kleintjes he...
Hij is amper 5 weken oud en is nu al uit zijn eerste pyamaatjes gegroeid (maatje 50/56) Ook die allerkleinste rompertjes beginnen strak te zitten.
Bij het was opvouwen zat ik voor het eerst afscheid te nemen van de eerste en kleinste dingetjes...
ah ok.. het precieze verhaal wist ik niet meerquote:Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef bixister het volgende:
ladyS dat is hetzelfde als spul tegen 'andere' schimmelinfecties. maar die werkzame stof zit inderdaad ook in voetpoeder, dus dat zou je kunnen gebruiken ipv zo'n zalfje. maar als het zalfje al niet werkt, is het waarschijnlijk niet zo'n schimmelinfectie.
Niet echt want hij was wel weer om 2 uur en om 4 uur wakker..... om 4 uur heeft hij fles gekregen en toen geslapen tot 6 uur en ja dan is hij wakker....quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef Githa het volgende:
Thijs wat goed...dus jij hebt een goeie nachtrust gehad Bar
![]()
Ik klop het idd ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef moussy het volgende:
ff binnenvallen hoor.
Zalf tegen zere billen nooit smeren, maar altijd er op-in kloppen. Ik heb enorm op mn lazer gekregen toen mijn HA mij zag smeren bij Cas zn zere bavianen billen.
dat naadje zoals ik het altijd noemquote:Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik klop het idd ook.
met zitten gaat het wel want het is het meest het voorste gedeelte van de billen, net onder het zakje tot het gaatje om het maar zo te zeggen
Dus hij gaat heel erg achter op zijn billen zitten.
Ja psies, dat stukkie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef moussy het volgende:
[..]
dat naadje zoals ik het altijd noemis bij Cas ook héél erg snel stuk.
Was ik toch helemaal vergeten joh! Jolie gij zijt een echte heldin!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Zinkolie? Ik heb geen idee, hoor wel eens mensen daarover. Zielig![]()
Heldin in onderbroek
![]()
[afbeelding]
*lichtelijk jaloers*quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef Luchtbel het volgende:
Jolie is echt raar
Ze kan van liggen op d'r rug naar zitten gaan, zonder handenbuikspieren mafkees
Dat verwacht ik dus ook maandag op het CBquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef poemojn het volgende:
tot grote onvrede van het consultatiebureau, maar je kunt niet alles hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |