Zie het linkje in mijn een na vorige postquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:47 schreef Githa het volgende:
wat is het verband met dyslexie en kruipen dan![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:06 schreef Lishe het volgende:
Githa, ik las dat Jordy gedoopt wordt. Ook in Tilburg? Wij hebben in overleg met mijn ouders besloten Luuke ook te laten dopen. Op hun initiatief zegmaar. Is het goed als ik je daarover even een mailtje stuur, ben erg benieuwd nl.
ja jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef bixister het volgende:
(ben niet zo van de zwijmelposts maar kon 't nu ff niet laten - kan ook komen door de glaasjes port)
De eerste keer dat Jolie dat deed moest ik aan dat filmpje van Piet met de blokkentoren denken!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:57 schreef bixister het volgende:
hehheh dat billenhoppen heeft Piet ook heel lang (en supersnel soms) gedaan. poemojn, ik kan je filmpje helaas niet zien. maar ik heb idd ook gehoord/gelezen dat als ze zich maar enigszins zelf kunnen voortbewegen het ruimtelijk inzicht e.d. toch wel voldoende gestimuleerd wordt.
Jolie wat een buikspieren, wow!Anna lijkt zich ook die kant op te ontwikkelen, zelfs ingebakerd en vrij strak onder d'r lakentje ingestopt kan ze zich een stukje oprichten als ze zich een beetje kwaad maakt.
(van mij heeft ze 't niet
).
[/sub]
stoer heequote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:53 schreef bixister het volgende:
ja, echt een flink stuk omhoog komen, met 't bovenlijf.
Nou het was gelukkig dus niet de eerste keer. We hebben zelf al en paar keer banaan gegeven, maar daar kreeg hij toen weer last van zn darmen van (hij was toen 5 maanden ofzow), dus vandaar dat we er toen weer mee gestopt zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Githa het volgende:
Jordy weegt nu al meer als Noaen hijs al even lang ook
![]()
ohw jee tex, ik vind dat nogal een fout.... heb ej niet het gevoel dat je "eerste keer "afgepakt is over zoiets groots ? Zo voelde ik dat wel toen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |