abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27760670
Als het dromen zouden zijn, dan had hij het ook niet om 20.00 uur weer moeten hebben want toen lag hij nog niet in zijn bedje.

Ik heb nog even zitten denken dat hij misschien niet zo goed tegen de nutrilon melk zou kunnen, maar dan zou hij er smorgens en smiddags ook last van moeten hebben lijkt mij...

Nu is hij zoiezo al weken niet "normaal" Hij is echt helemaal veranderd, zo kon hij uren alleen spelen zo houd hij het nog geen 5 min uit, wandelen vond hij schitternd, nu houd hij het amper een goed half uurtje uit.
Huilen is echt krijsen geworden, wat het is geen flauw idee, maar leuk en fijn is anders
Maar goed het kan zo weer normaal worden en vergeet je dit ook weer

Thijs was net wakker en heb hem net even een flesje gegeven (200 cc) hij heeft het lekker opgedronken en ligt nu weer in bed.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bar_en_Mar op 08-06-2005 23:43:07 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_27761450
Ik laat hem idd zoveel mogelijk bloot rond kruipen, op de koude vloer zitten met zijn blote bips vind hij heerlijk. Is soms ook een geinig gezicht, stukkie kruipen, dan zitten en die blik van: dit is heerlijk.
Schimmel is het ook niet want dan was het al weg geweest met de zalf van de dokter.
Tandjes is het ook niet, want was hij de eerste met zijn ondertanden, zijn boven tanden zitten nog ver verstopt.
Ik ga dus verder met blote billen en zal alle tips proberen tot we het wonder middel gevonden hebben.

Bar savonds/snachts werken de darmen op hun hoogst. het zou daardoor dus best kunnen dat je overdag (bijna) geen reactie ziet en later wel. Wat je kan proberen is om een pak hypoallergene opvolgmelk te halen en dan kijken of hij minder last heeft.
pi_27761483
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:51 schreef Anitra het volgende:
Ik laat hem idd zoveel mogelijk bloot rond kruipen, op de koude vloer zitten met zijn blote bips vind hij heerlijk. Is soms ook een geinig gezicht, stukkie kruipen, dan zitten en die blik van: dit is heerlijk.
Schimmel is het ook niet want dan was het al weg geweest met de zalf van de dokter.
Tandjes is het ook niet, want was hij de eerste met zijn ondertanden, zijn boven tanden zitten nog ver verstopt.
en kiezen ?? hij hoeft natuurlijk niet de juiste volgorde aan te houden....
pi_27761542
Anitra hoe lang heeft Djulian er nu last van ?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_27761610
ehhh daar heb ik nog niet naar gekeken Knor, maar ik voelde niks scherps toen mijn vingers op gegeten werden vandaag

Het begon 1,5 week geleden en toen leek het weg te gaan, maar sinds vrijdag dus ineens weer heel erg
pi_27761658
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef Anitra het volgende:
ehhh daar heb ik nog niet naar gekeken Knor, maar ik voelde niks scherps toen mijn vingers op gegeten werden vandaag

Het begon 1,5 week geleden en toen leek het weg te gaan, maar sinds vrijdag dus ineens weer heel erg
Maar zodra je iets scherps voelt zijn ze er al Jayden heb juist alles kapot in de aanloop er naar toe, zodra de bobbels en verdikkingen er zitten bloed hij, zodra ze door zijn geneest het hele zaakie weer
pi_27761813
Meestal ligt de oorzaak bij de baby zelf. Uitslag komt vaker voor als de tanden doorkomen, de baby diarree heeft of ziek is en bij verandering van omgeving of voedsel.
Soms is er een infectie in het spel. Als de uitslag niet binnen enkele dagen duidelijk verbetert moet de huisarts er even naar kijken.
Luieruitslag gaat het snelst over als de baby af en toe een halfuurtje in zijn/haar blote billen kan liggen. Maak de billen voorzichtig met water schoon (geen lotions, olie of handige babydoekjes gebruiken, deze kunnen juist irritaties geven), föhn ze eventueel droog en breng een dun laagje zinkolie op.
In de luier kan een zijden inleg gebruikt worden, dit heeft een verkoelend effect. Vaak zie je na één verschoning al dat het ‘vurige’ van de uitslag weg is.
Gebruik een wollen broek, of omslag, deze is het meest ventilerend en houdt de billetjes koel.
Als uitslag vaak voorkomt, probeer dan een ander wasmiddel, minder wasmiddel, of gebruik in het wasverzachterbakje een half kopje azijn. Zo nodig de luiers extra spoelen

Dit heb ik even opgezocht Anitra misschien kun je er wat mee en misschien ook niet
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:10:05 #158
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_27765451
had moussy niet ooit de tip om spul tegenvoetschimmel (?) te gebruiken?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_27766184
ladyS dat is hetzelfde als spul tegen 'andere' schimmelinfecties. maar die werkzame stof zit inderdaad ook in voetpoeder, dus dat zou je kunnen gebruiken ipv zo'n zalfje. maar als het zalfje al niet werkt, is het waarschijnlijk niet zo'n schimmelinfectie.
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:52:06 #160
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766211
Bar_en_mar: wat jij hebt opgezocht gaat ervan uit dat er katoenen luiers worden gebruikt
Vond ik wel even grappig.

Overigens: wat ik deed was eerst met een hypoallergeen lotiondoekje Noa's billen schoonmaken bij een poepbroek (dat vind ik wat zachter) en daarna met een washandje met water nog even schoonmaken, en afdrogen met een hydrofieldoek. Daarna Sudocrème erop (werkte echt een stuk beter dan de Zwitsal zinkzalf, wat een oplichters daar) en binnen twee dagen was het over.

Daarvóór was het al 5 dagen bezig, toen ik Sudocrème kocht ging het binnen twee dagen écht over, eerste dag al een stuk minder.
pi_27766243
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:52 schreef Suzanna het volgende:
Daarna Sudocrème erop (werkte echt een stuk beter dan de Zwitsal zinkzalf, wat een oplichters daar)
nou ja, soms werkt zinkzalf echt beter hoor. het is hier een beetje afhankelijk van het soort uitslag.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 09:57:28 #162
81992 Githa
pi_27766326
Zo zie je maar dat ieder kind anders is, anders doet en anders reageerd
pi_27766351
Sudocrème is volgens mij hetzelfde soort spul als de Zwitsal zinkzalf, smeert alleen veel gemakkelijker uit heb ik gemerkt. Juist met rode/open billetjes is dat belangrijk want met de Zwitsal crème veegde je soms het rode vel eraf.

Lang geleden maar ik weet het nog goed!
  donderdag 9 juni 2005 @ 09:59:08 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766370
Okee Bix, misschien was ik wat snel met mijn oordeel heb namelijk niet heel veel ervaring met uitslag, Noa had nooit uitslag tot vorige week, toen bloedde het ook ineens. We dachten aan tandjes, maar die voel ik nog steeds niet...
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:01:44 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766438
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Wat kan het toch hard gaan met die kleintjes he...
Hij is amper 5 weken oud en is nu al uit zijn eerste pyamaatjes gegroeid (maatje 50/56) Ook die allerkleinste rompertjes beginnen strak te zitten.
Bij het was opvouwen zat ik voor het eerst afscheid te nemen van de eerste en kleinste dingetjes...
Nog even een reactie hoor...
Da's best snel dat hij daar al uitgegroeid is, of niet? Hoe lang istie?

Ik vind het afscheid nemen van leuke kleertjes die ze 'toevallig niet meer past' ook best moeilijk hoor. Maar wie weet hebben we straks weer een meisje en kan die ook weer die leuke dingetjes aan.
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:04:31 #166
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_27766532
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 09:50 schreef bixister het volgende:
ladyS dat is hetzelfde als spul tegen 'andere' schimmelinfecties. maar die werkzame stof zit inderdaad ook in voetpoeder, dus dat zou je kunnen gebruiken ipv zo'n zalfje. maar als het zalfje al niet werkt, is het waarschijnlijk niet zo'n schimmelinfectie.
ah ok.. het precieze verhaal wist ik niet meer
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_27766575
87A7Yyh&^&jh^bibm<ZB Thijs dus

Straks ga ik met Thijs naar de opendag van hier de chrech.

Hier is de nacht zonder gegil en gekrijs gelukkig
  donderdag 9 juni 2005 @ 10:17:14 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27766854
Bar: pasgeleden (drie nachten geleden o.i.d.) werd Noa ook ineens krijsend wakker. Wilde ook niet rustig of stil worden en uiteindelijk met de fles werd ze ietsjes rustiger...maar nog steeds heel onrustig de fles drinken, af en toe huilen onder het drinken, fles wegduwen, toch willen drinken..

Daarna legde ik haar in bed, toen ik opstond om haar in bed te leggen huilde ze weer heel zielig, ik leg haar in bed, ze legt haar hoofdje opzij en slaapt....

Dat was echt lief!!
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:17:18 #169
81992 Githa
pi_27766855
Thijs wat goed ...dus jij hebt een goeie nachtrust gehad Bar

Djulian, hoe is het vandaag met je? .....
pi_27767026
Zijn billen zijn vanmorgen nog steeds open. Het bloed aardig, dus we gaan zo maar de huisarts weer bellen want dit is gewoon zo zielig. je hoeft maar naar zijn billen te kijken en hij krijgt al tranen in zijn ogen
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:28:00 #171
81992 Githa
pi_27767163
Ach Gossie Djulian Ik hoop dat de huisarts er iets voor heeft..... en anders lekker buiten in je blote billen, het is er gelukkig weer voor.

Succes
pi_27767307
Huisarts net gebeld. Morgen middag kan hij pas terecht. Het zou morgen ochtend kunnen, maar dat gaat niet omdat ik dan in het zh lig. Heb verteld hoe ernstig het is, maar het kon niet eerder.
pi_27767510
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:17 schreef Githa het volgende:
Thijs wat goed ...dus jij hebt een goeie nachtrust gehad Bar
Niet echt want hij was wel weer om 2 uur en om 4 uur wakker..... om 4 uur heeft hij fles gekregen en toen geslapen tot 6 uur en ja dan is hij wakker....
Maar dat is beetje zijn ritme 6 uur wakker dus daar ben ik al aan gewend
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 10:43:26 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_27767641
ff binnenvallen hoor.

Zalf tegen zere billen nooit smeren, maar altijd er op-in kloppen. Ik heb enorm op mn lazer gekregen toen mijn HA mij zag smeren bij Cas zn zere bavianen billen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:02:38 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27768177
VErmoeiend hoor Bar. Noa heeft vannacht wel aardig goed geslapen en ligt nu weer te slapen...maar ze maakte me wel telkens wakker als ik HEEL diep sliep... (dan word je wakker met zo'n vreselijk brak gevoel...)

Anitra, wat vreselijk zielig zeg, voor Djulian...Noa bloedde maar een beetje en daar schrok ik al ontzettend van! Heel veel sterkte.
Raar dat het niet eerder kan zeg...dit lijkt me toch echt wel een spoedgeval...
Merk je ook dat het pijn doet als hij zit bijvoorbeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')