abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27768637
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:43 schreef moussy het volgende:
ff binnenvallen hoor.

Zalf tegen zere billen nooit smeren, maar altijd er op-in kloppen. Ik heb enorm op mn lazer gekregen toen mijn HA mij zag smeren bij Cas zn zere bavianen billen.
Ik klop het idd ook.

met zitten gaat het wel want het is het meest het voorste gedeelte van de billen, net onder het zakje tot het gaatje om het maar zo te zeggen
Dus hij gaat heel erg achter op zijn billen zitten.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:28:42 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_27768938
thnx voor de tip moussy.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 11:30:15 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_27768984
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:18 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik klop het idd ook.

met zitten gaat het wel want het is het meest het voorste gedeelte van de billen, net onder het zakje tot het gaatje om het maar zo te zeggen
Dus hij gaat heel erg achter op zijn billen zitten.
dat naadje zoals ik het altijd noem is bij Cas ook héél erg snel stuk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27769281
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 11:30 schreef moussy het volgende:

[..]

dat naadje zoals ik het altijd noem is bij Cas ook héél erg snel stuk.
Ja psies, dat stukkie.
ik moest denken een beeldje dat nog niet bijgeslepen was na het gieten
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:52:23 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27769569
Anitra, goed verwoord!
Dat ziet er bij Léon ook meestal als eerste rood uit.
Wat zielig zeg, dat het zo'n pijn doet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 9 juni 2005 @ 11:56:32 #181
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_27769701
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 21:49 schreef Luchtbel het volgende:
Zinkolie? Ik heb geen idee, hoor wel eens mensen daarover. Zielig

Heldin in onderbroek

[afbeelding]
Was ik toch helemaal vergeten joh! Jolie gij zijt een echte heldin!
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:53:01 #182
45621 Suzanna
Mama van...
pi_27773278
Je moet er toch niet aan denken zelf de hele dag op kapotte rode billen te zitten én het feit dat er dan ontlasting en urine langsloopt...het leven van baby's gaat niet over rozen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:20:09 #183
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27779866
Wat zielig, die kapotte babykontjes!!!
Veel kusjes dan maar op die kleine billetjes.
  donderdag 9 juni 2005 @ 19:50:51 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27783855
Djulian snel opknappen en Jayden ook!

Jolie is echt raar
Ze kan van liggen op d'r rug naar zitten gaan, zonder handen buikspieren mafkees
pi_27784087
Dylan heeft vanmiddag een 15 minuten lang zitten schaterlachen bij Dora op Nick JR... GEWELDIG! Hij is echt om op te vreten
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
pi_27785346
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef Luchtbel het volgende:

Jolie is echt raar
Ze kan van liggen op d'r rug naar zitten gaan, zonder handen buikspieren mafkees
*lichtelijk jaloers*
Daar kunnen mijn buikspieren nog een voorbeeld aan nemen

Daan: heerlijk, dat hij zo lekker kan lachen he?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 20:38:13 #187
81992 Githa
pi_27785438
Daan wat leuk he

Jolie ... keep it up!
pi_27785452
dat lachje is echt om verliefd op te worden ja! heerlijk als ie het zo naar zn zin heeft Ik voel gewoon dat ie helemaal gelukkig is en dan ben ik het ook heeeeeeel erg!
pi_27785527
githa hoe is het met onze andere tijgerfreak?
pi_27785752
Dutch, wat mooi. 'k zit te snikken achter m'n laptoppie. Wat een kind met je kan doen he

Jolietje, lieve held, het komt weer helemaal goed hoor wijffie. Je bent zo stoer en zo lief !

Anitra, ik weet niet of je ook billendoekjes gebruikt maar Myrthe kreeg daar enorme luieruitslag van dus die gebruiken we nu niet meer. Alleen de oliedoekjes van zwitsal kan ze tegen (is gewoon een doekje met babyolie).
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:04:04 #191
81992 Githa
pi_27786343
goed he ! Ik heb een vermoeden dat hij tandjes gaat krijgen...alle aanwijzingen zijn aanwezig op de tandjes na dan
Hij heeft rode billen en ineens onverklaarbare rode vlekken op zijn wangen, die komen en gaan en kwijlen dat ie doet ik heb hem na 2 x verschonen maar een slap omgedaan die ik dan verwissel en dan heb ik hem pas verschoond als zijn shirt zowat verzadigd was van het kwijl Ik voel alleen nog niks.... Ik ben benieuwd maar ik zou anders niet weten waar hij die vlekken van heeft en dat kwijlen kan toch ook niet normaal zijn OMG !

Dat schateren is zo geweldig he ...Jordy heeft dat nog niet zo heel veel gedaan, hij is nu echt bezig met het "vertellen" hele verhalen op allerlei tonen zooooooo lief he! en lachen doet hij om alles de laatste 2 dagen ze kunnen zulke grote stappen zetten van de ene op de andere dag

en wat tijgertje betreft... die heeft een hele andere functie gekregen die wordt nu gewoon uit zijn model getrokken om vervolgens in die mond te verdwijnen, zoals alles.....

Hij wordt zoooo groot en Dylan ...wanneer krijgen we een Dylan spam ? ben eigenlijk wel benieuwd
pi_27786476
Dylan heerlijk lachen, dat is goed voor je

Jordy ook al last van zijn billen, hopenlijk word het snel beter

Jolie wil je turnster worden?

Djulian heeft vandaag de hele dag in zijn blote bips gelopen op de uren na dat hij in bed lag. Het gaat ietsje beter. Maar het is nog erg pijnlijk. Hopenlijk word het snel nog beter.
pi_27786501
Githa heel herkenbaar het kwijl en opeet verhaal Myrthe trekt ook alles met een noodgang richting mondje. Hier helpen chamodent druppeltjes erg goed.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:12:13 #194
81992 Githa
pi_27786632
niet benoemenswaardig hoor Anitra...Jordy heeft stevige billen
Ze zijn alleen wat rood en geirriteerd en dat in combi met die andere dingen dacht ik aan tandjes

/edit

chamodent druppels ....en die zijn voor doorkomende tandjes ???? en van welk merk .
pi_27786767
Ik denk dat Morris het kruipen gewoon overslaat Hij hopst overal op zijn billen naartoe. Zoals Jolie heeft voorgedaan in het filmpje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27787153
Myrthe ook.. maar dan sneller, ze breekt ooit het wereldrecord nog. Dit is een filmpje ervan van ruim een maand geleden. Op ons bed kruipt ze wel. Ze probeert nu steeds zonder steun te gaan staan, dus ik verwacht ook dat er geen echte kruipfase meer komt (tot grote onvrede van het consultatiebureau, maar je kunt niet alles hebben ).

Leuk dat Dylan en Jordy zo vrolijk zijn.
En fijn dat 't met Djulian ietsje beter gaat!

[ Bericht 4% gewijzigd door poemojn op 09-06-2005 21:32:46 ]
pi_27787303
Djulian wil al los staan En op de comode lukt hem dat ook. In de huiskamer nog niet, maar het scheelt niet veel. Dat hoppen heeft hij niet gedaan, maar hij was een zeer snelle kruiper. Hij kroop al met 5,5 maand, dus dat staan en lopen mag best nog even duren van mij, hij is al zo snel groot door het kruipen.

Chamodent werkt hier ook perfect!!
Oeh stevige billen nog wel
pi_27787579
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:26 schreef poemojn het volgende:
tot grote onvrede van het consultatiebureau, maar je kunt niet alles hebben
Dat verwacht ik dus ook maandag op het CB En mijn schoonmoeder begon al te zeuren over dyslexie ivm met het overslaan van kruipen. Affijn, we zien wel....

edit: voordat jullie denken: waar heeft ze het over? Hier een stukje over kruipen etc.

[ Bericht 17% gewijzigd door snoopy op 09-06-2005 21:45:07 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_27787832
Het kan ook wijzen op hoogbegaafdheid Snoopy, je kunt er echt alle kanten mee op. Of het ligt gewoon aan het laminaat hier, wie zal het zeggen. Ik heb zelf ook nooit gekropen, dus erfelijkheid is ook een optie, en ik ben niet dyslectisch. Ik vond deze post op Ouders Online wel nuttig toen ik me afvroeg of het slecht zou kunnen zijn voor haar ontwikkeling dat ze niet kroop. Met romprotaties, rollen en builigging heeft Myrthe verder geen moeite, dus ik verwacht ook geen problemen.
  † In Memoriam † donderdag 9 juni 2005 @ 21:47:30 #200
81992 Githa
pi_27787900
Op het cb hier vermelden ze zelf al dat een heel grote percentage het kruipen overslaat...heeft veelal te maken met laminaat vloeren waar dat "vroeger" vloebedekking was enzo....

wat is het verband met dyslexie en kruipen dan
Btw wordt Jordy 3 juli gedoopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')