quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 20:20 schreef Githa het volgende:Jordy weegt nu al meer als Noa
![]()
en hijs al even lang ook
ohw jee tex, ik vind dat nogal een fout.... heb ej niet het gevoel dat je "eerste keer "afgepakt is over zoiets groots ? Zo voelde ik dat wel toen....
Nou het was gelukkig dus niet de eerste keer. We hebben zelf al en paar keer banaan gegeven, maar daar kreeg hij toen weer last van zn darmen van (hij was toen 5 maanden ofzow), dus vandaar dat we er toen weer mee gestopt zijn.
Maar het is me bijna elke week zo ongeveer gevraagd of ie nog geen fruit mocht. Beetje raar dat ze dat dan niet onthouden/opschrijven. Ze communiceren blijkbaar niet echt onderling ofzow?
![]()
En ik heb in elk geval nooit gezegd dat ie WEL fruit mag, dan ga je toch niet zomaar fruit geven?
![]()
Hij had wel weer last van zn darmpjes kunnen krijgen of wat dan ook. Gewoon beetje raar.
Nou kan ik ook wel dingen in zijn schriftje schrijven, maar ik ga toch niet elke week schrijven "Noah mag nog steeds geen fruit"?! Ik zou het eerder opschrijven (ofgewoon zeggen) als ie wél fruit mag, is toch veel logischer...
Maar ik ben al lang blij dat ie er geen last van heeft gehad, maar al met al vind ik het wel een beetje raar dus (wéér!).
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.