Ik zo met je mee doenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:11 schreef dutchie het volgende:
God, wat hou ik van hem.
en nu stop ik, want ik sla door.![]()
hier zit maxim al een maand of 2 in de kinderstoel, geweldig vind hij t, hij word er zo helemaal bij betrokken bij alles.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 23:14 schreef bixister het volgende:
oja en Githa nog even over die kinderstoel-kwestie uit 't fototopic: ik vind 't echt erg vroeg om een kindje van 4 maanden al in een kinderstoel te zien zitten!
ik zou toch niet zo snel vaseline op die open plekken smeren Anitra! Dat sluit ontzettend af en dan gaat het helemaal niet overquote:Op woensdag 8 juni 2005 21:57 schreef Anitra het volgende:
Thanks!!!
Ik ga morgen het kruidvat maar eens overvallen voor vaseline en mischien die olijfolie tip uit oma weet raad proberen.
quote:Wondjes
Het is zelfs mogelijk dat een baby met luieruitslag open wondjes heeft. Dit komt vaak door het schuren van de luier. Dek die wondjes af met gaasjes waarop zalf (bijvoorbeeld Sudocrem) is gesmeerd. Gebruik bij open wondjes geen talkpoeder. Deze kruimelt namelijk en ook dit kan weer irritatie veroorzaken. Lucht werkt positief op luieruitslag, dus zorg ervoor dat de luiers die je gebruikt luchtdoorlatend zijn en het vocht goed opnemen en isoleren.
quote:Luieruitslag kan gepaard gaan met een schimmelinfectie. Een schimmelinfectie veroorzaakt een vochtige, rode uitslag met witte of rode pukkeltjes. Raadpleeg het consultatiebureau of de huisarts als u denkt dat uw baby een schimmelinfectie heeft.Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |